You are here

Η λύση SAS® Web Analytics μετατρέπει τα δεδομένα του Διαδικτύου σε γνώση

04/06/2009 15:01
Αθήνα, 4 Iουνίου 2009 - Οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις ανά τον κόσμο προσπαθούν να εφαρμόσουν το ίδιο επίπεδο ανάλυσης που χρησιμοποιούν στις συνηθισμένες επιχειρησιακές λειτουργίες και στα δεδομένα του Web site. Επίσης, μία ακόμα πρόκληση αφορά στην ταυτόχρονη ενοποίηση και ανάλυση των online και offline δεδομένων. Για το σκοπό αυτό, η SAS, ηγέτιδα στο χώρο των Business Analytics, παρουσίασε μια νέα έκδοση της λύσης SAS Web Analytics, για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να εφαρμόσουν δυνατότητες πρόγνωσης στα Web δεδομένα, έτσι ώστε να προχωρήσουν από το “Tι συνέβη;” προβλέποντας το “Τι θα συμβεί στη συνέχεια;”.

Η λύση SAS Web Analytics προσφέρει στους marketers ένα πρόσθετο περιβάλλον στο οποίο θα έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν πώς το web κανάλι επηρεάζεται από τις υπόλοιπες επιχειρηματικές τους περιοχές.

"Η παρουσία στο Web ανάγεται πλέον σε ένα από τα σημαντικότερα σημεία επαφής της κάθε επιχείρησης, είτε πρόκειται για business-to-business (Β2Β), είτε για business-to-consumer (Β2C) δραστηριότητες. Με τη νέα έκδοση του SAS Web Analytics, η εταιρεία παρέχει στους οργανισμούς τη σπουδαία λειτουργικότητα να είναι σε θέση να αφομοιώσουν τόσο τα online όσο και τα offline δεδομένα," δήλωσε η Mary Wardley, Αντιπρόεδρος του τμήματος έρευνας της IDC για CRM εφαρμογές.

Ενώ πολλοί προμηθευτές λύσεων διαχείρισης επιχειρησιακού μάρκετινγκ δίνουν έμφαση σε λύσεις που επιλύουν κάποιες συγκεκριμένες ανάγκες, η SAS παρέχει μια ολοκληρωμένη σουίτα κορυφαίων προϊόντων που καλύπτουν ολόκληρη την, επικεντρωμένη στον πελάτη, διαδικασία μάρκετινγκ. Οι δυνατότητες της λύσης SAS Web Analytics αποτελούν τμήμα μιας ευρύτερης σουίτας λύσεων πελατειακής ευφυΐας που διαχειρίζεται τις καμπάνιες, συμπληρωματικές/αναβαθμιζόμενες πωλήσεις, διατήρηση & τμηματοποίηση πελατών, e-mail marketing, μάρκετινγκ που βασίζεται σε εκδηλώσεις, βελτιστοποίηση εκστρατειών, ανάλυση μίγματος μάρκετινγκ, διαχείριση απόδοσης μάρκετινγκ, analytics πελατειακής εμπειρίας και Web analytics.

“Πλέον οι πελάτες της SAS μπορούν να προχωρήσουν πέρα από τα βασικά Web analytics, να κατανοήσουν την δραστηριότητα του Web site και των ανεξάρτητων πελατών και να ενοποιήσουν αυτές τις δραστηριότητες τόσο με online όσο και με offline κανάλια,” τόνισε ο Jeff Levitan, γενικός διευθυντής του τμήματος Global Customer & Retail business της SAS. “Με τη δυνατότητα προσαρμογής των αναφορών στις απαιτήσεις των πελατών και ενοποίησης άλλων επιχειρηματικών πληροφοριών σε ad hoc βάση, πρόκειται για την πλέον ευέλικτη λύση Web analytics που υπάρχει διαθέσιμη σήμερα.”

Εντοπισμός μη ανθρωπίνων δραστηριοτήτων

Η λύση SAS Web Analytics χρησιμοποιεί, για πρώτη φορά στην παγκόσμια βιομηχανία, την Ταυτοποίηση της Συμπεριφοράς των Μη Ανθρώπινων Δραστηριοτήτων (Behavioral Identification of Non-Human Sessions - BINS). Πρόκειται για μια λειτουργία η οποία χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για να διακρίνει αν μια δραστηριότητα σε ένα Web site αποδίδεται σε μια αυτοματοποιημένη ρουτίνα, τυπική για τις μηχανές αναζήτησης, ή σε ένα άτομο. Φιλτράρει αυτόματα τις αυτοματοποιημένες δραστηριότητες για λόγους ανάλυσης, διασφαλίζοντας το υψηλότερο επίπεδο εμπιστοσύνης και ακρίβειας των μετρήσεων του Web site.

