You are here

Η Υδατοπρομήθεια Λευκωσίας σηκώνει το ακουστικό 24/7

23/09/2020 10:51

Στην άμεση και πλήρη αναβάθμιση των συστημάτων του τηλεφωνικού του κέντρου, προχώρησε το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας (ΣΥΛ), στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού υπηρεσιών και περαιτέρω εναρμόνισης των υπηρεσιών του, στη σύγχρονη τεχνολογικά εποχή.

Το πλέον τεχνολογικά προηγμένο Call Center της Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας,με άρτια στελεχωμένο προσωπικό, απαντά στις κλήσεις των καταναλωτών 7 φορές την εβδομάδα και σε εικοσιτετράωρη βάση. 

Άμεση εξυπηρέτηση

Η αμεσότητα και η παροχή υψηλών προδιαγραφών εξυπηρέτησης, είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες που έθεσε το Συμβουλιο Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας, σύμφωνα με τον Διευθυντή του Συμβουλίου, Κωνσταντίνο Παρμακλή.  

«Μέσα στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού του Συμβουλίου και έχοντας ψηλά το αίσθημα εξυπηρέτησης του καταναλωτή, η Υδατοπρομήθεια Λευκωσίας προχώρησε σε συμφωνία με εξειδικευμένο Call Center ώστε να φτάσει να παρέχει με αμεσότητα καλύτερες υπηρεσίες. Όλα τα Τμήματα του Συμβουλίου είναι ενωμένα με το Call Center και έχουμε καταφέρει στο 100% σε απαντημένες κλήσεις και άμεση εξυπηρέτηση σε όλα τα επίπεδα».

Έπεται η επικαιροποίηση στοιχείων

Η επόμενη μεγάλη πρόκληση του Συμβουλίου, σύμφωνα με τον Διευθυντή του Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας, είναι η επικαιροποίηση των στοιχείων των καταναλωτών. «Με την επικαιροποίηση των στοιχείων και με τη βοήθεια της τεχνολογίας, ο απώτερος στόχος μας είναι να φέρουμε σε άλλο επίπεδο την εξυπηρέτηση του καταναλωτή, δηλαδή να καταφέρουμε να αξιοποιήσουμε την προσδοκία του για εξυπηρέτηση, ακόμη και πριν του δημιουργηθεί η ίδια του η ανάγκη».

Τηλέφωνα επικοινωνίας εξυπηρέτησης του κοινού

Για κατοίκους Κύπρου: 77771090

Για κατοίκους Εξωτερικού: 22747080

Το τηλεφωνικό κέντρο του Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας λειτουργεί καθημερινά, 7 μέρες την εβδομάδα και 24 ώρες το 24ωρο για να εξυπηρετεί κάθε στιγμή τους καταναλωτές για οποιοδήποτε θέμα υπάρξει ανάγκη.