You are here

H SAS στο τεταρτημόριο των ηγετών του Μagic Quadrant για εφαρμογές data mining πελατών

02/09/2008 15:24
Η κορυφαία εταιρεία μελετών Gartner, Inc. τοποθετεί τη SAS, ηγέτιδα στο χώρο του Business Intelligence και των analytics, στο τεταρτημόριο των ηγετών του Μagic Quadrant για εφαρμογές data mining πελατών, αναγνωρίζοντας την επιτυχία της στην χρήση περιγραφικών και προγνωστικών analytics που υποστηρίζουν λειτουργίες marketing, πωλήσεων και εξυπηρέτησης για την επίλυση επιχειρησιακών προβλημάτων.

Σύμφωνα με την Gartner, ως Ηγέτες αναγνωρίζονται οι προμηθευτές εκείνοι που μπορούν να ικανοποιήσουν την πλειοψηφία των απαιτήσεων που θέτουν οι περισσότεροι οργανισμοί και, παράλληλα, έχουν σημαντική επίδραση στην κατεύθυνση και ανάπτυξη της αγοράς.

Εκατοντάδες εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο – συμπεριλαμβανομένων των American Honda Motor Co., Daimler Chrysler, The Dow Chemical Co., Eli Lilly and Company¸ Hartford Life, Healthways, RCI Global Vacation Network, Telstra AP, Verizon Wireless, και The World Wildlife Fund – χρησιμοποιούν τις λύσεις data mining της SAS για τις CRM πρωτοβουλίες τους.

“Στην ταραχώδη περίοδο που διέρχεται η οικονομία, οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί που λαμβάνουν αποφάσεις πολλών εκατομμυρίων, θα πρέπει να χρησιμοποιούν βέλτιστες λύσεις και εργαλεία λογισμικού,” τονίζει ο Jim Davis, Senior Vice President και Chief Marketing Officer της SAS. “Για 32η χρονιά υποστηρίζουμε την αγορά των analytics, προσθέτουμε συνεχώς νέα τεχνογνωσία και παρέχουμε αποδεδειγμένα αποτελέσματα. Οι πελάτες βασίζονται στην SAS για καινοτόμες λύσεις που επιλύουν επιχειρησιακά προβλήματα και δημιουργούν νέες ευκαιρίες.”

Οι πλέον δυναμικές παγκοσμίως λύσεις data mining solutions – που περιλαμβάνουν τις SAS Enterprise Miner, SAS Text Miner, SAS Model Manager, και SAS Scoring Accelerator for Teradata – επιτρέπουν στους οργανισμούς να εξετάζουν και να αναλύουν τεράστιες ποσότητες δεδομένων και να ανακαλύπτουν τις σχέσεις και τους τρόπους που οδηγούν στην έγκαιρη λήψη αποφάσεων. Η τρέχουσα διάκριση της SAS από την Gartner ακολουθεί μια σειρά ανακοινώσεων για το 2008 όπως οι σημαντικές βελτιώσεις στο βραβευμένο SAS Enterprise Miner, οι εσωτερικές δυνατότητες βάσης δεδομένων του λογισμικού της SAS σε συνεργασία με την Teradata, και η εξαγορά της Teragram που εμπλουτίζει τις δυνατότητες text mining της SAS.

H δύναμη των προγνωστικών analytics στις λύσεις πελατειακής ευφυΐας της SAS
Η σουίτα SAS Customer Intelligence περιλαμβάνει τις ακόλουθες λύσεις: SAS Marketing Automation, SAS Marketing Optimization, SAS Real-Time Decision Manager, SAS for Customer Experience Analytics, SAS Digital Marketing, SAS Interaction Management, SAS Web Analytics, και SAS for marketing performance management.

Η SAS προσφέρει επίσης στοχευμένες επιχειρηματικές λύσεις που υποστηρίζουν την επιχειρηματική, την πελατειακή, την οικονομική ευφυΐα, την ευφυΐα στην εφοδιαστική αλυσίδα και όχι μόνο. Επιπρόσθετα, η εταιρεία διαθέτει ολοκληρωμένες λύσεις για διάφορες κάθετες αγορές όπως οι οικονομικές υπηρεσίες, η υγεία, οι βιοεπιστήμες, η λιανική, η βιομηχανία, κ.ά. Πολλές από αυτές αλλά και άλλες είναι διαθέσιμες ως SAS Solutions OnDemand.

Η πλατφόρμα SAS Enterprise Intelligence παρέχει ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον για προγνωστικά analytics και περιγραφική μοντελοποίηση, χρησιμοποιώντας επιχειρησιακή ευφυΐα για να ανοίξει τον κόσμο των SAS Analytics σε όλους τους χρήστες.