You are here

Επιμορφωτικά προγράμματα Ιούλιος – Δεκέμβριος 2009

09/07/2009 10:38
ΑΞΙΕΣ ΠΡΟΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ (URC 522)

Ο σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στους συμμετέχοντες μέσα από την θεωρία αλλά και τις πρακτικές εργασίες όλα τα εφόδια που θα χρειαστούν για να διεκπεραιώνουν τις εργασίες των αξιών προς είσπραξη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αυτό θα επιτευχθεί με την αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων τους αλλά και γενικότερα την πρακτική τους κατάρτιση μέσα από το πρόγραμμα.

Το εν λόγω σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που ασχολούνται με τις διεθνείς εμπορικές δραστηριότητες (π.χ. τμήματα Εισαγωγών, Εξαγωγών, Λογιστήριο, Τμήματα Αγορών) και στελέχη τραπεζών που εργάζονται στις Μονάδες Εμπορικών Συναλλαγών.

Στο επιμορφωτικό αυτό πρόγραμμα θα διδάξει ο κύπριος εμπειρογνώμονας κύριος Νικηφόρος Διονυσίου.

Το πρόγραμμα στη Λευκωσία θα διεξαχθεί στην Αίθουσα Σεμιναρίων του ΚΕΒΕ.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΒΟΗΘΟΣ

Η συνεχής και ραγδαίες αλλαγές που σημειώνονται στο ευρύτερο επιχειρηματικό περιβάλλον έχουν οδηγήσει σε τεράστιες μεταβολές τόσο στη δομή αρκετών επιχειρήσεων όσο και στο ρυθμό ανάπτυξης τους. Κάθε επιχείρηση / οργανισμός χρειάζεται γραμματειακό προσωπικό που να γνωρίζει χειρισμό σύγχρονων μέσων τεχνολογίας, οργάνωση γραφείου, μεθόδους αρχειοθέτησης, επικοινωνίας και ένα πλήθος άλλων εργασιών που θεωρούνται απαραίτητες για την ορθή λειτουργία και διαχείριση γραφείου.

Η ανάγκη λοιπόν έγκειται στο να ενδυναμώσει τις γνώσεις και δεξιότητες των συμμετεχόντων στα θέματα οργάνωσης και διαχείρισης γραφείου έτσι ώστε να αυξήσουν την παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα τους.

Το επιμορφωτικό αυτό πρόγραμμα απευθύνεται σε Διαχειριστές Γραφείου, Ιδιαιτέρες Γραμματείς, Προσωπκούς Βοηθούς και γενικά σε Γραμματειακό Προσωπικό επιχειρήσεων και οργανισμών.

Στο επιμορφωτικό αυτό πρόγραμμα θα διδάξει η κύπρια εμπειρογνώμονας κυρία Μαριέλλα Μουζούρη.

Το πρόγραμμα στην Ελ. Περ. Αμμ/στου θα διεξαχθεί στο Ξενοδοχείο AENEAS, στην Λεμεσό στο ΕΒΕ Λεμεσού και στη Λευκωσία στο Ξενοδοχείο THE CLASSIC.

ΕΡΓΑΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ – ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΠΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΑΓΧΟΥΣ

Η ανάγκη κατάρτισης απορρέει από το γεγονός ότι το εργασιακό άγχος όχι μόνο ταλαιπωρεί αλλά και κυριεύει και βασανίζει κυριολεκτικά μεγάλο αριθμό εργαζομένων. Το πρόγραμμα αυτό θα τους υποδείξει αφού κατανοήσουν τη σοβαρότητα αλλά και τις βασικές αιτίες που το προκαλούν, συγκεκριμένους τρόπους αντιμετώπισης και αποβολής του. Επιπλέον οι καταρτιζομενοι θα γνωρίσουν πως να ηρεμούν στη στιγμή, να διατηρούν ψηλά το επίπεδο της ενέργειας και ενεργητικότητας τους στους χώρους εργασίας τους και να είναι απόλυτα συγκεντρωμένοι στους στόχους τους. Παράλληλα, το πρόγραμμα θα τους βοηθήσει να ξαναπρογραμματίσουν σωστά τον εαυτό τους, να μπορούν να ελέγχουν καλύτερα τις λειτουργίες του μυαλού και του σώματος τους, να αυξήσουν την εσωτερική τους δύναμη και να αποκτήσουν ηρεμία, δύναμη και αρμονία τόσο στο χώρο εργασίας τους όσο και στη ζωή τους γενικότερα χρησιμοποιώντας την μέθοδο του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού. Το αποτέλεσμα θα είναι η σαφή βελτίωση της απόδοσης και παραγωγικότητας τους, η μείωση των απουσιών και ασθενειών και συνεπώς η βελτίωση της εύρυθμης λειτουργίας και η αύξηση της παραγωγικότητας ολόκληρης της επιχείρησης.

