You are here

Μοναδική εμπειρία το Youth Empowered!

08/06/2018 13:07

Εντυπωσίασε τους νέους το πρωτοποριακό πρόγραμμα της Α/φοι Λανίτη και της Coca-Cola

Παρουσιάστηκε, για πρώτη φορά στην Κύπρο, η καινοτόμα ψηφιακή πλατφόρμα e-learning του Youth Empowered.

Σε κλίμα ενθουσιασμού και σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία, ολοκληρώθηκε το πρωτοποριακό πρόγραμμα “Youth Empowered” της Α/φοι Λανίτη και της Coca-Cola, το οποίο διοργανώθηκε για δεύτερη φορά στην Κύπρο και συμμετείχαν περισσότεροι από 250 νέοι, ηλικίας 18-30 ετών. 

Νέοι και νέες από όλη την Κύπρο, συναντήθηκαν στο Πολιτιστικό Κέντρο Τρακασόλ στη Λεμεσό, μεταξύ 5-7 Ιουνίου,έχοντας την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα πλούσιο πρόγραμμα παρουσιάσεων, αλλά και να συμμετάσχουν σε διαδραστικά workshops, βελτιώνοντας τις προσωπικές και επαγγελματικές τους δεξιότητες. Παράλληλα, είχαν τη δυνατότητανα δικτυωθούν αλληλεπιδρώντας με σημαντικά στελέχη επιχειρήσεων και να διεκδικήσουν θέσεις στην αγορά εργασίας.

Στο πλαίσιο του Προγράμματος, παρουσιάστηκε, για πρώτη φορά στην Κύπρο, η καινοτόμα ψηφιακή πλατφόρμα e-learning του “Youth Empowered”. Συμμετέχοντας δωρεάν στο www.youthempoweredhub.com.cy, οι νέοι μπορούν να αποκτήσουν, με τη μορφή e-learning, προσωπικές και επαγγελματικές δεξιότητες, λαμβάνοντας καθοδήγηση από στελέχη της αγοράς, που συμμετέχουν εθελοντικά σε ρόλο μέντορα. Η πλατφόρμα παρέχει ένα ευρύ φάσμα διαδραστικών εργαλείων, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να ανταλλάζουν υλικό, να συζητούν σε ζωντανό χρόνο καθώς και να ανακαλύψουν τα προτερήματα και τις αδυναμίες τους, συμμετέχοντας σε ένα σύγχρονο τεστ αυτοαξιολόγησης.

Μιλώντας στο περιθώριο της εκδήλωσης, πολλοί από τους συμμετέχοντες τόνισαν ότι το Youth Empowered ήταν μία μοναδική εμπειρία. Η Αλεξία Ιωακείμ, 26 ετών, δήλωσε: «Το Youth Empowered ήταν πολύ παραγωγικό, έμαθα πολλά νέα πράγματα και το Πρόγραμμα ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες μου».

Άλλος ένας νέος, ο 26χρονος Τιμόθεος Κρόκος, ανέφερε: «Μου έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση όσα έμαθα αναφορικά με το τι ψάχνουν περισσότερο οι εργοδότες από εμάς. Μέσω των παρουσιάσεων καταφέραμε να μπούμε και εμείς στο μυαλό τους», ενώ η Χρυστάλλα Καπνίση, 21 ετών, σημείωσε πως «το Youth Empowered είναι πολύ καινοτόμο και δημιουργικό. Κάθε ομιλία είχε κάτι να μου δώσει.Λαμβάνοντας μέρος συνειδητοποιείς ποια είναι τα σημαντικά στοιχεία που θα σε βοηθήσουν περαιτέρω στο χώρο εργασίας και που θα πρέπει να επικεντρωθείς για να τα εξελίξεις».

Την ικανοποίησή τους για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, εξέφρασαν παράλληλα, και τα στελέχη των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα ως μέντορες. Συγκεκριμένα, δεκαπέντε εταιρείες και οργανισμοί, όπως CIM, Microsoft, EY, Delema/ΜcCANN, CYTA, ΑΝΤ1, ΙΝBusiness, Cyprus Marketing Youth Society, ergodotisi.com, ΑΚΤΗ, Grantexperts, Compass4U και Gloria Jeans, ένωσαν εθελοντικά τις δυνάμεις τους, δημιουργώντας ένα δυναμικό και αποτελεσματικό δίκτυο μετάδοσης γνώσης και επαφών.

Αφού εξήρε την πρωτοβουλία της Α/φοι Λανίτη και της Coca-Cola, ο Διευθυντής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της Ernst & Young, Γιάννης Παναγιώτου, είπε πως: «το Youth Empowered αποτελεί μία δραστηριότητα η οποία προσθέτει σημαντικά στην ενίσχυση των δυνατοτήτων των νέων ενόψει της εισόδου τους στην αγορά εργασίας». Ο κ. Παναγιώτου, ο οποίος μίλησε στους νέους για τη στρατηγική αξία της μάθησης και της ανάπτυξης στο επαγγελματικό περιβάλλον του μέλλοντος, πρόσθεσε πως «ως Ernst & Young θεωρούμε ευθύνη και καθήκον μας να στηρίζουμε αυτή την προσπάθεια». Με στόχο να δώσει τη δυνατότητα στους νέους να αποκτήσουν εμπειρία σε ένα σύγχρονο επαγγελματικό περιβάλλον, η Ernst & Young προσέφερε στο πλαίσιο της συμμετοχής της, δύο θέσεις πρακτικής άσκησης στους συμμετέχοντες του Προγράμματος.

