You are here

Nutriart: Προχωρά σε αναθεώρηση στόχων

31/07/2009 10:20
Του Γιώργου Μανέττα

Σε αναθεώρηση των οικονομικών μεγεθών για την επόμενη διετία αναμένεται να προχωρήσει η εταιρεία Nutriart -το σχήμα που προέκυψε από τη συγχώνευση των «Κατσέλης», «Αλλατίνη» και ΕΛΒΙΠΕΤ- καθώς οι αρχικές εκτιμήσεις της διοίκησης στο δεύτερο μισό της περσινής χρήσης καθίστανται πλέον ανεπίκαιρες λόγω των νέων οικονομικών δεδομένων και της διεθνούς συγκυρίας.

Υπενθυμίζεται ότι οι στόχοι του αρχικού business plan έκαναν λόγο για πωλήσεις που θα κυμαίνονταν μεταξύ 138-140 εκατ. ευρώ και για κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) στα επίπεδα των 21 εκατ. ευρώ.

Ανακοίνωση

Τις εκτιμήσεις αυτές αποσύρει η εταιρεία και όπως σημειώνει σε σχετική ανακοίνωση «θα ενημερώσει το επενδυτικό κοινό σε εύθετο χρόνο για τυχόν νέες εκτιμήσεις οικονομικών μεγεθών, πάντοτε βάσει του εν εξελίξει επιχειρησιακού σχεδίου του ομίλου».

Από τον περασμένο Οκτώβριο μέχρι σήμερα, στο πλαίσιο του επιχειρησιακού σχεδίου της εταιρείας, πέραν των επενδύσεων για την αναβάθμιση των γραμμών παραγωγής και την αναδιάρθρωση της προϊοντικής γκάμας, έχουν πραγματοποιηθεί συμφωνίες συνεργασίας.

Εμπορικά σήματα

Συγκεκριμένα, η «Κατσέλης» μεταβίβασε στην Everest το 60% της θυγατρικής της εταιρείας «Κατσέλης Συμμετοχών» έναντι 400 χιλ. ευρώ, ενώ προχώρησαν και σε εμπορική συνεργασία για τα καταστήματα της Everest.

Στη συνέχεια, προχώρησε σε καταρχήν συμφωνίας με την εταιρεία «Γιώτης» για τη μεταβίβαση ορισμένων περιουσιακών στοιχείων, στην οποία περιλαμβάνονταν τα εμπορικά σήματα Fytro, Organic και Άνθος με καταρχήν τίμημα 3,15 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την αλυσίδα hard discount Aldi για την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, ενώ ακολούθησε μνημόνιο με την «Ελγέκα» για τη διανομή κατ’ αποκλειστικότητα εντός της ελληνικής επικράτειας των προϊόντων μακράς διαρκείας (long life) στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Αυτό το διάστημα αναμένεται να ολοκληρωθεί η κατασκευή της νέας μονάδας του ομίλου στην Abudjia της Νιγηρίας, η οποία στοίχισε περίπου 7,5 εκατ. ευρώ.

Απώτερος στόχος είναι η Nutriart να εμφανίζει τζίρο τουλάχιστον 120 εκατομμύρια ευρώ, να διαθέτει πέντε σύγχρονες εργοστασιακές μονάδες στην Ελλάδα και αυτόνομα εκτεταμένα δίκτυα διανομής α' υλών και καταναλωτικών προϊόντων αρτοποιίας.

Αύξηση κεφαλαίου

Στο μεταξύ, η εταιρεία ανακοίνωσε χθες πως η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 35 εκατ. ευρώ θα πραγματοποιηθεί μέσα στους επόμενους τέσσερις μήνες με καταληκτική ημερομηνία στις 29 Νοεμβρίου 2009.

Το διοικητικό συμβούλιο όρισε την τιμή διάθεσης των μετοχών στα 0,96 ευρώ και αποφάσισε να χορηγηθεί δικαίωμα προεγγραφής σε όλους τους παλαιούς μετόχους μέχρι το τριπλάσιο της συμμετοχής τους στο υφιστάμενο κεφάλαιο. Το δικαίωμα προεγγραφής θα ασκείται μέχρι και την τελευταία ημέρα της περιόδου άσκησης του δικαιώματος προτίμησης.