You are here

Δυναμική είσοδος της Apple στη συνδρομητική τηλεόραση

26/03/2019 16:41

H Apple έκανε τη Δευτέρα δυναμική είσοδο στην συνδρομητική τηλεόραση, ενώ λάνσαρε και πιστωτική κάρτα και online ηλεκτρονικό παιχνίδι.

Με τις εμφανίσεις της Οπρα Ουίνφρεϊ και του Στίβεν Σπίλμπεργκ, η δεύτερη μεγαλύτερη σε αξία τεχνολογική εταιρία στον κόσμο λάνσαρε την συνδρομητική πλατφόρμα Apple TV+ που θα μεταδίδει τηλεοπτικά σόου και ταινίες.

Οπως μεταδίδει το Reuters, η νέα επιχειρηματική κίνηση πάντως δεν φάνηκε να ενθουσιάζει την αγορά, με την μετοχή της Apple να υποχωρεί 1,2%.

Το νέο εγχείρημα έρχεται αρκετά χρόνια μετά το Netflix και την Amazon.com. Η Apple δεν αποκάλυψε
λεπτομέρειες για την τιμολόγηση, που θα καθορίσει και πόσο ανταγωνιστικές θα είναι οι υπηρεσίες της.

Το πρόγραμμα θα προβάλλεται μέσω μιας ανανεωμένης εφαρμογής τηλεόρασης για τους χρήστες των 1,4 δισ. gadgets της Apple παγκοσμίως, καθώς και για όσους διαθέτουν smart TV και άλλες συσκευές.

Η Apple ακολουθεί μια διαφορετική προσέγγιση, προσφέροντας έναντι συνδρομής «κανάλια» από την AT&T, τη Starz και τη Showtime, μαζί με δικό της περιεχόμενο.

Η ανανεωμένη εφαρμογή για συνδρομή στα κανάλια θα είναι διαθέσιμη τον Μάιο, ενώ η Apple θα αρχίσει να προβάλει σόου δικής της παραγωγής μέχρι το φθινόπωρο.

Η Apple ανακοίνωσε ότι τόσο τα σόου TV+, όσο και η νέα έκδοση της τηλεοπτικής εφαρμογής θα είναι διαθέσιμα σε πάνω από 100 χώρες.

Πηγή: Euro2day