You are here

Goody΄s: Ίδρυση και 4ης αλυσίδας

19/09/2003 12:55
Tην ανάπτυξη και μίας τέταρτης αλυσίδας προανήγγειλε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Goody΄s Σωτήρης Σεϊμανίδης σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες με αφορμή τη συμπλήρωση δύο ετών από την ένταξη του ομίλου στη Δέλτα Συμμετοχών.

Σε ό,τι αφορά το τρίτο σήμα (μετά τα Goody΄s και Flocafe) αναμένεται να έρθει στο φως μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2004 και όπως είναι γνωστό θα κινείται στο χώρο του snack ενώ για την τέταρτη αλυσίδα δεν δόθηκαν περαιτέρω λεπτομέρειες.

Θετικά αποτελέσματα
Πραγματοποιώντας ένα πρώτο απολογισμό η νέα διοίκηση ανέφερε ότι πέρα από την ομαλή εναλλαγή στο managment και τη συνεργασία που υπήρξε με τους παλαιούς μετόχους υπήρξε και επίτευξη των στόχων που είχαν τεθεί.

Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών το επτάμηνο του 2003 έχει βελτιωθεί κατά 20% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα δύο χρόνια πριν ενώ σε ετήσιο επίπεδο αναμένεται οι πωλήσεις να διαμορφωθούν στα 250 εκατ. ευρώ βελτιωμένες κατά 25% σε σχέση με το 2001. Aξίζει να σημειωθεί ότι ραγδαία είναι η ανάπτυξη των πωλήσεων της Flocafe κατά 83% (στα 43 εκατ. ευρώ το 2003 από 23,5% το 2001) ενώ η Goody’s αύξησε τις πωλήσεις της στη συγκεκριμένη διετία κατά 17%.

H αύξηση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση των πελατών που επισκέφθηκαν τις δύο αλυσίδες την τελευταία διετία και οι οποίοι εκτιμούνται ότι θα φθάσουν τα 80 εκατομμύρια (ο αριθμός αυτός προκύπτει από τις αποδείξεις στις ταμιακές μηχανές των καταστημάτων πολλαπλασιαζόμενος επί δύο, που είναι ο μέσος όρος ατόμων ανά επίσκεψη) έναντι 71 εκατ. επισκεπτών το 2001.

Άνοιγμα σε νέες αγορές
Σε ένα νέο τομέα αυτό του σνακ κρύας αγοράς επεκτείνεται ο όμιλος Δέλτα εκμεταλλευόμενος τόσο το δίκτυο διανομής όσο και τις συνέργιες που έχουν προκύψει από την ένταξη της Goody’s στην όμιλο. Συγκεκριμένα, η εταιρεία έχει τοποθετήσει εδώ και μερικές εβδομάδες - σε δοκιμαστικό επίπεδο - σε μικρό αριθμό ψυγείων της εταιρείας στην Aθήνα τα «bon appetite». Πρόκειται για μία σειρά από έξι διαφορετικά φρέσκα σάντουιτς με διάρκεια ζωής έξι ημερών και τιμή διάθεσης στα 2 ευρώ. Tο συγκεκριμένο προϊόν παράγεται στις εγκαταστάσεις της Hellenic Catering - θυγατρική του Oμίλου Goody’s - στη Σίνδο, σε νέα μονάδα που δημιούργησε η εταιρεία και αποτελεί επένδυση της τάξης των 2,5 εκατ. ευρώ. H νέα μονάδα έχει τη δυνατότητα παραγωγής 60.000 μερίδων ανά βάρδια έναντι 20.000 που είχε η παλιά γραμμή παραγωγής. Στόχος της Δέλτα είναι η σταδιακή αύξηση των σημείων πώλησης εκμεταλλευόμενη το σύνολο των σημείων όπου έχει παρουσία (περίπτερα, χώροι εργασίας, καταστήματα ψιλικών, αρτοποιία, σούπερ μάρκετ, κ.ά.).

Λ. Λιάμης - K. Xριστοδούλου