You are here

Baker Tilly South East Europe: Διεθνής Πιστοποίηση Ασφάλειας ISO/IEC 27001:2013

09/06/2021 14:18

H Baker Tilly South East Europe ολοκλήρωσε με επιτυχία την πιστοποίηση Ασφάλειας σύμφωνα με το αυστηρότερο και παγκοσμίως αναγνωρισμένο πρότυπο ISO/IEC 27001:2013.

Η πιστοποίηση ISO/IEC 27001:2013 που αφορά τη συμμόρφωση της εταιρείας στο πρότυπο σύστημα διαχείρισης ασφάλειας των πληροφοριών συμπεριλαμβάνει όλα τα γραφεία της Baker Tilly South East Europe σε Κύπρο, Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία και Μολδαβία.

Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση και σεβόμενη την ασφαλή διαχείριση και επεξεργασία των δεδομένων των πελατών της, η Baker Tilly South East Europe με την πιστοποίηση ISO 27001 ενισχύει περαιτέρω τις υφιστάμενες πρακτικές που ακολουθεί για την έμπρακτη διασφάλιση των πληροφοριών των πελατών και συνεργατών της.

Το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών της Baker Tilly South East Europe έχει σχεδιασθεί και υλοποιηθεί εσωτερικά από τα στελέχη της εταιρείας ενώ η αξιολόγηση και πιστοποίησή του έγινε από την Κυπριακή Εταιρεία Πιστοποίησης αλλά και από ανεξάρτητο, διαπιστευμένο φορέα πιστοποίησης International Certification Network (IQNet).

Το πρότυπο ISO/27001 

To ISO/IEC 27001:2013 αποτελεί ένα διεθνές πρότυπο ασφάλειας των πληροφοριών το οποίο εκδόθηκε το 2013, αντικαθιστώντας το ISO/IEC 27001:2005. Το πρότυπο ορίζει τις απαιτήσεις που οφείλει να πληροί ένας οργανισμός, προκειμένου να διαχειριστεί με αποτελεσματικότητα, εμπιστοσύνη και ασφάλεια πληροφορίες που έχει στη διάθεσή του. Είναι το πλέον διεθνώς αναγνωρισμένο πλαίσιο βέλτιστων πρακτικών που καθορίζει τις απαιτήσεις για τη δημιουργία, την εφαρμογή, τη διατήρηση και τη συνεχή βελτίωση ενός Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών (ISMS).

Ο κ. Μάριος Α. Κλείτου, Διευθύνων Σύμβουλος της Baker Tilly South East Europe δήλωσε σχετικά «Είμαστε απολυτά ευχαριστημένοι που ακόμα μια πιστοποίηση αποδεικνύει την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και ασφάλειας που προφέρουμε στους πελάτες και συνεργάτες μας. Επιβεβαιώνουμε την συνεχή επένδυση της εταιρείας μας σε καινοτόμες τεχνολογίες και προγράμματα αλλά και στην κατάρτιση του προσωπικού μας για την διατήρηση της ποιότητας εξυπηρέτησης με γνώμονα την ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας».