You are here

Με γοργούς ρυθμούς προχωρούν δοκιμές του ŠKODA FABIA SUPER 2000

26/09/2008 10:22
Το πρότυπο Škoda Fabia Super 2000 κάνει την παρθενική του εμφάνιση στο φετινό Ράλλυ Barum Zlín. Η συμμετοχή του πραγματοποιείται στο πλαίσιο δοκιμών εξέλιξης και αποτελεί το επόμενο στάδιο στην πορεία του για έγκριση συμμετοχής σε αγώνες που αναμένεται μέχρι το τέλος του 2008.

«Πιστεύουμε ότι η αξιολόγηση της συμπεριφοράς του οχήματος και των εξαρτημάτων σε πραγματικές συνθήκες ανταγωνισμού και σε δοκιμές ταχύτητας θα είναι μια ωφέλιμη εμπειρία. Τα δε αποτελέσματα των δοκιμών αυτών θα μάς επιτρέψουν να προχωρήσουμε στην επόμενη φάση προς έγκριση του οχήματος για συμμετοχή σε αγώνες τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο,» σχολιάζει ο Michal Hrabánek, διευθυντής Motosport της Škoda.

Οι δοκιμές του Škoda Fabia Super 2000 άρχισαν επίσημα τον Φεβρουάριο του 2008, με την ομάδα δοκιμών να διανύει απόσταση περίπου 5000 χλμ σε μια περίοδο έξι μηνών και χρησιμοποιώντας τρία πρότυπα συνολικά. Στις δομικές συμμετείχαν ο κορυφαίος Τσέχος οδηγός Jan Kopecký, ο Αυστριακός πρωταθλητής του ράλλυ Raimund Baumschlager καθώς και ο Φινλανδός Sebastian Lindholm πρώην πρωταθλητής. Κατα τις πιο πρόσφατες δοκιμές, η ομάδα δοκιμών είχε επίσης την ευκαιρία να ωφεληθεί απο την τεράστια εμπειρία του θρύλου Carlos Sainz.

Κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά του Škoda Fabia Super 2000:

Μήκος 3922mm, πλάτος 1798mm, μεταξόνιο 2486mm
Βάρος 1150 κιλά (στην άσφαλτο), 1200 κιλά (στον αμμοχάλικα)
Κινητήρας: 2-λιτρος ατμοσφαιρικός, 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας, 1998 κυβικά εκατοστά, σύστημα τετρακίνησης
Σύστημα ταχυτήτων: σειριακό κιβώτιο 6 ταχυτήτων – X-trac
Συμπλέκτης: AP Racing – 184 mm
Αμορτισέρ: Reiger Racing system
Φρένα: Brembo, μπροστινοί δίσκοι διαμ. 355 mm, πίσω δίσκοι διαμ. 300 mm (στην άσφαλτο) – μπροστινοί και πίσω δίσκοι διαμ. 300 mm στον αμμοχάλικα
Τροχοί: Ζάντες OZ με ελαστικά BF Goodrich 18’’ (για άσφαλτο) και 15’’ (για αμμοχάλικα)
Ηλεκτρονικά: Magneti Marelli