You are here

Άναψε φωτιές ο Μ. Δημητριάδης

21/02/2017 13:05
Άναψε φωτιές ο υπουργός μεταφορών με τους χθεσινούς ισχυρισμούς του ότι κάποιοι υπάλληλοι των αχθοφόρων είχαν προβεί σε βανδαλισμούς σε μηχανήματα στο λιμάνι Λεμεσού καθώς καλείται κόμματα και οργανώσεις να δώσει στοιχεία στις ανακριτικές αρχές.

Ο κ. Δημητριάδης επανήλθε και σήμερα διατυπώνοντας τους ισχυρισμούς του μιλώντας στο κρατικό ραδιόφωνο προσθέτοντας ότι η πληροφόρηση που έθεσε ενώπιον των βουλευτών προερχόταν από τον οικονομικό διευθυντή της αρχής λιμένων από τον οποίο, όπως είπε, ζήτησε να διερευνήσει το θέμα.

Το ΑΚΕΛ με δηλώσεις του κοινοβουλευτικού του εκπροσώπου Γιώργου Λουκαίδη, διερωτάται γιατί μέχρι σήμερα ο κ. Δημητριάδης δεν έχει αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν.

Θέτει μάλιστα και τα εξής ερωτήματα:

Ποιος είναι αυτός ο ξένος δάχτυλος που ευθύνεται για την πρόκληση ή έστω την επιδείνωση του χάους στο λιμάνι;

Πότε έγινε καταγγελία για δολιοφθορά στα μηχανήματα που παρέλαβε ηEurogate και τι λέει η αστυνομία σε σχέση με τις έρευνες που έγιναν μετά από την καταγγελία, αν υπήρξε ποτέ τέτοια;

Ποιος θα αναλάβει να καλύψει το κόστος για τις αποζημιώσεις που θα απαιτηθεί να καταβληθούν εξαιτίας του χάους που προκάλεσε η ιδιωτικοποίηση; Αν το κόστος φορτωθεί στο κράτος και άρα στους φορολογούμενους πολίτες εξαιτίας των προβληματικών προνοιών των συμβάσεων, θα αναλάβουν επιτέλους η κυβέρνηση και ο αρμόδιος υπουργός τις ευθύνες τους;

Θα αναλάβουν οι κυβερνώντες την ευθύνη για τον πολλαπλασιασμό των τελών που επέβαλαν οι ιδιώτες σε βάρος των καταναλωτών αλλά και σε βάρος της ανταγωνιστικότητας των κυπριακών επιχειρήσεων και των Κύπριων παραγωγών;

Είναι αλήθεια ότι αποκλείστηκε η Αρχή Λιμένων και μετατράπηκε σε ντε φάκτο μονοπώλιο η DPWorld για την προσφορά υπηρεσιών στις εταιρείες υδρογονανθράκων;

Ο πρόεδρος του ΔΗΚΟ Νικόλας Παπαδόπουλος που πραγματοποιεί επίσκεψη στο λιμάνι Λεμεσού σε δηλώσεις του κάλεσε τον υπουργό μεταφορών να υποβάλει παραίτηση, επιρρίπτοντας του ευθύνες για τα προβλήματα που είχαν προκληθεί στο λιμάνι και τις ζημιές που προκλήθηκαν στην οικονομία.

Ο βουλευτής και πρόεδρος της επιτροπής ελέγχου της βουλής Ζαχαρίας Κουλίας διερωτήθηκε γιατί ο υπουργός μεταφορών έθεσε τις καταγγελίες του στους βουλευτές και όχι στον αρχηγό της αστυνομίας.

Συναφείς ήταν και οι δηλώσεις του προέδρου της επιτροπής μεταφορών της βουλής Γ. Προκοπίου, ο οποίος εξέφρασε την άποψη ότι οι ευθύνες που έχει το αρμόδιο υπουργείο δεν πρέπει να τις μεταθέτει σε άλλους.

«Πολιτικά εκτεθειμένο» χαρακτήρισε τον υπουργό μεταφορών Μάριο Δημητριάδη ο πρόεδρος του Κινήματος Οικολόγων Γιώργος Περδίκης, σε σχέση με τους χειρισμούς του στο λιμάνι Λεμεσού.


«Ο Υπουργός πρέπει πρώτα και κύρια να αναλάβει τις ευθύνες του και να μην τις επιρρίπτει σε άγνωστους νυχτοβάτες» είπε.

Ο γγ της ΔΕΟΚ Διομήδης Διομήδους κατηγόρησε τον υπουργό μεταφορών για απαράδεκτες συκοφαντίες σε βάρος των αχθοφόρων.

«Είναι ντροπή» είπε, «για ένα υπουργό να προβαίνει σε τέτοιες δηλώσεις. Τα έκανε μαντάρα και έπρεπε να είχε τη μαγκιά και την ευθιξία να υποβάλει επιστολή παραίτησης στον πρόεδρο της Δημοκρατίας και όχι να κατασυκοφαντεί τους αχθοφόρους».

Κάλεσε τον κ. Δημητριάδη αν έχει συγκεκριμένα στοιχεία να τα καταθέσει μαζί με ονόματα εκείνων που κατηγορεί και όχι να συκοφαντεί 60 πρώην αχθοφόρους.

Ο γενικός εισαγγελέας της Δημοκρατίας Κώστας Κληρίδης ανέφερε στη StockWatch ότι αν το αρμόδιο υπουργείο ή η ΑΛΚ έχουν μπροστά τους τέτοιες καταγγελίες, θα μπορούν να τις θέσουν στην αστυνομία η οποία να διεξάγει έρευνες και αν προκύψουν ποινικά αδικήματα, τότε, η νομική υπηρεσία με τη σειρά της θα τα παραπέμψει στη δικαιοσύνη.

Από την πλευρά του ο γενικός ελεγκτής της Δημοκρατίας Οδυσσέας Μιχαηλίδης σημείωσε ότι για λόγους αρχής οποιεσδήποτε καταγγελίες αφορούν διασπάθιση δημοσίου χρήματος, θα πρέπει να διερευνώνται.

Μπήκε το νερό στο αυλάκι

Bελτιώνεται σταθερά η κατάσταση στο λιμάνι Λεμεσού σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Eurogate Γιώργο Πούρο, ο οποίος δήλωσε στη StockWatch ότι μέχρι το μεσημέρι έχουν διακινηθεί περίπου 500 εμπορευματοκιβώτια.

Σημείωσε ότι το φαινόμενο της ουράς που κυριαρχούσε την προηγούμενη βδομάδα έχει εκλείψει.
Περίπου 100 φορτηγά εξυπηρετούνται αυτή την ώρα αιχμής στο λιμάνι χωρίς οποιαδήποτε καθυστέρηση.

Ο στόχος της εταιρείας, είπε, είναι να φύγουν μέχρι τις 6 το απόγευμα από το λιμάνι προς την ενδοχώρα γύρω στα 1000- 1200 εμπορευματοκιβώτια