Το επιμορφωτικό αυτό πρόγραμμα απευθύνεται σε Γραφειακό και Γραμματειακό Προσωπικό, Προσωπικό Λογιστηρίου, Υποδοχής, Αποθήκης και γενικότερα όλων των τμημάτων της επιχείρησης καθώς και τους Υπεύθυνους και το Εποπτικό Προσωπικό των τμημάτων.

Στο πρόγραμμα θα διδάξει η κύπρια εμπειρογνώμονας κυρία Μιράντα Σιδερά.

Το επιμορφωτικό αυτό πρόγραμμα στην Λεμεσό θα διεξαχθεί στο ΕΒΕ Λεμεσού, στην Λευκωσία στο Ξενοδοχείο HOLIDAY INN και στην Ελ. Περ. Αμμ/στου στο Ξενοδοχείο ΑΚΤΕΑ.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Ο βασικός σκοπός του προγράμματος είναι ακριβώς η παροχή όλων των εφοδίων προς στους συμμετέχοντες που θα χρειαστεί να εφαρμόσουν στη πράξη για δυναμική προώθηση των προϊόντων της εταιρείας τους, επιτυχή ολοκλήρωση της πώλησης και αποτελεσματικής είσπραξης λογαριασμών ακολουθώντας βασικές αρχές του επαγγελματισμού. Αποτέλεσμα θα είναι η αύξηση της παραγωγικότητας και κατά συνέπεια της αποδοτικότητας και επικερδότητας ολόκληρης της επιχείρησης.

Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε Πωλητές, Επιθεωρητές Πωλήσεων, Υπεύθυνους Προώθησης Προϊόντων, Προωθητές Merchandisers, Λειτουργούς του Μάκρτινγκ και γενικά σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που έχουν σχέση με τις πωλήσεις, προώθηση και εισπράξεις.

Στο επιμορφωτικό αυτό πρόγραμμα θα διδάξει ο κύπριος εμπειρογνώμονας κύριος Ιωάννης Τσιρόπουλος.

Το εν λόγω σεμινάριο θα διεξαχθεί στην Λεμεσό στο ΕΒΕ Λεμεσού.

ΟΡΘΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Η ανάγκη να ενημερωθούν οι συμμετέχοντες για τις πρακτικές εφαρμογές των κυριότερων νόμων που αφορούν τις εργασιακές σχέσεις και να αποκτήσουν την ικανότητα να εφαρμόζουν αυτούς τους νόμους στις δικές τους επιχειρήσεις τους ή τις επιχειρήσεις που διευθύνουν ή και εργάζονται. Παράλληλα, το σεμινάριο αποσκοπεί στην ενδυνάμωση της ικανότητας των συμμετεχόντων να αντιμετωπίζουν και να επιλύουν προβλήματα εργασιακών σχέσεων στις επιχειρήσεις όπου απασχολούνται. Τέλος, το σεμινάριο έχει σαν στόχο του την ενημέρωση των εκπαιδευομένων αναφορικά με τις τροποποιήσεις των σχετικών νομοθεσιών, όπως η πρόσφατη τροποποίηση του νόμου για τις Κοινωνικές Ασφαλίσεις, και την εισαγωγή νέων νόμων που αφορούν τις εργασικές σχέσεις στο επίπεδο της επιχείρησης. Το συγκεκριμένο σεμινάριο αποτελεί, από άποψη θεματολογίας, συνέχεια των σεμιναρίων που προηγήθηκαν το 2008 και το 2009. Το πρόγραμμα έχει προσαρμοστεί με βάση την ανταπόκριση και τις ανάγκες των επιχειρήσεων.

Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες, Γενικούς Διευθυντές, Διευθυντές και Υποδιευθυντές επιχειρήσεων, Διευθυντές και Ανώτερα Στελέχη και Λειτουργούς Τμημάτων επιχειρήσεων και οργανισμών που έχουν σχέση με τα εργατικά θέματα στις επιχειρήσεις τους.

Στο πρόγραμμα αυτό θα διδάξουν στελέχη του Τμήματος Εργασιακών Σχέσεων και των Κοινωνικών Ασφαλίσεων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων καθώς και στελέχη του αντίστοιχου Τμήματος του Κυπριακού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου.

