You are here

Η Ελληνική Τράπεζα εκπαιδεύει τους πελάτες της στα ψηφιακά προϊόντα της

03/12/2019 14:54
  • Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρώτο εκπαιδευτικό απόγευμα σε Λευκωσία και Λεμεσό
  • Εκπαίδευση σε ATM, Web Banking και Mobile App

Τη σημασία που αποδίδει η Ελληνική Τράπεζα στην εκπαίδευση των πελατών της στην ψηφιακή εξυπηρέτηση, επιβεβαιώνει η διοργάνωση του πρώτου εκπαιδευτικού απογεύματος που διοργάνωσε σε καταστήματά της σε Λευκωσία και Λεμεσό.

Οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από το προσωπικό της Τράπεζας για όλα τα ψηφιακά μέσα που είναι διαθέσιμα για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους, όπως το Web Banking, το Mobile App και τα ΑΤΜ, και παράλληλα να εξοικειωθούν στη χρήση τους. Το εκπαιδευτικό απόγευμα ήταν η πρώτη από μια σειρά ενεργειών που προγραμματίζει η Ελληνική Τράπεζα, με στόχο τη μείωση του χάσματος που δημιούργησε η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη, ανάμεσα σε πολίτες που έχουν ψηφιακές δεξιότητες και αυτούς που δεν έχουν αποκτήσει ακόμη τέτοιες, κυρίως άτομα μεγαλύτερων ηλικιακών ομάδων.

Η διοργάνωση του πρώτου εκπαιδευτικού απογεύματος εντάσσεται στο πλαίσιο των προσπαθειών που καταβάλλει η Ελληνική Τράπεζα για να εκπαιδεύσει το σύνολο των πελατών της, ώστε να είναι σε θέση να εξυπηρετηθούν, πιο γρήγορα και πιο εύκολα, αλλά και να επωφεληθούν όλων των πλεονεκτημάτων που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες. Η Ελληνική Τράπεζα προγραμματίζει τη διοργάνωση και άλλων εκπαιδευτικών απογευμάτων για τους πελάτες της σε άλλες πόλεις.

«Με τη διοργάνωση εκπαιδευτικού απογεύματος, η Ελληνική Τράπεζα πρωτοπορεί. Η εκπαίδευση των πελατών στην ψηφιακή εξυπηρέτησή τους είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι τραπεζικοί οργανισμοί παγκοσμίως, καθώς η ψηφιοποίηση του τραπεζικού τομέα είναι αναπόφευκτη. Σε αυτό το πλαίσιο, η επιμόρφωση των πελατών μας στη χρήση των νέων τεχνολογιών αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα» τόνισε η κα Κατίνα Σιακαλλή, Διευθύντρια Τραπεζικών Εργασιών, Τομέας Ιδιωτών, της Ελληνικής Τράπεζας. Όπως επεσήμανε, η Ελληνική Τράπεζα προσφέρει ποιοτικές ψηφιακές επιλογές για τις καθημερινές συναλλαγές των πελατών της, ώστε αυτές να γίνονται με πιο γρήγορο και οικονομικό τρόπο.