You are here

Ζητούν προστασία για αερομεταφορές

06/12/2017 15:25
Την αναγκαιότητα της διακρατικής ελεύθερης κυκλοφορίας δεδομένων, με στόχο την ολοκλήρωση της ενιαίας ψηφιακής αγοράς, αλλά με τον απαραίτητο εποπτικό έλεγχο, την προστασία της Κύπρου από ενέργειες τρίτων κρατών στις αερομεταφορές και τη βελτίωση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της χώρας, υποστήριξε ο Υπουργός Μεταφορών Μάριος Δημητριάδης στις εργασίες του Συμβουλίου Τηλεπικοινωνιών, χθες και σήμερα στις Βρυξέλλες.

Συγκεκριμένα, κατά την παρέμβασή του στη συζήτηση για την έκθεση προόδου σχετικά με τον προτεινόμενο κανονισμό για την διασφάλιση του ανταγωνισμού στον τομέα των αερομεταφορών, ο Υπουργός Μεταφορών τόνισε την ανάγκη όπως η ΕΕ προστατεύσει τα Κράτη Μέλη από πιθανές ανεπιθύμητες ενέργειες τρίτων κρατών, καθώς επίσης να συμβάλει στην καλύτερη συνδεσιμότητα της Κύπρου εντός και εκτός της Ένωσης.

Επιπλέον, ο Μάριος Δημητριάδης, ζήτησε όπως η ΕΕ αντιμετωπίσει το χάσμα συνδεσιμότητας των αεροπορικών μεταφορών μεταξύ των Κρατών Μελών χρησιμοποιώντας θετικές ρυθμιστικές ενέργειες και χαλαρώνοντας το σύστημα επιδοτήσεων άγονων γραμμών (PSO) ώστε να καταστεί δυνατή η περαιτέρω ανάπτυξη και συνδεσιμότητα των κρατών της Ένωσης.

Ο Υπουργός τοποθετήθηκε και κατά τη συζήτηση για την ελευθερία διακίνησης δεδομένων και αναφέρθηκε στην ανάγκη διατήρησης των υφιστάμενων συμφωνιών αμοιβαίας υποστήριξης μεταξύ Κρατών Μελών στο πλαίσιο του σχετικού ελέγχου, υποστηρίζοντας την ολοκλήρωση της ενιαίας αγορά δεδομένων.

Το Συμβούλιο μεταξύ άλλων απασχόλησαν η προστασία δεδομένων, η νομοθετική δέσμη για την κινητικότητα των εργαζομένων στον κλάδο των οδικών μεταφορών, η διασφάλιση του ανταγωνισμού στον τομέα των αερομεταφορών και η ανάπτυξη στρατηγικής από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό με στόχο την μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Τέλος, ο Υπουργός τόνισε ότι η ανάπτυξη στρατηγικής από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό, με στόχο τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από την ναυτιλία, είναι ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για την Κύπρο και χαιρέτισε την έγκριση του οδικού χάρτη για την ανάπτυξη της συγκεκριμένης στρατηγικής. Υπογράμμισε δε, ότι οποιοσδήποτε στόχος μείωσης θα πρέπει να είναι ρεαλιστικός και να βασίζεται σε επιστημονικά δεδομένα.