You are here

Για τις μεταφορές τα περισσότερα παράπονα το 2018

21/01/2020 16:12

Την κατηγορία «Μεταφορές» αφορούσε η πλειοψηφία των παραπόνων που υποβλήθηκαν στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Κύπρου για το 2018, σύμφωνα με την ετήσια του έκθεση, η οποία δόθηκε στη δημοσιότητα.

Συγκεκριμένα, εντός του 2018, το κέντρο διερεύνησε 331 παράπονα, εκ των οποίων 197 παράπονα υποβλήθηκαν από καταναλωτές, οι οποίοι διαμένουν στην Κύπρο και 134 παράπονα υπεβλήθησαν από καταναλωτές, οι οποίοι διαμένουν σε άλλες χώρες της ΕΕ. Από τους καταναλωτές οι οποίοι διαμένουν στο εξωτερικών, το 16% κατοικούσε στην Ελλάδα, 16% στη Ρουμανία και ακόμη 16% στη Φινλανδία, ενώ το 13% στη Γερμανία.

Περαιτέρω, το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Κύπρου εντός του 2018 ανταποκρίθηκε σε 525 αιτήματα από καταναλωτές για παροχή πληροφοριών.

Από το σύνολο των παραπόνων, το μεγαλύτερο ποσοστό αφορά την κατηγορία «Μεταφορές» με ποσοστό 49% ή 163 παράπονα. Η κατηγορία αυτή περιλαμβάνει παράπονα καταναλωτών οι οποίοι ταξιδεύουν αεροπορικώς και έχει να κάνει με παράπονα όπως καθυστερήσεις, ακυρώσεις πτήσεων, απώλεια αποσκευών κλπ και ενοικιάσεις αυτοκινήτων.

Ακολουθούν με 26% ή 86 παράπονα η κατηγορία «Επικοινωνία», η κατηγορία «Θέματα αναψυχής και κουλτούρας» με 7% ή 23 παράπονα, τα «Διάφορα υλικά και υπηρεσίες» με 6% ή 20 παράπονα, τα «Είδη ένδυσης και υπόδησης» με 4% ή 13 παράπονα, τα «Εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες διαμονής» με επίσης 4% ή 13 παράπονα που βρίσκονται εκτός ταξινόμησης της ατομικής κατανάλωσης με βάση τον σκοπό 3% ή 10 παράπονα και η κατηγορία «Έπιπλα και Οικιακός εξοπλισμός με 1%  ή 3 παράπονα.

Παράλληλα, σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης το 93% των συναλλαγών για τις οποίες έγιναν παράπονα ήταν ηλεκτρονικές, το 6% αφορούσε αγορές μέσω καταστήματος και το 1% μεταφορά χρημάτων.