You are here

«Μπλόκο» στο τηλεφωνικό κέντρο του ΥΠΟΙΚ

08/07/2003 16:35
«Μπλόκο» στο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Οικονομικών, με το Γραφείο
Εξυπηρέτησης Κοινού να αδυνατεί να ανταποκριθεί πλήρως σε όλα τα τηλεφωνήματα των πολιτών που ζητούν πληροφορίες για διάφορα θέματα. Το πρόβλημα ανάγκασε το υπουργείο Οικονομικών να εκδώσει ανακοίνωση, με την οποία απολογείται για τις δυσκολίες που έχουν παρουσιασθεί στην τηλεφωνική επικοινωνία των πολιτών με το Υπουργείο, οι οποίοι ζητούν πληροφορίες για διάφορα θέματα που τους απασχολούν.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην ανακοίνωση «τα προβλήματα που έχουν παρουσιασθεί, οφείλονται κατά κύριο λόγο, στον τεράστιο αριθμό τηλεφωνημάτων που δέχεται καθημερινά το Τηλεφωνικό Κέντρο του Υπουργείου», ενώ σύμφωνα με πληροφορίες ο τεράστιος αριθμός τηλεφωνημάτων αφορά την παροχή πληροφοριών και ενημέρωση γύρω από τις διαδικασίες για το επίδομα τέκνου και ειδικότερα, για τις προϋποθέσεις για απόκτηση του επιπρόσθετου επιδόματος λόγω εισοδήματος με την υποβολή της φορολογικής δήλωσης.

Για την επίλυση των προβλημάτων που έχουν παρουσιασθεί, ο ΥΠΟΙΚ Μάρκος Κυπριανού, προστίθεται στην ανακοίνωση, «έχει δώσει σχετικές οδηγίες για ενίσχυση του Γραφείου του Υπουργείου που είναι υπεύθυνο για την εξυπηρέτηση του κοινού, με πρόσθετο προσωπικό μέσα στις επόμενες μέρες».

Αναφέρεται τέλος, πως μεγάλος αριθμός πολιτών προσπαθεί να επικοινωνήσει με το Υπουργείο στους προηγούμενους αριθμούς τηλεφώνων, με αποτέλεσμα να μην εξυπηρετείται αφού δεν παίρνει απάντηση. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού, το υπουργείο Οικονομικών υπενθυμίζει ότι ο νέος αριθμός του Τηλεφωνικού Κέντρου είναι 22 – 602 227, ενώ πολύ σύντομα θα ανακοινωθούν και επιπρόσθετοι νέοι αριθμοί για την άμεση επικοινωνία των πολιτών με το Γραφείο Εξυπηρέτησης του Κοινού.