Το επιμορφωτικό αυτό πρόγραμμα θα διεξαχθεί στη Λευκωσία στο Ξενοδοχείο HILTON PARK ενώ στη Λεμεσό στο ΕΒΕ Λεμεσού.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΘΙΣΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ

Με την παγκοσμιοποίηση οι πελάτες έχουν πολλές επιλογές και είναι γνώστες της οικονομικής αβεβαιότητας που διέρχονται οι επιχειρήσεις. Αυτό ενισχύει σημαντικά την διαπραγματευτική τους δύναμη. Γι' αυτό, το προσωπικό που άμεσα ή έμμεσα εξυπηρετεί πελάτες χρειάζεται να γνωρίζει πολύ καλά τι αναμένουν οι πελάτες, και να μην υποκύπτει άμεσα με έκπτωση της τιμής. Επιπρόσθετα, η επιτυχία στηρίζεται στο γεγονός ότι πρέπει όχι μόνον να χτίζουν και να διατηρούν, αλλά πολύ περισσότερο να αναπτύσσουν στενότερες σχέσεις τόσον με εξωτερικούς αλλά και εσωτερικούς πελάτες. Γι' αυτό το θέμα της εξυπηρέτησης είναι πολύ σημαντικό σήμερα, αφού ο βαθμός ικανοποίησης στην εξυπηρέτηση είναι ο λόγος που οι πελάτες θα ξεχωρίζουν την μία επιχείρηση από την άλλη.

Το εν λόγω πρόγραμμα απευθύνεται σε Διευθυντές και Στελέχη των Τμημάτων Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών καθώς και Στελέχη άλλων Τμημάτων που εξυπηρετούν εσωτερικούς πελάτες.

Στο πρόγραμμα αυτό θα διδάξει ο κύπριος εμπειρογνώμονας κύριο Μιχάλης Μαϊμάρης.

Το πρόγραμμα αυτό θα διεξαχθεί στη Λευκωσία στο Ξενοδοχείο The Classic και στη Λεμεσό στο Ξενοδοχείο AJAX.

ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΙΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΑ ΤΙΣ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΙΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ

Η ανάγκη να ενημερωθούν οι συμμετέχοντες για τις πρακτικές εφαρμογές των κυριότερων νόμων που αφορούν τη λειτουργία των καταστημάτων στο λιανικό εμπόριο και να αποκτήσουν την ικανότητα να εφαρμόζουν τις τις νόμους τις δικές τις επιχειρήσεις τις ή τις επιχειρήσεις που διευθύνουν ή και εργάζονται. Παράλληλα, το σεμινάριο αποσκοπεί στην ενδυνάμωση τις ικανότητας των συμμετεχόντων να αντιμετωπίζουν και να επιλύουν προβλήματα εργασιακών σχέσεων τις επιχειρήσεις όπου απασχολούνται. Τέλος, το σεμινάριο έχει σαν στόχο του την ενημέρωση των εκπαιδευομένων αναφορικά με τις τροποποιήσεις των σχετικών νομοθεσιών και την εισαγωγή νέων νόμων που αφορούν τις εργασικές σχέσεις στο επίπεδο τις επιχείρησης. Το συγκεκριμένο σεμινάριο αποτελεί, από άποψη θεματολογίας, συνέχεια των σεμιναρίου που προηγήθηκαν το 2008 και το 2009. Το πρόγραμμα έχει προσαρμοστεί με βάση την ανταπόκριση και τις ανάγκες των επιχειρήσεων.

Το επιμορφωτικό αυτό πρόγραμμα απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες, Γενικούς Διευθυντές, Διευθυντές και Υποδιευθυντές επιχειρήσεων, Διευθυντές και Ανώτερα Στελέχη και Λειτουργούς Τμημάτων επιχειρήσεων και οργανισμών που έχουν σχέση με τα εργατικά θέματα τις επιχειρήσεις τις.

Στο πρόγραμμα αυτό θα διδάξουν στελέχη του Τμήματος Εργασιακών Σχέσεων και των Κοινωνικών Ασφαλίσεων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων καθώς και στελέχη του αντίστοιχου Τμήματος του Κυπριακού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου.

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα θα διεξαχθεί στη Λευκωσία στο Ξενοδοχείο HILTON PARK, στη Λεμεσό στο ΕΒΕ Λεμεσού και στη Λάρνακα στο ΕΒΕ Λάρνακας.

ΦΟΡΤΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ – ΔΙΑΦΟΡΕΣ, ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Τελευταία παρατηρείται μια σταθερή αύξηση στο απευθείας εμπόριο (Open Account Trade) μεταξύ των συμβαλλομένων και αποφυγή διαμεσολάβησης των Τραπεζών λόγω αυξανομένων δικαιωμάτων και προμηθειών. Οι απευθείας συναλλαγές τις προϋποθέτουν καλύτερη θεωρητική και πρακτική κατάρτιση των συμβαλλομένων, ικανή να αντικαταστήσει την εμπειρία και κατάρτιση των Τραπεζικών, ώστε οι ίδιοι εμπλεκόμενοι να διενεργούν σωστούς ελέγχους των εγγράφων και έτσι να αποφεύγουν, αδικαιολόγητες ενέργειες που συνήθως διασαλεύουν μακροχρόνιες και επικερδείς εμπορικές σχέσεις και συνεργασίες. Ο βασικός σκοπός του προγράμματος είναι ακριβώς να ενδυναμώσει τις γνώσεις των συμμετεχόντων στα θέματα φορτωτικών και άλλων εγγράφων που σχετίζονται με την διακίνηση εμπορευμάτων ώστε να μπορούν να διεκπεραιώνουν τις συναλλαγές τις με το καλύτερο δυνατό τρόπο.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη Τραπεζών, Επιχειρήσεων και Οργανισμών που ασχολούνται με το Εισαγωγικό και Εξαγωγικό εμπόριο.

Στο εν λόγω σεμινάριο θα διδάξει ο κύπριος εμπειρογνώμονας κύριος Σταύρος Στ. Αναστασίου.

Το πρόγραμμα αυτό θα διεξαχθεί στη Λευκωσία στο ΚΕΒΕ και στη Λεμεσό στο ΕΒΕ Λεμεσού.

Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Η ανάγκη να ενημερωθούν οι Διευθυντές Μάρκετινγκ και Πωλήσεων πώς να εξασκούν σωστά και αποτελεσματικά τον διευθυντικό τις ρόλο στον τομέα του Μάρκετινγκ και των Πωλήσεων με βάση τις σύγχρονες τεχνικές και αντιλήψεις και να συμβάλουν στην αύξηση τις αποδοτικότητας και παραγωγικότητας ολόκληρης τις επιχείρησης.

Το επιμορφωτικό αυτό πρόγραμμα απευθύνεται Γενικούς Διευθυντές, Διευθυντές και Υπεύθυνους Πωλήσεων / Μάρκετινγκ και γενικά σε Ανώτερα Στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών που έχουν σχέση με τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ.

Στο πιο πάνω επιμορφωτικό πρόγραμμα θα διδάξει ο κύπριος εμπειρογνώμονας κύριος Ιωάννης Τσιρόπουλος.

Το επιμορφωτικό αυτό πρόγραμμα θα διεξαχθεί στη Λευκωσία στο Ξενοδοχείο HOLIDAY INN.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

Η ανάγκη κατάρτισης απορρέει από το γεγονός ότι η χρηματοδότηση του διεθνούς εμπορίου λόγω της διεθνούς οικονομικής κρίσης είναι άμεση προτεραιότητα με σκοπό την αύξηση της ζήτησης, επαναφορά της πιστωτικής λήψης και εμπιστοσύνης σε κανονικά επίπεδα και ενθάρρυνσης των Τραπεζών για χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Το γεγονός αυτό καθιστά αναγκαίο όπως οι εμπορευόμενοι αλλά και το προσωπικό των τραπεζών που εργάζεται στις εμπορικές συναλλαγές ως επίσης και οι λειτουργοί χορηγήσεων των εμπορικών πελατών θα πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένοι για τις δυνατότητες χρηματοδότησης του διεθνούς εμπορίου.

Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε Στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που ασχολούνται με το διεθνές εμπόριο, Στελέχη τραπεζών που εργάζονται στις Μονάδες Εμπορικών Συναλλαγών ως επίσης και Λειτουργούς Χορηγήσεων που ασχολούνται με τη χρηματοδότηση του διεθνούς εμπορίου.

Στο πιο πάνω σεμινάριο θα διδάξει ο κύπριος εμπειρογνώμονας κύριος Νικηφόρος Διονυσίου.

Το πρόγραμμα αυτό θα διεξαχθεί στη Λεμεσό στο ΕΒΕ Λεμεσού και στη Λευκωσία στο Ξενοδοχείο Holiday Inn.

ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΜΟΥ: ΕΠΕΝΔΥΩ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΟΥ

Το πρόγραμμα με τις διάφορες χιουμοριστικές εκπαιδευτικές ταινίες που το συνοδεύουν, μεταφέρει τους συμμετέχοντες μέσα στο μυαλό του πελάτη προσφέροντας ένα αξέχαστο μάθημα για το πώς αισθάνεται κανείς όταν τον παραμελούν. Με το τέλος λοιπόν του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα συνειδητοποιήσουν πως η ευγενική και η επαγγελματική συμπεριφορά είναι η μόνη διαφορά μεταξύ ανθρώπων που πουλάνε παρόμοια προϊόντα ή υπηρεσίες και θα είναι σε θέση να υιοθετήσουν τέτοια συμπεριφορά.

Το εν λόγω πρόγραμμα απευθύνεται σε κάθε υπάλληλο άσχετα με τη θέση του στην ιεραρχία της επιχείρησης που καλείται να εξυπηρετήσει πελάτη, είτε αυτός είναι εξωτερικός είτε είναι εσωτερικός.

Στο επιμορφωτικό αυτό σεμινάριο θα διδάξει η κύπρια εμπειρογνώμονας κυρία Μιράντα Σιδερά.

Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί στη Λάρνακα στο ΕΒΕ Λάρνακας.

THE ONE MINUTE MANAGER

Το ευκολοδιάβαστο βιβλίο των Kenneth Blanchard και Spencer Johnson συνεχίζει να είναι για τα τελευταία σχεδόν 30 χρόνια στον κατάλογο των μπεστ σέλλερς επαγγελματικών βιβλίων γιατί με έναν απλό, πρακτικό και άμεσα εφαρμόσιμο τρόπο βοηθά άτομα σε εποπτικές θέσεις να ενεργοποιούν σωστά τους υφιστάμενους τους για να βγάζουν προς τα έξω τον καλύτερο τους εαυτό. Βοηθά επίσης τα άτομα να αυξάνουν την παραγωγικότητα τους και ταυτόχρονα να νιώθουν υπέροχα αφού είναι πια επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι άτομα που νιώθουν υπέροχα για τον εαυτό τους έχουν και υπέροχα αποτελέσματα. Παρακολουθώντας λοιπόν ένα τέτοιο, μοναδικό για τα Κυπριακά δεδομένα, πρόγραμμα οι διάφοροι επόπτες και τμηματάρχες θα έχουν τη φανταστική ευκαιρία να δουλέψουν πρακτικά και να έχουν τη σωστή καθοδήγηση για να βάλουν σε άμεση εφαρμογή τα δυνατά μηνύματα του βιβλίου αυτού.

Το επιμορφωτικό αυτό πρόγραμμα απευθύνεται σε Διευθυντές, Βοηθούς Διευθυντές, Τμηματάρχες και Εποπτικό Προσωπικό.

Στο εν λόγω πρόγραμμα θα διδάξει η κύπρια εμπειρογνώμονας κυρία Μιράντα Σιδερά.

Το επιμορφωτικό αυτό πρόγραμμα θα διεξαχθεί στη Λεμεσό στο Ξενοδοχείο AJAX και στη Λευκωσία στο Ξενοδοχείο Holiday Inn.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΑΠΟΘΗΚΕΣ

Ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις είναι η εξεύρεση χώρων αποθήκευσης των προϊόντων που είτε παράγουν είτε διακινούν. Στην προσπάθεια τους οι εργαζόμενοι να εκμεταλλεύονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το διαθέσιμο χώρο αποθήκευσης προβαίνουν σε εργασίες που εμπεριέχουν κινδύνους που αν δεν προβλεφθούν, οδηγούν σε επικίνδυνες κατάστάσεις και πιθανόν σε σοβαρά ατυχήματα. Η μετακίνηση βαρετών αντικειμένων, η χρήση περονοφόρων οχημάτων, το στοίβασμα καθώς και το ξεστοίβασμα αντικειμένων απαιτούν βασικές γνώσεις από τους εργαζομένους στο χώρο της αποθήκης. Υπάρχει λοιπόν ανάγκη εκπαίδευσης όλων των υπεύθυνων αποθηκών για τους κινδύνους που κρύβει αυτή η εργασία και πως αυτοί μπορούν να προβλεφθούν εφαρμόζοντας νέες προσεγγίσεις στα θέματα ασφάλειας και υγείας στο χώρο της αποθήκης.

