29/08/2003 15:16
Κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία για τη δημιουργία των «Ολυμπιακών Αερογραμμών» (Olympic Airlines) όπως θα ονομάζεται μετά το μετασχηματισμός της η ΟΑ. Η νέα εταιρεία θα απασχολεί 1.850 εργαζόμενους και θα έχει μειωμένο κόστος εργασίας κατά 45%.
Η Νέα Ολυμπιακή Αεροπορία, η οποία αναμένεται να λειτουργήσει εντός διμήνου, θα απορροφήσει το πτητικό έργο της παλαιάς Ολυμπιακής, της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας και των Μακεδονικών Αερογραμμών, οι οποίες και θα είναι το νομικό όχημα που θα επιτρέψει τη δημιουργία της Νέας Ολυμπιακής, ενώ θα λειτουργεί με το ίδιο σχήμα, και θα εξυπηρετεί, περίπου τους ίδιους προορισμούς.
Ο υπουργός Οικονομίας κ. Ν. Χριστοδουλάκης τόνισε ότι ο προϋπολογισμός δεν πρόκειται να έχει καμία επιβράδυνση από τη διαδικασία του μετασχηματισμού του ομίλου Ολυμπιακής, ενώ όπως είπε, προσδοκόνται και έσοδα, από τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης της νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας.
Συγκεκριμένα, άμεσα ξεκινά η αναζήτηση ιδιωτικών επιχειρήσεων, οι οποίες θα ενδιαφερθούν για την αγορά της Νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας.
Ο κ. Βερελής τόνισε ότι διατίθεται προς πώληση τουλάχιστον το 51% της εταιρείας, ενώ η ελληνική κυβέρνηση είναι πρόθυμη να εκχωρήσει και ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό.
Ο κ. Βερελής υποστήριξε ότι το όλο σχέδιο είναι απόλυτα συμβατό με το κοινοτικό δίκαιο, ενώ πρόσθεσε ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει ήδη εξασφαλίσει την έγκριση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
Η νέα Ολυμπιακή εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί πάνω από 4,8 εκατ. επιβάτες ετησίως, και ότι θα είναι κερδοφόρος καθώς θα λειτουργεί με πολύ χαμηλότερο κόστος από ό,τι η σημερινή Ολυμπιακή Αεροπορία αλλά και απαλλαγμένη από τα χρέη.
Η Νέα Ολυμπιακή Αεροπορία, η οποία αναμένεται να λειτουργήσει εντός διμήνου, θα απορροφήσει το πτητικό έργο της παλαιάς Ολυμπιακής, της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας και των Μακεδονικών Αερογραμμών, οι οποίες και θα είναι το νομικό όχημα που θα επιτρέψει τη δημιουργία της Νέας Ολυμπιακής, ενώ θα λειτουργεί με το ίδιο σχήμα, και θα εξυπηρετεί, περίπου τους ίδιους προορισμούς.
Ο υπουργός Οικονομίας κ. Ν. Χριστοδουλάκης τόνισε ότι ο προϋπολογισμός δεν πρόκειται να έχει καμία επιβράδυνση από τη διαδικασία του μετασχηματισμού του ομίλου Ολυμπιακής, ενώ όπως είπε, προσδοκόνται και έσοδα, από τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης της νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας.
Συγκεκριμένα, άμεσα ξεκινά η αναζήτηση ιδιωτικών επιχειρήσεων, οι οποίες θα ενδιαφερθούν για την αγορά της Νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας.
Ο κ. Βερελής τόνισε ότι διατίθεται προς πώληση τουλάχιστον το 51% της εταιρείας, ενώ η ελληνική κυβέρνηση είναι πρόθυμη να εκχωρήσει και ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό.
Ο κ. Βερελής υποστήριξε ότι το όλο σχέδιο είναι απόλυτα συμβατό με το κοινοτικό δίκαιο, ενώ πρόσθεσε ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει ήδη εξασφαλίσει την έγκριση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
Η νέα Ολυμπιακή εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί πάνω από 4,8 εκατ. επιβάτες ετησίως, και ότι θα είναι κερδοφόρος καθώς θα λειτουργεί με πολύ χαμηλότερο κόστος από ό,τι η σημερινή Ολυμπιακή Αεροπορία αλλά και απαλλαγμένη από τα χρέη.