You are here

Α. Πεκρής, Eurolife: Πρόκληση οι σύγχρονες ανάγκες

10/07/2021 06:01

Τις προκλήσεις που έχουν ενώπιον τους οι ασφαλιστικές εταιρείες σταχυολογεί ο γενικός διευθυντής της Eurolife Αβραάμ Πεκρής.

Σε συνέντευξή του στη StockWatch, σημειώνει ότι είτε εξωγενείς είτε ενδογενείς, οι προκλήσεις βρίσκονται πάντα μπροστά μας και προτεραιότητα «είναι να προσαρμόζουμε διαρκώς τα προϊόντα μας στις σύγχρονες ανάγκες που αλλάζουν πολύ γρήγορα» ενώ, ψηλά στις προτεραιότητες είναι και ο ψηφιακός μετασχηματισμός, επισημαίνει.

Τονίζει ότι η ασφαλιστική βιομηχανία επηρεάζεται σημαντικά και από τους διαρκώς αυστηρότερους κανόνες εποπτείας σε θέματα επάρκειας κεφαλαίων και ρευστότητας, σε μια εποχή χαμηλών επιτοκίων.

Στη συνέντευξή του ο κ. Πεκρής αναφέρει επίσης ότι η πανδημία του κορωνοϊού ανέδειξε την αξία της υγείας στη ζωή των ανθρώπων.

Ακολουθεί η συνέντευξη.

Προκλήσεις και προτεραιότητες για ασφαλιστικές

-Ο κόσμος ενδιαφέρεται για να συνάπτει ασφάλειες; Πόσο άλλαξε το ενδιαφέρον με την πανδημία;

-H έννοια της ασφάλειας είναι να παρέχει προστασία στον άνθρωπο, προσαρμοσμένη στα μέτρα του και στα μέτρα της οικογένειάς του, απέναντι στις αβεβαιότητες και τα αναπάντεχα της ζωής.

Η υγειονομική κρίση είναι αναμφισβήτητα ένα από τα γεγονότα που υπενθύμισαν την αξία της υγείας. Στις δύσκολες αυτές εποχές και μετά το πρώτο σοκ, όλοι μας ξαναβάλαμε κάτω τα πλάνα και τις ανάγκες της ζωής μας, της οικογένειάς μας, της δουλειάς μας. Εξερευνήσαμε τρόπους να προχωρήσουμε και φυσικά να ενισχύσουμε την προστασία και τη φροντίδα της υγείας μας. Έτσι, απευθυνθήκαμε για συμβουλές στους ανθρώπους που εμπιστευόμαστε και γνωρίζουμε ότι είναι ειδικοί στο θέμα.

Όπως είναι λογικό, υπήρξε σημαντικό ενδιαφέρον από τους πολίτες για καθοδήγηση, για κάλυψη υγείας και υποστήριξη. Στη Eurolife είμαστε πάντα παρόντες, με την αξιοπιστία που έχουμε κατακτήσει και την ευθύνη που μας αναλογεί. Όπως πάντα, έτσι και σήμερα, βοηθάμε τους πελάτες μας να διασφαλίσουν την εξασφάλιση και τη σιγουριά που δικαιούνται στη ζωή τους.

-Ποιες οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές το επόμενο διάστημα;

-Είτε εξωγενείς είτε ενδογενείς, οι προκλήσεις βρίσκονται πάντα μπροστά μας. Πρώτη μας προτεραιότητα είναι να προσαρμόζουμε διαρκώς τα προϊόντα μας στις σύγχρονες ανάγκες που αλλάζουν πολύ γρήγορα.

Παράλληλα, συνεχίζουμε να εντάσσουμε την τεχνολογία στην καθημερινότητα του πελάτη, ώστε να παίρνει πιο γρήγορες, πιο ευέλικτες και πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες που ταιριάζουν στη δική του πραγματικότητα.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι μόνο πελατειακό θέμα, καθώς φέρνει σαρωτικές αλλαγές στην οικονομία, στην κοινωνία, την ίδια την έννοια της ασφάλειας.

Οι ψηφιακές τεχνολογίες βοηθούν τις ασφαλιστικές εταιρείες να αναβαθμίσουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης με τους πελάτες τους για να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Μια διαδικασία που στη Eurolife έχει ξεκινήσει εδώ και δύο χρόνια και εξελίσσεται παράλληλα με την ενίσχυση της εκπαίδευσης των ασφαλιστικών συμβούλων και προσωπικού, με στόχο την ομαλή μεταφορά στην νέα εποχή.

Η ασφαλιστική βιομηχανία επηρεάζεται σημαντικά και από τους διαρκώς αυστηρότερους κανόνες εποπτείας σε θέματα επάρκειας κεφαλαίων και ρευστότητας, σε μια εποχή χαμηλών επιτοκίων.

Καλούμαστε συνεχώς να είμαστε σε εγρήγορση και να προσαρμοζόμαστε στις διεθνείς συνθήκες. 

Την ίδια στιγμή οι δημογραφικές αλλαγές, με τον τρόπο που επηρεάζουν τις οικονομίες και ειδικά τα συνταξιοδοτικά συστήματα των χωρών θα μας απασχολήσουν για τα επόμενα χρόνια.

Πιστεύουμε ότι κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα σε αξιοπρεπείς απολαβές κατά την περίοδο της συνταξιοδότησής του και είμαστε εδώ να βοηθήσουμε το σύστημα και να ενισχύσουμε τη διασφάλιση μίας ποιοτικής ζωής κατά την αφυπηρέτηση των πελατών μας.

