You are here

Αύξηση 55% στα παράπονα των καταναλωτών

12/08/2003 15:32
Αυξημένα κατά 55% έναντι του αντίστοιχου εξαμήνου του 2002 εμφανίζονται τα παράπονα που διατύπωσαν οι καταναλωτές στο τηλεφωνικό κέντρο 1720 του υπουργείου Ανάπτυξης στο διάστημα Ιανουαρίου - Ιουλίου 2003.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του υπουργείου, φέτος, οι υπηρεσίες του δέχθηκαν 4.509 παράπονα εκ των οποίων τα 3.662 αφορούσαν στην ποιότητα και το κόστος των υπηρεσιών και τα υπόλοιπα 847 αφορούσαν σε αγορές αγαθών.

Τα περισσότερα παράπονα διατυπώθηκαν για τα κέντρα αδυνατίσματος (1.515 τηλεφωνικές κλήσεις) ενώ σημαντικός αριθμός καταναλωτών διαμαρτυρήθηκε για την ποιότητα και την ασφάλεια των τροφίμων καθώς και των ηλεκτρικών ειδών.