Εσωτερικό τεχνικό πρόβλημα της ΑΗΚ οδήγησε σε παραφουσκωμένο λογαριασμό ρεύματος κατά €500.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Φιλελεύθερος, οικογένεια δύο ατόμων έλαβε λογαριασμό ύψους €920 για τη διμηνία, αντί €420 που αποδείχθηκε ότι αναλογούσαν στις κιλοβατώρες τους.
Ο αναπληρωτής εκπρόσωπος της ΑΗΚ Δημήτρης Ναθαναήλ, ανέφερε στη StockWatch ότι «εξετάσαμε αυτή την περίπτωση και φαίνεται ότι προέκυψε από εσωτερικό τεχνικό πρόβλημα της ΑΗΚ. Κατ’ αρχήν να απολογηθούμε και δημοσίως στον συγκεκριμένο πελάτη και ταυτόχρονα να στείλουμε το μήνυμα ότι σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε από τους συμπολίτες μας να πληρώσουν περισσότερα από ότι οφείλουν για την κατανάλωση τους σε ηλεκτρική ενέργεια».
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της ΑΗΚ, το πρόβλημα που δημιουργήθηκε είναι τεχνικό και αφορά στη ενέργεια της ΑΗΚ να διασυνδέσει ένα αριθμό συστημάτων πληροφορικής με σκοπό αυτά τα συστήματα να λειτουργούν σωστά με το άνοιγμα της Αγοράς Ηλεκτρισμού το οποίο προγραμματίζεται να γίνει πολύ σύντομα. Το πρόβλημα εντοπίστηκε και θα διορθωθεί σε κατοπινό στάδιο.
Σύμφωνα με τον κ. Ναθαναήλ, «είμαστε σε μια χρονική περίοδο που οι συμπολίτες μας έχουν λάβει λογαριασμούς που είναι αυξημένοι κατά 22% περίπου σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Αυτό σίγουρα δεν έχει να κάνει με κάποιο τεχνικό πρόβλημα – έχει να κάνει με την ενεργειακή κρίση που διανύουμε ως χώρα και έχει να κάνει κυρίως στις πολύ ψηλές τιμές καυσίμου της παγκόσμιας αγοράς και στην ανάγκη αγοράς δικαιωμάτων για ρύπους».
Εάν όμως, προσθέτει, υπάρχει συμπολίτης μας που είναι πεπεισμένος ότι η ένδειξη του μετρητή του, ενδεχομένως να είναι λανθασμένος, τότε προτρέπεται να επικοινωνήσει άμεσα μαζί με την ΑΗΚ ως πιο κάτω, αναλόγως της Επαρχίας στην οποία βρίσκεται η οικία τους. Με τις δύο πιο κάτω λύσεις, δεν θα αναμένουν ώρα οι πολίτες στην γραμμή του τηλεφωνικού κέντρου και θα λάβουν απάντηση εντός 2-3 ημερών.
Επιλογή 1 – Αποστολή μηνύματος μέσω email στις διευθύνσεις που αναφέρονται πιο κάτω.
Να αναγράφονται τα στοιχεία του πελάτη καθώς και η ένδειξη του μετρητή (αγνοώντας το/τα δεκαδικό/ά ψηφία στο τέλος.)
Επιλογή 2 – Αποστολή φωτογραφίας μέσω Viber ή WhatsApp στους αριθμούς που αναφέρονται πιο κάτω.
Βήμα 1ο - Αποστολή φωτογραφίας, π.χ. στο Viber, όπου να φαίνεται η ένδειξη του μετρητή
Βήμα 2ο - Αποστολή δεύτερου μηνύματος Viber με το όνομα του πελάτη και τηλέφωνο επικοινωνίας
Τονίζεται επίσης ότι αυτοί οι αριθμοί δεν δέχονται εισερχόμενες κλήσεις. Χρησιμοποιούνται μόνο για λήψη μηνυμάτων.