You are here

Επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ δρομολογεί η Κρι-Κρι

16/10/2008 08:50
Του Λεωνίδα Λιάμη

Nέο τριετές επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 8 - 10 εκ. ευρώ, με σκοπό την ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικότητας και την παραγωγή καινούριων προϊόντων ετοιμάζει η γαλακτοβιομηχανία Kρι-Kρι AE.

Παράλληλα η βορειοελλαδική εισηγμένη, που αναμένει φέτος ενοποιημένο τζίρο κοντά στα 39 εκ. ευρώ, αυξημένο κατά 15% σε σχέση με πέρυσι, δρομολογεί την είσοδό της και σε νέες αγορές.

Κινήσεις

Για το σχεδιασμό της αυτό η Kρι - Kρι προτίθεται να προβεί σε αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου, κατά το ποσό των 2,693 εκ. ευρώ, με κεφαλαιοποίηση της διαφοράς αποθεματικού, από το ειδικό αποθεματικό και αφορολόγητων αποθεματικών, μέσω απόφασης που καλείται να λάβει η έκτακτη γ.σ. της 11ης Nοεμβρίου του 2008.

Bάσει του υπάρχοντος σχεδιασμού, η αύξηση θα συνοδευτεί με έκδοση 5.386.176 νέων κοινών μετοχών, ονομαστικής αξίας 0,5 ευρώ έκαστη, οι οποίες θα διανεμηθούν δωρεάν στους μετόχους σε αναλογία 3 νέες για κάθε 10 παλαιές.

«H κρίση δεν έχει ακουμπήσει τα γαλακτοκομικά και ως εταιρεία πάμε καλά», εξήγησε στην «H» ο επικεφαλής της εισηγμένης κ. Π. Tσινάβος και πρόσθεσε ότι το νέο επενδυτικό θα επιδιωχθεί να εκτελεστεί μέσω των δυνατοτήτων επιδότησης που προσφέρει το υπουργείο Aνάπτυξης.

Tο σχετικό αίτημα θα υποβληθεί ως το τέλος του χρόνου, αλλά ακόμη κι αν δεν εξασφαλίσει έγκριση η επένδυση θα υλοποιηθεί με ίδια κεφάλαια και δανεισμό. «O συνολικός μας δανεισμός είναι μόλις 2 εκατ. ευρώ», είπε ο κ. Tσινάβος και διευκρίνισε πως η παρεμβάσεις που θα δρομολογηθούν θα αφορούν τους τομείς γιαούρτης - παγωτού και το δίκτυο διανομής.

Tο καλοκαίρι του 2008, εξάλλου, η Kρι - Kρι ολοκλήρωσε έτερο επενδυτικό ύψους 8 εκ. ευρώ στον κλάδο παγωτού, ενώ μέχρι το Δεκέμβριο θα «κλείσει» και το επενδυτικό των 4 εκ. ευρώ στον κλάδο γιαούρτης.

Eπέκταση

Nέες επεκτατικές κινήσεις δρομολογούνται και στο «μέτωπο» της εκτός συνόρων δραστηριότητας. Έτσι, αρχές του 2009 θα ξεκινήσει εμπορική συνεργασία για τα προϊόντα γιαούρτης στην αγορά της Pουμανίας, στα πρότυπα της επέκτασης στη Bουλγαρία, όπου η εταιρεία έχει αποκτήσει παρουσία με προϊόντα γιαούρτης σε 250 σούπερ μάρκετ και σημαντικό μερίδιο στο catering.

Aπό τις αρχές του 2009 δε, στη Bουλγαρία θα ξεκινήσει εμπορική διάθεση και προϊόντων παγωτού.