You are here

Φουσκωμένοι λογαριασμοί για 4% πελατών ΑΗΚ

26/02/2020 11:45

Τεχνικό πρόβλημα που παρουσιάστηκε στον λογισμικό της ΑΗΚ, οδήγησε σε αποστολή «φουσκωμένων» λογαριασμών για μικρό αριθμό πελατών της αρχής.

Η ΑΗΚ ενημερώνει το κοινό ότι, λόγω τεχνικού προβλήματος, τα τιμολόγια που έχουν αποσταλεί σε μια μικρή μερίδα (ποσοστό περίπου 4%) πελατών της ΑΗΚ περιλαμβάνουν κατανάλωση για περίοδο μεγαλύτερη από την καθορισμένη περίοδο τιμολόγησης.

Όσοι πελάτες της ΑΗΚ επιθυμούν να γίνει αναπροσαρμογή του τιμολογίου τους και να εξοφλήσουν την κατανάλωση τους που αφορά τη διμηνία Δεκεμβρίου – Ιανουαρίου, μπορούν να επικοινωνήσουν με το Τηλεφωνικό Κέντρο 1818 και να ζητήσουν αναπροσαρμογή.

Για όσους πελάτες δεν ζητήσουν αναπροσαρμογή, τα τιμολόγια της επόμενης διμηνίας που θα λάβουν θα αφορούν μικρότερη περίοδο κατανάλωσης, αφού μέρος θα έχει ήδη εξοφληθεί με τα τιμολόγια Δεκεμβρίου – Ιανουαρίου.