Το επιμορφωτικό αυτό πρόγραμμα απευθύνεται σε Διευθυντές και γενικά σε Υπεύθυνους Αποθηκών που έχουν την ευθύνη του χώρου και των εργαζομένων στο χώρο αυτό.

Στο πρόγραμμα αυτό θα διδάξει ο κύπριος εμπειρογνώμονας Δρ. Γιάννης Φεσάς.

Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί στη Λευκωσία στο Ξενοδοχείο THE CLASSIC.

ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Ο αποτελεσματικός καθαρισμός επιφανειών και χώρων εργασίας αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των διαδικασιών του συστήματος HACCP και δεν μπορεί να αφήνεται στην τύχη ή στην κρίση προσωπικού χαμηλού επιπέδου εξειδίκευσης. Το προσωπικό χρειάζεται να ξέρει τι επιδιώκει να πετύχει με τον καθαρισμό και ποιες είναι οι σωστές τεχνικές για να χρησιμοποιά εργαλεία και χημικά. Πρέπει επίσης να γνωρίζει τους κινδύνους για την δική του Ασφάλεια και Υγεία όταν εκτελεί τις εργασίες καθαρισμού. Οι προμηθευτές χημικών και εξοπλισμού καθώς και οι υπεύθυνοι των καθαριστικών συνεργείων θα πρέπει να γνωρίζουν τις κύριες ιδιότητες των διαφόρων χημικών καθαρισμού ώστε η πληροφόρηση που δίνουν και η επίβλεψη που πραγματοποιούν να είναι αποτελεσματική.

Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε Υπεύθυνους Καθαρισμού, Καθαριστές, Προμηθευτές Χημικών και Εξοπλισμού καθώς και σε Καθαριστές που εργάζονται σε: Τουριστικές και Επισιτιστικές επιχειρήσεις (ξενοδοχεία, εστιατόρια κλπ), Νοσοκομεία και Κλινικές, Εργοστάσια και Εργαστήρια Τροφίμων

Στο εν λόγω πρόγραμμα θα διδάξουν οι κύπριοι εμπειρογνώμονες Δρ. Γιάννης Φεσάς και Σωτήρης Παπαδόπουλος.

Το πρόγραμμα αυτό θα διεξαχθεί στη Λεμεσό στο Ξενοδοχείο AJAX και στη Λευκωσία στο Ξενοδοχείο THE CLASSIC.

RECRUITMENT AND INDUCTION WITHIN A MULTINATIONAL WORK PLACE

Ο βασικός σκοπός του προγράμματος είναι να υποβοηθήσει τους συμμετέχοντες να βελτιώσουν μέσα στη σημερινή άκρως πολυπολιτισμική αγορά εργασίας που ζούμε τις διαδικασίες προσέλκυσης, επιλογής, πρόσληψης και ένταξης του ανθρώπινου δυναμικού που εργοδοτούν εφαρμόζοντας καινοτόμες προσεγγίσεις και αρχές ώστε οι νεοπροσληφθέντες Κύπριοι, Ευρωπαίοι ή μη να γίνονται παραγωγικοί το συντομότερο δυνατό και να διασφαλίζεται η ατομική τους ικανοποίηση και αποτελεσματικότητα.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες, Γενικούς Διευθυντές, Διευθυντές Προσωπικού, Διευθυντές Τμημάτων και γενικά σε Ανώτερα Στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών που εμπλέκονται στη διαδικασία προσλήψεων Κυπρίων, Ευρωπαίων και μη στις επιχειρήσεις του.

Στο επιμορφωτικό αυτό πρόγραμμα θα διδάξει ο Δρ. Paul Thomas.

Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί στη Λευκωσία στο Ξενοδοχείο HILTON PARK.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ – LOGISTICS ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

Στα πλαίσια του Κυβερνητικού προγράμματος για αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας με στόχευση να εδραιωθεί η Κύπρος σε Περιφερειακό Κέντρο Υπηρεσιών Υγείας διοργανώνεται πρόγραμμα κατάρτισης στελεχών μονάδων υγείας.

Τα διοικητικά αλλά και γενικά όλα τα στελέχη του χώρου των μονάδων υγείας έχουν ανάγκη συνεχούς εκπαίδευσης και επαγγελματικής κατάρτισης σε σύγχρονα συστήματα διοίκησης, ποιότητας, εφοδιαστικής και διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων στις μονάδες τους.

