You are here

ImarComms: Τεράστιες προοπτικές για χαλλούμι

22/10/2022 06:00

Τεράστιες είναι οι προοπτικές ανάπτυξης και προώθησης του κυπριακού χαλλουμιού, αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της ImarComms Digital, Περικλής Έλληνας.

Σε συνέντευξή του στη StockWatch με αφορμή την ανάθεση στην εταιρεία του στρατηγικού σχεδίου δράσης για την προώθηση του χαλλουμιού, ο κ. Έλληνας σημειώνει ότι τα παγκόσμια στοιχεία της έρευνας που διεξήγαγε για το εν λόγω έργο, έδειξαν ότι οι πωλήσεις χαλλουμιού παγκοσμίως είναι σε ανοδική πορεία με το σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) να φθάνει το 16,4% τα τελευταία 5 χρόνια.

«Ένας ρυθμός ανάπτυξης που διαφαίνεται ότι θα συνεχιστεί και για τα επόμενα 5, αυξάνοντας τις διεθνείς πωλήσεις κοντά στο €1 δισ. μέχρι το 2027. Με λίγα λόγια, οι δυνατότητες ανάπτυξης υπάρχουν και επιβάλλεται να γίνουν οι ανάλογες ενέργειες για να αξιοποιηθούν στο έπακρο», τονίζει.

Επισημαίνει, ότι η εταιρεία συνέταξε ψηφιακή στρατηγική για την προβολή και προώθηση του χαλλουμιού σε Κίνα, Ιαπωνία, Αυστραλία, Μέση Ανατολή και ΗΠΑ.

Στη συνέντευξή του στη StockWatch, ο κ. Έλληνας σημειώνει ότι η εταιρεία τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται όλο και περισσότερο σε διεθνείς αγορές, σε έργα ιδιωτικών συμφερόντων για υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ και στρατηγικής, όπως την προώθηση δίγλωσσης ψηφιακής πλατφόρμας marketplace σε Ασιατική αγορά και συγκεκριμένα, στη Myanmar των 65 εκατομμυρίων κατοίκων σε Burmese & Αγγλικά.

«Εκεί αναλάβαμε τη δημιουργία νέου εταιρικού Brand και την ανάπτυξη καναλιών Social Media από το μηδέν, με εκατοντάδες χιλιάδες ενεργούς ακόλουθους και το κτίσιμο της μάρκας και της υπηρεσίας αυτής για 3 συναπτά έτη σε πολύ αντίξοες πολιτικές συνθήκες», αναφέρει.

Παράλληλα, προσθέτει, «αναλάβαμε την προώθηση και εγκατάσταση ενός καινούργιου app τύπου Viber με πολύγλωσσο μεταφραστή σε τρεiς Ηπείρους: Ασία, Μέση Ανατολή και ΗΠΑ».

Επίσης μεταξύ άλλων, επισημαίνει, «αναλάβαμε το Branding, την προώθηση και ανάπτυξη των ψηφιακών πωλήσεων ενός νέου καινοτόμου κυπριακού AML software σε Μέση Ανατολή, Ελλάδα και Κύπρο και την ψηφιακή προβολή του σε διεθνή συνέδρια και πολύ εξειδικευμένα κοινά στόχευσης μέσω Linkedin, Google Ads & YouTube videos, δημιουργώντας μεγάλη ανταπόκριση, ενδιαφέρον και επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα ενεργοποιώντας δοκιμαστικές εγγραφές».

Αναφέρεται ακόμη, στο In Class DMI PRO της ImarComms Digital που επιχορηγείται τώρα και από την ΑΝΑΔ.

Η ImarComms είναι η πρώτη εταιρεία που εξειδικεύεται σε όλους τους τομείς του διαδραστικoύ μάρκετινγκ στην Κύπρο από το 2010. Ειδικεύεται στο Digital Strategy, Social Media Management, Content Marketing, Digital Advertising, Digital PR, and Creative Concept Development μεταξύ άλλων, ενώ δραστηριοποιείται ενεργά και σε διεθνείς αγορές.

Διαβάστε τη συνέντευξη εδώ.

Της Γεωργίας Χαννή