You are here

Η BBDO με 60 Λιοντάρια στις Κάννες αναδεικνύεται στο νούμερο ένα διαφημιστικό δίκτυο του κόσμου.

16/07/2008 14:31
Ο βασιλιάς των λιονταριών!

Στο 55ο Διεθνές Φεστιβάλ Διαφήμισης των Καννών, θριαμβεύσανε οι «ηδονοβλεψίες». Όχι φυσικά αυτοί που πήγανε να δούνε τις πολλές όμορφες παρουσίες στο πανέμορφο Μεσογειακό θέρετρο της Γαλλίας, αλλά αυτοί της BBDO Worldwide που σαρώσανε τα βραβεία με την καμπάνια “Voyeur” για το τηλεοπτικό κανάλι HBO.

Συνολικά η BBDO Worldwide συγκέντρωσε 60 Λέοντες, 2 βραβεία Grand Prix, 16 Χρυσά, 19 Αργυρά, 23 Χάλκινα και βέβαια τα πολυπόθητα βραβεία Agency of the Year και Νetwork of the Year, το τελευταία μάλιστα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Συγκεκριμένα, η καμπάνια “Voyeur” απέσπασε 10 Λέοντες, επίδοση που την καθιστά την πιο πολυβραβευμένη καμπάνια στην ιστορία του Φεστιβάλ. Αλλά και στα επιμέρους βραβεία των διαφημιστικών εταιριών, τα γραφεία της BBDO από όλο τον κόσμο κατέκτησαν το ένα βραβείο μετά το άλλο, αναδεικνύοντας τη δημιουργική δύναμη του δικτύου.

Η πρωτοφανής αυτή επιτυχία της BBDO Worldwide αποδεικνύει ότι η BBDO αποτελεί το κορυφαίο διαφημιστικό δίκτυο στον κόσμο. Οι πολλαπλές βραβεύσεις και οι διακρίσεις κρύβουν από πίσω υπεύθυνη και δημιουργική δουλειά, “φρέσκιες” ιδέες και πρωτοτυπία στο χώρο της διαφήμισης, που γίνονται δυνατές από τη στελέχωσή της με τα πιο έμπειρα και «φρέσκα» μυαλά στον τομέα.

H ΤELIA & PAVLA BBDO στην Κύπρο είναι περήφανη που αποτελεί μέρος του πιο επιτυχημένου διαφημιστικού δικτύου που στόχο έχει την καλύτερη προβολή και προώθηση των πελατών της, έχοντας σαν κύριο στοιχείο τη δημιουργικότητα. Άλλωστε, η Telia & Pavla/BBDO έχει να επιδείξει και δικές της διακρίσεις στα 25 χρόνια πορείας της στη διαφήμιση, με πιο πρόσφατη τη διάκριση στα EVGE Awards της Ελλάδας σε καταχώρηση με θέμα τις πυρκαγιές στην Πελοπόννησο.