You are here

Ο κορωνοϊός φρενάρει τη λειτουργία του Metropolis Mall

21/09/2020 06:56

Η συνεχώς μεταβαλλόμενη εικόνα της πανδημικής κρίσης και η αβεβαιότητα που επικρατεί σχετικά με την εξεύρεση του κατάλληλου εμβολίου, ώθησε την νοτιοαφρικανική εταιρεία Acsion, η οποία προωθεί την ανάπτυξη του Metropolis Mall στη Λάρνακα, ν’ αναβάλει την ημερομηνία έναρξης της λειτουργίας του, για τον ερχόμενο Φεβρουάριο.

«Η εταιρεία ζύγισε όλα τα δεδομένα που έχει ενώπιον της και αποφάσισε να αφήσει πίσω της αυτή τη δύσκολη χρονιά ευελπιστώντας ότι μέχρι τον Ιανουάριο να έχει ξεπεραστεί το πρόβλημα και να υπάρχει διαθέσιμο και το εμβόλιο ώστε να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα», διευκρίνισε στη StockWatch ο εκπρόσωπος της εταιρείας.

Στο κόστος της επένδυσης, το οποίο υπολογίστηκε στα €65 εκ., προστέθηκε ακόμα ένα 10% λόγω των καθυστερήσεων και επιπρόσθετων έργων, ανέφερε.

Στο μεταξύ τα έργα του εμπορικού κτηρίου έχουν ολοκληρωθεί στο 75% και μέχρι το τέλος του χρόνου θα είναι όλα έτοιμα. Αυτή την στιγμή, πρόσθεσε, βρίσκονται υπό κατασκευή το οδικό δίκτυο, με ένα καινούργιο δημόσιο δρόμο ο οποίος θα ενώνει τους δύο οδικούς άξονες της περιοχής, Γρίβα Διγενή και Γιώργου Χριστοδουλίδη ενώ θα περιλαμβάνει και κυκλικό κόμβο επί της λεωφόρου Λάρνακας – Λευκωσίας ώστε το εμπορικό κέντρο να έχει την καλύτερη δυνατή πρόσβαση για το κοινό.

Επιπλέον, ανέφερε ότι έχει ενοικιαστεί το 85% των καταστημάτων μεταξύ των οποίων και εταιρείες που διαχειρίζονται γνωστά brands και καταστήματα στην Κύπρο αλλά και δύο brands που θα έχουν για πρώτη φορά παρουσία στην Κύπρο, το ένα από χώρα της Ευρώπης και το άλλο από τη Νότιο Αφρική.

Μεταξύ των εταιρειών που έχουν κλειδώσει είναι ο κινηματογράφος Rio Cinema και η Cyta, ενώ αναμένεται επίσης παρουσία της Cablenet, της Epic και της Primetel.

Άλλοι ένοικοι είναι η υπεραγορά Alphamega, τα καφέ Costa Coffee και τα Starbucks. Σε προχωρημένο στάδιο είπε, είναι και η συζήτηση με τον όμιλο PHC τόσο για την Pizza Hut όσο και για το Caffé Nero και τα Burger King.

Συμβόλαιο υπέγραψε και η αλυσίδα ιταλικών εστιατόριων Al Dente, το Umami Sushi και τα McDonalds. Εμπορικά καταστήματα ένδυσης, υπόδησης, καλλυντικών, κοσμημάτων και αθλητικών ειδών, έκλεισαν συμβόλαια, τα Marks & Spencer, Athlokinisi, Prive Sports, Beautyline, MAC, Inglot, Mango, Stradivarius, Intimissimi, Calzedonia, Tezenis, Chrysanthou Shoes, Shoebox, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Sugarfree, Crocodile, Marasil, Jack & Jones, Fox Kids, NYX, Beauty Bar + Travel Stories, Sketchers, Prince Oliver, Mothercare, La Maison και Gevorest.

Το εμπορικό κέντρο της Λάρνακας θα διαθέτει συνολικά 135 καταστήματα(έχουν ήδη ενοικιαστεί τα 120) και 1500 θέσεις στάθμευσης.

Ο εξωτερικός χώρος θα απλώνεται σε 72,000 τ.μ. από τα οποία τα 65.000 τ.μ. θα καταλαμβάνει το κτήριο, θα είναι εμπλουτισμένος με 200 δέντρα τα οποία θα φυτέψει η εταιρεία, συν το πράσινο και το δάσος που περιβάλλει το project.

Συνολικά, σημείωσε, οι χώροι πρασίνου θα ανέρχονται σε 18,000 τ.μ. ανάμεσα στους οποίους θα βρίσκονται πλατείες και πιάτσες, παιδικές χαρές και δύο σιντριβάνια ενώ το στίγμα του μοντέρνου κτηρίου θα είναι ο χαλκός ο οποίος θα ντύνει μεγάλο μέρος του. Προστέθηκε επίσης ποδηλατόδρομος.

Της Ηρώς Ευθυμίου