You are here

«Κυπριακό Πρόγευμα» στα ξενοδοχεία της Κύπρου

06/05/2015 10:52
Το ‘Κυπριακό Πρόγευμα’, ένας θεσμός που δοκιμάστηκε με επιτυχία πέρυσι σε ξενοδοχεία της Επαρχίας Πάφου, επεκτείνεται πλέον σε ολόκληρη την Κύπρο και αποτελεί το επιστέγασμα μιας προσπάθειας, η οποία ξεκίνησε πριν από δυο σχεδόν χρόνια με στόχο την ενίσχυση του γαστρονομικού μας τουρισμού. Το πρόγραμμα με την ονομασία «Κυπριακό Πρόγευμα για τα ξενοδοχεία της Κύπρου» αποτελεί πρωτοβουλία της στρατηγικής σύμπραξης με την ονομασία Cyprus Destination Partnership στην οποία συμμετέχουν ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού (ΚΟΤ), ο Κυπριακός Σύνδεσμος Αειφόρου Τουρισμού (CSTI) και το Travel Foundation του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η παρουσίαση της επέκτασης του θεσμού έγινε πρόσφατα στο ξενοδοχείο Louis Royal Apollonia στη Λεμεσό, με την στήριξη του Παγκύπριου Συνδέσμου Διευθυντών Ξενοδοχείων.

Την εκδήλωση χαιρέτισε η Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια του ΚΟΤ, κυρία Αννίτα Δημητριάδου η οποία τόνισε τη μεγάλη σημασία που προσδίδει ο ΚΟΤ στη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος μέσω της προβολής των αυθεντικών προϊόντων και γεύσεων της Κύπρου, αφού η γαστρονομία έχει μεγάλη ιστορική και πολιτιστική αξία για την Κύπρο. Η κυρία Δημητριάδου αναφέρθηκε επίσης στην διεθνή τάση των καταναλωτών για αναζήτηση αυθεντικών εμπειριών, ανάμεσα στις οποίες συγκαταλέγεται και η γαστρονομία, επισημαίνοντας την ανάγκη να πετύχει ο θεσμός του κυπριακού προγεύματος με την υιοθέτηση του από ολοένα και περισσότερα ξενοδοχεία.

Στη δική του ομιλία ο Πρόεδρος του Κυπριακού Συνδέσμου Αειφόρου Τουρισμού κύριος Φίλιππος Δρουσιώτης εξέφρασε τη χαρά του για την πολύ θετική ανταπόκριση των ξενοδόχων της πόλης και Επαρχίας Πάφου οι οποίοι συμμετείχαν στην πιλοτική εφαρμογή του θεσμού το 2014.

Την φιλοσοφία του προγράμματος και το πλαίσιο εφαρμογής του, ανέλυσε στους διευθυντές και στελέχη των ξενοδοχείων, ο Συντονιστής του προγράμματος κύριος Σάββας Μαλιώτης ο οποίος επεσήμανε την ανάγκη να εφαρμοστεί το πρόγραμμα με επαγγελματισμό και ψηλό επίπεδο ποιότητας από όλα τα ξενοδοχεία που επιλέγουν να προσφέρουν ‘Κυπριακό Πρόγευμα’. Στόχος, είπε, είναι να ταυτιστεί η μάρκα με την αυθεντικότητα των προϊόντων και την γνωριμία με την πλούσια πολιτιστική τους παράδοση.