Το αποτέλεσμα του προγράμματος θα είναι η επιμόρφωση - κατάρτιση διευθυντικών στελεχών σε εργαλεία σύγχρονης διοίκησης – διαχείρισης, ώστε να μπορούν να προσφέρουν υψηλά επίπεδα υπηρεσιών, εφάμιλλα των πλέον σύγχρονων μονάδων υγείας.

Το προτεινόμενο σεμινάριο περιλαμβάνει θεωρητική διδασκαλία καθώς και πρακτικές ασκήσεις.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Γενικούς Διευθυντές, Διευθυντές Υπηρεσιών και Υπεύθυνους Τμημάτων (περιλαμβανομένου και του επιστημονικού προσωπικού), των οποίων η επαγγελματική θέση έχει σχέση και με τη διοίκηση-διαχείριση στη μονάδα τους.

Στο επιμορφωτικό αυτό σεμινάριο θα διδάξει ο Ελλαδίτης εμπειρογνώμονας κύριος Νικόλαος Πολύζος και ο Κύπριος εμπειρογνώμονας κύριος Ανδρέας Πολυνείκης.

Το εν λόγω πρόγραμμα θα διεξαχθεί στη Λευκωσία στο Ξενοδοχείο HILTON PARK.

STRATEGIC SELLING IN SMEs – ACHIEVING SALES PROFITABILITY AND SUNSTANABILITY IN A DECLINING ECONOMIC ENVIRONMENT

Ο βασικός σκοπός του προγράμματος είναι να εφοδιάσει τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Κύπρου, με σύγχρονα εργαλεία διαχείρισης των πωλήσεων τους ώστε να κοστολογούν σωστά τις πωλήσεις τους και να διατηρούν πελάτες που χαρακτηρίζονται από προοπτικές αυξημένης επικερδότητας και όχι στο μέγεθος του κύκλου εργασιών, πρακτική που λανθασμένα εφαρμόζεται από πολλές Μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες, Γενικούς Διευθυντές, Διευθυντές και Υποδιευθυντές Τμημάτων και γενικά σε Ανώτερα Στελέχη Μικρομεσαίων επιχειρήσεων και οργανισμών που ασχολούνται με τις πωλήσεις, την εξυπηρέτηση πελατών και γενικά το μάρκετινγκ ως επίσης και τον στρατηγικό προγραμματισμό.

Στο εν λόγω πρόγραμμα θα διδάξει ο ξένος εμπειρογνώμονας κύριος Philip Ammerman.

Το πρόγραμμα στη Λευκωσία θα διεξαχθεί στο Ξενοδοχείο HILTON PARK.

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ: ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΑΑ1000

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ - Corporate Social Responsibility (CSR)) είναι ένας από τους πιο δυναμικούς και απαιτητικούς τομείς δραστηριότητας για τη σύγχρονη επιχείρηση. Υποδηλώνει την ισόρροπη αντιμετώπιση της οικονομικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής επίδρασης της λειτουργίας μιας επιχείρησης και βασίζεται στο τρίπτυχο της οικονομικής ανάπτυξης, της βιωσιμότητας και της κοινωνικής συνοχής. Έχει παρατηρηθεί ότι οι πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις σε διεθνές επίπεδο υιοθετούν σταδιακά έναν πιο συστηματικό και στρατηγικό τρόπο διαχείρισης της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης τους. Αυτό προϋποθέτει την εφαρμογή εταιρικών κανόνων, περιβαλλοντικών συστημάτων, σύνταξη κοινωνικών και περιβαλλοντικών απολογισμών, ενέργειες στήριξης των τοπικών κοινωνιών, έλεγχο, παρακολούθηση και πιστοποίηση στοιχείων.

Το προτεινόμενο πρόγραμμα θα παράσχει στους συμμετέχοντες γνώσεις και ατομική εξάσκηση σε ένα διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο διαχείρισης εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (ΑΑ1000) και σε όλα τα απαραίτητα εργαλεία που κρίνονται απαραίτητα για το σχεδιασμό και τη διαχείριση ενός εταιρικού συστήματος κοινωνικής λογιστικής και προετοιμασίας και εκπόνησης κοινωνικού απολογισμού.

Το προτεινόμενο πρόγραμμα απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες, Γενικούς Διευθυντές και γενικά σε ανώτερα στελέχη διοίκησης που εμπλέκονται σε στρατηγικά θέματα, τους υπεύθυνους εταιρικών υποθέσεων (corporate affairs managers), τους υπεύθυνους επικοινωνίας ή δημοσίων σχέσεων και τους διευθυντές του ανθρώπινου δυναμικού.

