You are here

4ο Συνέδριο IT από την KPMG Ελλάδας

04/06/2008 14:02
Επικέντρωση στη διαχείριση έργων πληροφορικής και στις σχέσεις με πελάτες

Στηριζόμενη στην επιτυχία των προηγούμενων συνεδρίων Τεχνολογίας Πληροφορικής και τηρώντας τη δέσμευση να παρέχει γνώση και ικανότητες ώστε να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στις επιχειρησιακές ανάγκες και τα προσφερόμενα από την τεχνολογία βοηθήματα, η KPMG στην Ελλάδα ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Συνεδρίου Τεχνολογίας Πληροφορικής. Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 26 Ιουνίου 2008 στην Αίγλη Ζαππείου, στην Αθήνα. Το Συνέδριο αυτό αποτελεί, επίσης, μία προσπάθεια της KPMG να απαντήσει στην ανάγκη της κοινότητας Πληροφορικής για επικοινωνία μεταξύ των μελών της.

Στα τρία προηγούμενα συνέδρια, η KPMG παρουσίασε καίρια θέματα και φιλοξένησε εξέχοντες ομιλητές. Το φετινό συνέδριο αναμένεται να αποτελέσει νέο σταθμό στην πορεία της διοργάνωσης, λόγω της διαδραστικής και έντονα πρακτικής προσέγγισής του. Την επιλογή αυτή έχουν υπαγορεύσει τα φετινά θέματα, τα οποία προτρέπουν μάλλον στην ανταλλαγή και συζήτηση πρακτικών και εμπειριών παρά στην αναζήτηση της θέσης μιας αυθεντίας.

Βασικά θέματα

Η θεματολογία του φετινού συνεδρίου θα αναπτυχθεί σε δύο άξονες:

- Ο πρώτος άξονας αφορά στη Διαχείριση Έργων Πληροφορικής (IT Project Management), ένα θέμα που απασχολεί, σε καθημερινή βάση, τα στελέχη ενός οργανισμού και ιδιαίτερα τα στελέχη Πληροφορικής και αναλώνει σημαντικό μέρος του διαθέσιμου χρόνου τους. Στη διάρκεια του συνεδρίου, η συζήτηση θα επικεντρωθεί στην πρακτική εφαρμογή της θεωρίας Διαχείρισης Έργων και την ανάλυση διαφόρων αντιπροσωπευτικών περιπτώσεων.

- Ο δεύτερος άξονας αφορά στα Συστήματα Διαχείρισης Σχέσεων με Πελάτες (Customer Relationship Management – CRM), τα οποία αποτελούν πλέον αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση η οποία επιθυμεί να απευθυνθεί συγκροτημένα στην αγορά. Στο συνέδριο θα απαντηθούν σημαντικά ερωτήματα σχετικά με το πως μπορεί μία επιχείρηση να εντοπίσει και να προσδιορίσει την επιχειρηματική ανάγκη και να επιλέξει, εγκαταστήσει και χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά ένα σύστημα CRM.

* Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την κ. Δήμητρα Παπαχρήστου (210 - 60 62 219) ή στείλτε e-mail στο [email protected]