You are here

«Μην με πατάτε στον κάλλον» λέει ο Αβέρωφ για τις μετοχοποιήσεις

24/07/2002 13:16
Το Υπουργικό Συμβούλιο αποφασίζει αύριο για το επίμαχο θέμα του ανοίγματος της αγοράς και της πολιτικής που θα εφαρμοσθεί, σε σχέση με την κινητή τηλεφωνία.

Όπως πληροφορούμαστε, οι δύο υπουργοί, Συγκοινωνιών και Εμπορίου θα εμφανισθούν σταθεροί στις αρχικές τους θέσεις, καθώς, ο μεν Αβέρωφ Νεοφύτου θα υποστηρίξει όπως η ΑΤΗΚ θα πρέπει να αναλάβει το πηδάλιο της κινητής τηλεφωνίας στο στίβο του ανταγωνισμού, ενώ ο Νίκος Ρολάνδης θα υποστηρίξει το ενδιαφέρον της ΑΗΚ, να εισέλθει στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της κινητής τηλεφωνίας συνεργαζόμενη με μεγάλο στρατηγικό επενδυτή.

Ο Αβέρωφ Νεοφύτου που ρωτήθηκε σχετικά για το όλο θέμα, ανέφερε ότι ενώπιον του Υπουργικού θα τεθούν αύριο 22 θέματα, και θα πρέπει, είπε, το Σώμα να καθορίσει την πολιτική του κατεύθυνση.

Η συμμετοχή, πρόσθεσε, ή όχι της ΑΗΚ στη διαδικασία, είναι μια παρωνυχίδα, μπροστά στα πολύ πιο σοβαρά θέματα για το, πόσες άδειες θα δοθούν, εάν θα είναι δημόσιος πλειστηριασμός και η υποχρέωση της ΑΤΗΚ να δίδει την ευκαιρία της χωρικότητας των αριθμών και της περί αγωγής. Δογματισμοί, τόνισε ο κ Αβέρωφ δεν υπάρχουν.

ΜΗΝ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΛΛΟΝ

Απαντώντας στο ερώτημα πως η ΑΤΗΚ, με ένα αναχρονιστικό νομικό καθεστώς και νοοτροπία και με δύο εξουσίες, την εκτελεστική και τη νομοθετική, να παρεμβαίνουν στο έργο της και στους προϋπολογισμούς της θα καταφέρει να επιβιώσει μέσα στον έντονο ανταγωνισμό που επέρχεται, ο κ. Νεοφύτου δήλωσε χαρακτηριστικά.

«Κάποιοι φίλοι από εσάς αρέσκεστε να με πατάτε στον κάλλον. Οι θέσεις μας είναι γνωστές. Έπρεπε από καιρό η ΑΤΗΚ να μετοχοποιηθεί. Χθες άκουσα με μεγάλη ικανοποίηση τον πρόεδρο του ΚΙΣΟΣ που εκπροσωπεί το σοσιαλιστικό κίνημα της Κύπρου να λέει ότι μία από τις διαφορές που είχαν στην τριμερή ήταν και το
θέμα των μετοχοποιήσεων, που είναι μία αναγκαιότητα στις σύγχρονες κοινωνίες. Και χαίρομαι ειλικρινά που όλο το σοσιαλιστικό κίνημα της Κύπρου κάνει ένα θαρραλέο βήμα προς τα μπρος συγχρονιζόμενο με το βηματισμό της σύγχρονης κοινωνίας».