Στο επιμορφωτικό αυτό πρόγραμμα θα διδάξουν οι Έλληνες εμπειρογνώμονες κύριος Δημήτρης Μιχαρικόπουλος και κυρία Φελίνα Δανάλη.

Το πρόγραμμα αυτό θα διεξαχθεί στο Ξενοδοχείο HILTON PARK.

CREATING CHANGE IN THE FAMILY BUSINESS

Ο βασικός σκοπός του προγράμματος είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες (ιδιοκτήτες/ διευθυντές οικογενειακών επιχειρήσεων) που προβληματίζονται τόσο για τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης τους σήμερα όσο και μελλοντικά να προγραμματίσουν την στρατηγική διαχείρισης και λειτουργίας της επιχείρησης τους με έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα ορθολογικά και αντικειμενικά.

Ταυτόχρονα οι συμμετέχοντες θα υποβοηθηθούν να διαχειρίζονται καλύτερα τις σχέσεις της οικογένειας με την επιχείρηση αλλά και γενικότερα το ανθρώπινο δυναμικό της επιχείρησης τους (μέλη και μη μέλη της οικογένειας) στην προσπάθεια τους να καταστήσουν την επιχείρηση πιο αποδοτική και κερδοφόρα αλλά και να διασφαλίσουν ένα περιβάλλον συναντίληψης και αρμονικών σχέσεων μέσα στην επιχείρηση.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες/Διευθυντές οικογενειακών επιχειρήσεων και γενικά σε Ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων που εργάζονται σε οικογενειακές επιχειρήσεις.

Στο επιμορφωτικό αυτό πρόγραμμα θα διδάξει ο Άγγλος εμπειρογνώμονας Δρ. Paul Thomas.

Το σεμινάριο αυτό θα διεξαχθεί στο Ξενοδοχείο AJAX στη Λεμεσό.

MANAGING EMPLOYEE TALENT – GIVE TALENT A CHANCE

Μια πρόκληση κλειδί στο τωρινό επιχειρησιακό περιβάλλον, είναι να αναπτύξουμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Για να πετύχουν σε αυτή την πρόκληση οι επιχειρήσεις/οργανισμοί πρέπει να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον όπου η ανάπτυξη και αξιοποίηση του ταλέντου είναι μέγιστης σημασίας. Αυτό έχει γίνει ακόμα πιο σημαντικό τώρα που πολλοί από εμάς ανησυχούν με την πιθανότητα της οικονομικής ύφεσης.

Η διαχείριση ταλέντου είναι η στρατηγική διαδικασία του να αναγνωρίζεις, να προσελκύεις, να χειρίζεσαι, να αξιοποιείς και να δεσμεύεις τους υπαλλήλους σου, ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν σε τωρινές και μελλοντικές ανάγκες.

Είναι μία ολική προσέγγιση του κύκλου απασχόλησης που συνεπάγεται ανάπτυξη και αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, πρωτοβουλίες εκπαίδευσης και ανέλιξης καθώς και την οργανωτική ανάπτυξη της επιχείρησης.

Είναι ένα δυναμικό πλαίσιο που συστηματικά αναγνωρίζει, εκτιμά και προωθεί το ταλέντο σε μελλοντικές θέσεις κλειδιά, ώστε να διαφυλαχτεί η συνοχή και να επιτευχθεί αποτελεσματική οργανωτική απόδοση.

Σύμφωνα με μια χρονιαία μελέτη από τους McKinsey Co., το πιο βασικό εταιρικό δυναμικό στα επόμενα 20 χρόνια, θα είναι το ταλέντο.

Το πρόγραμμα καλύπτει τις ανάγκες οργανισμών/επιχειρήσεων που θέλουν να εφαρμόσουν αποτελεσματικό πρόγραμμα διαχείρισης ταλέντου που να εξασφαλίζει και να διατηρεί την ανάπτυξη της επιχείρησης. Το πρόγραμμα ακριβώς απευθύνεται σε Διευθυντικά και Ανώτερα Στελέχη καθώς και σε επιστημονικό προσωπικό επιχειρήσεων και οργανισμών που έχουν ευθύνη για τη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων των επιχειρήσεων τους ή το στρατηγικό σχεδιασμό.

Στο σεμινάριο θα διδάξουν οι ξένοι εμπειρογνώμονες κύριοι Elie Wakil και Ανδρέας Χριστόπουλος.

Το εν λόγω πρόγραμμα θα διεξαχθεί στο Ξενοδοχείο HILTON PARK στη Λευκωσία.