Εξελιγμένη ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης

Οι δυνατότητες πρόγνωσης και ένδειξης τάσης της SAS καθιστούν τη συγκεκριμένη λύση ξεχωριστή. Οι βασικοί δείκτες απόδοσης (Key Performance Indicators - KPIs) δεν ανιχνεύονται απλώς, αλλά αναλύονται για να καθορίσουν τις υποκείμενες τάσεις. Με εξελιγμένες τεχνικές οικονομετρίας, οι χρήστες μπορούν στατιστικά να προσδιορίζουν σημαντικές μετρήσεις που “οδηγούν” στους στοχοθετημένους βασικούς δείκτες απόδοσης, να αναπτύσσουν “what-if” σενάρια σχετικά με βελτιώσεις και να καθορίζουν πώς θα ρυθμίζουν τις απαιτήσεις των ανεξάρτητων μετρήσεων για να επιτύχουν τους στόχους.

Δημιουργία προσαρμοσμένων αναφορών

Η λύση SAS Web Analytics περιλαμβάνει ένα πλήρως τεκμηριωμένο και ανοιχτών διαστάσεων μοντέλο για όλα τα ιστορικά δεδομένα. Οι αναφορές καθορίζονται και δημιουργούνται μέσω της εφαρμογής SAS Web Report Studio, που έχει τη δυνατότητα δημιουργίας αναφορών προσαρμοσμένων στις απαιτήσεις των πελατών, έτσι ώστε να αναλύονται οι πιο σημαντικές πληροφορίες για κάθε επιχείρηση.

Αναφορές για τις μηχανές αναζήτησης

Η λύση SAS Web Analytics περιλαμβάνει αναφορές μάρκετινγκ για τους online marketers οι οποίοι επιθυμούν να μεγιστοποιήσουν τις προσπάθειές τους στους τομείς μάρκετινγκ και βελτιστοποίησης των μηχανών αναζήτησης. Η ανάλυση και οι αναφορές για την πληρωμένη αναζήτηση ενσωματώνουν μετρήσεις που καθορίζουν την αποτελεσματικότητα των προωθητικών εκστρατειών και των λέξεων-κλειδιών ενός οργανισμού. Μια οργανική ανάλυση αναζήτησης κατηγοριοποιεί τις επισκέψεις από τις μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιώντας μη πληρωμένες λέξεις-κλειδιά και στοχευμένες σελίδες από τους χρήστες. Επιπρόσθετα, οι οικονομετρικές τεχνικές της λύσης επιτρέπουν την ανάλυση της απόδοσης των τάσεων.

Πελάτες σε όλο τον κόσμο, όπως οι 1-800-FLOWERS.COM, DeutschlandCard, The Dow Chemical Co., First Citizens Bank, Grupo Santander, Hartford Life, Swisscom, US Bank, Vodafone Australia και Wolters Kluwer, χρησιμοποιούν τις λύσεις της SAS για να υποστηρίξουν τις πρωτοβουλίες των πελατών τους.

Σχετικά με την SAS

H SAS είναι ηγέτιδα εταιρεία λογισμικού και υπηρεσιών Business-Analytics και παγκοσμίως ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος προμηθευτής στην αγορά του Βusiness Intelligence. Οι “στρατηγικές-analytics” λύσεις της SAS χρησιμοποιούνται από εταιρείες σε 107 χώρες. Συνολικά 96 από τους Top-100 του Fortune-500-οργανισμούς εμπιστεύονται την SAS.

Οι λύσεις της SAS βοηθούν τους οργανισμούς στο να αντλήσουν από τα διάσπαρτα επιχειρησιακά δεδομένα συγκεκριμένη και πολύτιμη πληροφορία για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων και για τη βελτίωση της απόδοσής τους.

Με τις εξειδικευμένες και κλαδικές λύσεις της SAS μπορούν οι οργανισμοί να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν στρατηγικές, να μετρήσουν την επιτυχία τους, να διαμορφώσουν κερδοφόρες σχέσεις με τους πελάτες και προμηθευτές τους και να ανταποκριθούνε στις επιταγές των ρυθμιστικών κανονισμών. Η SAS είναι ο μοναδικός κατασκευαστής, ο οποίος βασίζει τις λύσεις του επάνω στο ενιαίο Business Analytics Framework, το οποίο εμπεριέχει όλα τα απαραίτητα components μιας Βusiness-Analytics και – Ιntelligence αλυσίδας : από Ενσωμάτωση Δεδομένων (Data Integration), διαχείριση δεδομένων, απαράμιλλα Analytics για την δυναμική ανάλυση δεδομένων, Reporting έως την γραφική απεικόνιση της πληροφορίας. Από το 1976 η SAS δίνει στους πελάτες της ανά τον κόσμο “Τhe Power to Know®” (www.sas.com).