You are here

Aegean: Αυξημένα έσοδα αλλά και ζημίες

27/05/2016 09:29
Αύξηση 7% παρουσίασαν το πρώτο τρίμηνο του 2015 τα ενοποιημένα έσοδα της Aegean Airlines σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 147,9 εκατ. ευρώ. Οι καθαρές ζημίες μετάτους φόρους ανήλθαν σε 21,5 εκατ. ευρώ, από 8,3 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2015. «Ο ενισχυμένος, κατά 11 αεροσκάφη Airbus στόλος της εταιρείας το 2016 σε σύγκριση με τις αρχές του 2015, ο οποίος δεν αξιοποιείται κατά τη χειμερινή περίοδο, η στήριξη νέων προορισμών εξωτερικού και τον χειμώνα, αλλά και η συνεχιζόμενη μείωση στο μέσο ναύλο εσωτερικού, επιβάρυναν συνολικά το εποχικά αδύναμο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς» αναφέρεται σε ανακοίνωση της Aegean.

Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα διαμορφώθηκαν σε 255 εκατ. ευρώ στο τέλος Μαρτίου αυξημένα κατά 17 εκατ. ευρώ από τις αρχές του έτους.

H επιβατική κίνηση της εταιρείας αυξήθηκε 9% φτάνοντας τα 2 εκατ. επιβάτες, εκτελώντας 6% περισσότερες πτήσεις.

Αναλυτικότερα, η αύξηση της κίνησης στο δίκτυο εξωτερικού ανήλθε σε 12% μεταφέροντας 956 χιλ. επιβάτες έναντι 851 το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Στο δίκτυο εσωτερικού η εταιρεία μετέφερε 6% περισσότερους επιβάτες από ό,τι στο πρώτο τρίμηνο του 2015, παρά τη σημαντική αύξηση σε χωρητικότητα που σημειώθηκε και από τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου. Ειδικότερα μετέφερε 1.055 εκατ. επιβάτες έναντι 995 χιλ. το ίδιο διάστημα πέρυσι. Ο συντελεστής πληρότητας προγραμματισμένων πτήσεων μειώθηκε από 70,3% σε 69,3% (-1 %), ενώ οι επιβάτες ανά πτήση αυξήθηκαν κατά 2% στους 99 έναντι 96 πέρυσι.

«Κρατάμε θετικό πρόσημο στην κίνηση ακόμα και στο εσωτερικό, παρά τις πιέσεις στην εγχώρια οικονομία και τη σημαντικά μεγαλύτερη σε αριθμό προορισμών παρουσία του ανταγωνισμού, με περισσότερη διασυνδεσιμοτητα του δικτύου μας, που δίνει επιλογές στους επιβάτες, αλλά και χαμηλότερους μέσους ναύλους», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Δ. Γερογιάννης.

«Σε ό,τι αφορά την κίνηση εξωτερικού, αλλά και την ποιότητα της ζήτησης, τα δείγματα του χειμώνα ήταν θετικά, η ουσία όμως τόσο στην ποιότητα αλλά και στην ποσότητα της ζήτησης και του αποτελέσματος, διαμορφώνεται το καλοκαίρι», κατέληξε ο κ. Γερογιάννης.