Επιπρόσθετα, η υπεύθυνη του προγράμματος της Microsoft για την Εκπαίδευση, Βανέσσα Αντωνιάδου, η οποία παρουσίασε τα τεχνολογικά εργαλεία στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον, αναδεικνύοντας τις αναγκαίες ψηφιακές δεξιότητες των εν δυνάμει εργαζομένων, τόνισε πως: «Είναι πολύ σημαντικό για τους νέους να έχουν επαφή με τις εταιρείες, να μπορούν να μάθουν τι ψάχνουν για να μπορέσουν να εργοδοτηθούν. Για τη Microsoft είναι πολύ σημαντικό να επενδύσει στον τομέα αυτό και να βοηθήσει τους νέους να αναπτύξουν αυτές τις δεξιότητες ούτως ώστε να βρουν μία δουλειά στο μέλλον».

Από την πλευρά της, η Ακτομηχανικός και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Κέντρου Μελετών και Έρευνας ΑΚΤΗ, Ξένια Ι. Λοϊζίδου, ανέφερε πως χαίρεται ιδιαίτερα που το Youth Empowered γίνεται θεσμός. «Είναι η δεύτερη φορά που διοργανώνεται και οι νέοι παίρνουν κάτι που πραγματικά χρειάζονται. Παίρνουν γνώσεις, ενθουσιασμό και ανταποκρίνονται θετικά σ’ αυτό. Είναι από τις πιο θετικές δραστηριότητες που γίνονται αυτή τη στιγμή στην Κύπρο για ενδυνάμωση των νέων», επεσήμανε, υπογραμμίζοντας πως οι νέοι που έχουν μεράκι, αγάπη, γνώση, εξωστρέφεια και καινοτομία είναι αυτοί που πετυχαίνουν. Η κ. Λοϊζίδου μίλησε στους συμμετέχοντες για τη γαλάζια και πράσινη επιχειρηματικότητα, αναδεικνύοντας πως όλα τα επαγγέλματα μπορούν να γίνουν αειφόρα. Αξίζει να σημειωθεί πως η ΑΚΤΗ εργοδότησε νέους που συμμετείχαν στο προηγούμενο Youth Empowered, που πραγματοποιήθηκε στη Λευκωσία τον περασμένο Δεκέμβριο.

Η εκδήλωση τελούσε υπό την αιγίδα της Υπουργού Εργασίας, της Ένωσης Δήμων και του Οργανισμού Νεολαίας Κύπρου ενώ η συμμετοχή είναι δωρεάν.

Για περισσότερες πληροφορίες στο www.youthempowered.com.cy

Σχετικά με το Σύστημα της Coca-Cola στην Κύπρο

Α/φοί Λανίτη

Η εταιρεία Α/φοί Λανίτη δραστηριοποιείται εδώ και 75 χρόνια στην κυπριακή αγορά και αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία στην κατηγορία των μη αλκοολούχων ποτών. Αποτελεί μέλος του πολυεθνικού Ομίλου Coca-Cola HBC, του δεύτερου μεγαλύτερου εμφιαλωτή, παγκοσμίως, προϊόντων της εταιρείας The Coca-Cola Company, αλλά και αναψυκτικών προϊόντων εν γένει, με διεθνή παρουσία σε 28 χώρες, όπου εξυπηρετεί περισσότερους από 581 εκατομμύρια ανθρώπους. Η Α/φοί Λανίτη, μέσω των εγκαταστάσεων της στην Κύπρο που περιλαμβάνουν γραμμές παραγωγής και μονάδες διανομής, παράγει, διανέμει και εμπορεύεται προϊόντα της The Coca-Cola Company (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Fuze Tea, Powerade, τον έτοιμο προς πόση καφέ illy-cafe, και τα mixers Schweppes), καθώς και δικά της προϊόντα, που περιλαμβάνουν τις σειρές χυμών και γάλακτος Λανίτης και το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΚΥΚΚΟΣ, ενώ διανέμει το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, τα σνακ TSAKIRIS, τα ενεργειακά ποτά Monster και τα γαλακτοκομικά προϊόντα ΦΑΓΕ.

Μάθετε περισσότερα στο website www.coca-colahellenic.com.cy/και στο Facebook στο www.facebook.com/LanitisBros/

The Coca-Cola Company

Η The Coca-Cola Company (NYSE:KO) είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με περισσότερα από 500, ανθρακούχα ή μη, εμπορικά σήματα και περισσότερες από 3.800 επιλογές προϊόντων. Μαζί με την Coca-Cola, ένα από τα πιο πολύτιμα και αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο, η The Coca-Cola Company εμπορεύεται 20 brands αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, εκ των οποίων 18 είναι διαθέσιμα σε επιλογές με μειωμένες, χαμηλές ή και καθόλου θερμίδες. Το χαρτοφυλάκιο της The Coca-Cola Company περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα brands Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, vitamin water, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia και Gold Peak. Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, αποτελεί τον No. 1 προμηθευτή σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών, ανθρακούχων ή μη Καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,9 δισ. φορές την ημέρα.