You are here

Στα 59,6 εκατ. ο τζίρος της Lavipharm

09/06/2008 08:46
Τους μακροπρόθεσμους στρατηγικούς στόχους και τον επιχειρηματικό της σχεδιασμό παρουσίασε η Lavipharm στα πλαίσια της καθιερωμένης ετήσιας ενημέρωσης των αναλυτών.

Αναλυτικότερα, η εταιρεία στοχεύει σε ισχυροποίηση της θέσης της στην εγχώρια αγορά μέσα από την υποστήριξη στρατηγικών κατηγοριών (καρδιολογία, νευρολογία, πόνος, δερματολογία, OTC), την ανάπτυξη προϊόντων ιδίας έρευνας καθώς και την ενίσχυση των δραστηριοτήτων εμπορίας, διανομής και υπηρεσιών.

Παράλληλα, επιδιώκει την ενίσχυση της παρουσίας της στις διεθνείς αγορές και την ενδυνάμωση των οικονομικών της αποδόσεων μέσα από την ανάπτυξη των εργασιών και των εξορθολογισμό των εξόδων.

Όσον αφορά στον επιχειρηματικό σχεδιασμό της εταιρείας για την εγχώρια αγορά αφορά μεταξύ άλλων στην ουσιαστική αναδιοργάνωση της λειτουργίας των εμπορικών τμημάτων, στην ενίσχυση του χώρου φαρμακείου και στην επένδυση σε generic προϊόντα.

Ευκαιρίες

Σε επίπεδο διεθνών δραστηριοτήτων ο επιχειρηματικός σχεδιασμός αφορά μεταξύ άλλων στην αξιοποίηση επιχειρηματικών ευκαιριών σε διεθνές επίπεδο, μέσω ενός στοχευόμενου προγράμματος επενδύσεων.

Αναφορά, επίσης έγινε και στα οικονομικά αποτελέσματα για τον πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης. Ειδικότερα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 59,6 εκατ. ευρώ και τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων σε 574 χιλ. ευρώ.

Σε επίπεδο μητρικής ο κύκλος εργασιών κατά το α τρίμηνο του 2008 ανήλθε σε 14 εκατ. ευρώ έναντι 13,3 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων σε 264 χιλ. ευρώ.