-Η λειτουργία του Γενικού Σχεδίου Υγείας πόσο επηρεάζει τον κλάδο των ασφαλιστικών εταιρειών;

-Είναι λογικό ο κλάδος της ασφάλειας Υγείας να έχει επαναδιαμορφωθεί, δίνοντας προτεραιότητα σε ευέλικτα προϊόντα και υπηρεσίες που συμπληρώνουν το σύστημα με επιλογές που μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες των πελατών και τις οικονομικές τους δυνατότητες.

Ιδιώτες και επιχειρήσεις αναγνωρίζουν το γεγονός αυτό στον ιδιωτικό τομέα και ειδικά στη Eurolife, που φροντίζει να προσφέρει αξία στον πελάτη τη στιγμή που τη χρειάζεται.

Συμπληρώνουν το ΓεΣΥ οι ασφαλιστικές

-Μπορεί να υπάρξει σύμπραξη ασφαλιστικών εταιρειών και ΓΕΣΥ;

-Η ιδιωτική ασφάλιση μπορεί να λειτουργήσει παράλληλα, ή και συμπληρωματικά με το ΓεΣΥ, δίνοντας διέξοδο σε περιορισμούς στις καλύψεις του και εμπλουτίζοντας τις επιλογές των πελατών.

Εξάλλου, οι πράξεις που δεν καλύπτονται από το ΓεΣΥ καλύπτονται σε μεγάλο βαθμό από τα ασφαλιστικά συμβόλαια.

Επίσης, σε περίπτωση που ένας συμπολίτης μας διαθέτει ασφαλιστικό συμβόλαιο και εξυπηρετηθεί από γιατρό ή άλλους παρόχους υπηρεσιών υγείας εκτός ΓεΣΥ, η σιγουριά της ιδιωτικής ασφάλισης έρχεται να τον προστατεύσει οικονομικά.

Η Eurolife συνεχώς εμπλουτίζει το πρόγραμμα υγείας της με νέες επιλογές, δίνοντας στον πελάτη τη δυνατότητα να δημιουργήσει το πλέγμα προστασίας που του ταιριάζει.

Συγκεκριμένα στη Eurolife υπάρχουν οι επιλογές προϊόντος για πελάτες που (α) δεν θέλουν να βασίζονται σε παρόχους του Γενικού Σχεδίου Υγείας αλλά σε ιδιώτες παρόχους υγείας, επομένως θέλουν ένα προϊόν "αντικατάστασης" και (β) για πελάτες που είναι ικανοποιημένοι που χρησιμοποιούν το Γενικού Σχεδίου Υγείας αλλά ενδιαφέρονται επίσης, για ένα συμπληρωματικό» πρόγραμμα.

Συνταξιοδοτικά προγράμματα

-Ποια προϊόντα/υπηρεσίες προσφέρετε στo πλαίσιo του κλάδου των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων;

-Η Eurolife δημιούργησε το Σχέδιο Επαγγελματικής Σύνταξης Smart Future σε συνεργασία με την BOC Asset Management. Μία πραγματική λύση αξίας, το Smart Future είναι ένα καινοτόμο και ευέλικτο πρόγραμμα.

Το κάθε μέλος δημιουργεί τον προσωπικό του λογαριασμό ο οποίος πιστώνεται με τις δικές του εισφορές, τις εισφορές του εργοδότη, ενώ παράλληλα επιτρέπει την μεταφορά στον λογαριασμό εισφορών από άλλον συνταξιοδοτικό παροχέα, όπως επίσης και πίστωση του λογαριασμού με πρόσθετη εθελοντική εφάπαξ συνεισφορά του μέλους.

Την ίδια ώρα, το Σχέδιο παρέχει στο μέλος ευελιξία στις επενδύσεις, με επιλογή μεταξύ πέντε επενδυτικών ταμείων και τροποποίηση της χωρίς οποιοδήποτε κόστος.

Θεωρώ ότι μεγάλο πλεονέκτημα του Smart Future είναι το γεγονός ότι κατά την συνταξιοδότησή του το μέλος έχει την δυνατότητα να λάβει το ποσό που έχει συσσωρεύσει ως εφάπαξ ή να κάνει ανάληψη του ποσού σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Είναι ένα πραγματικά σπουδαίο εργαλείο στα χέρια του πελάτη ο οποίος ακόμη και σε περίπτωση που θέλει να αποχωρήσει από τη θέση εργασίας του, έχει την ευχέρεια είτε να εισπράξει τα ωφελήματα του είτε να τα μεταφέρει σε άλλο σχέδιο.

Επιπλέον, κάθε Μέλος του Smart Future αυτόματα προστατεύεται σε περίπτωση Μόνιμης Ολικής Ανικανότητας (ΜΟΑ) από ατύχημα για όλες τις μελλοντικές συνεισφορές του μέχρι και €25.000.

Οι καινοτόμες επενδυτικές επιλογές του κάνουν το Σχέδιο ακόμη πιο ελκυστικό. Συγκεκριμένα οι πελάτες απολαμβάνουν την επιλογή του hands-on η οποία προβλέπει την ενεργή διαχείριση των ποσοστών επένδυσης από το Μέλος ανάμεσα σε διαφορετικά επενδυτικά ταμεία, με το καθένα από αυτά να διαθέτει την δική του επενδυτική πολιτική και διαφορετικό προφίλ ρίσκου και απόδοσης.

Παράλληλα, παρέχεται η επιλογή του handsoff η οποία απευθύνεται σε Μέλη που δεν έχουν τις ικανότητες και τις γνώσεις να ασχοληθούν με τις επενδύσεις και είναι ένας αυτοματοποιημένος προσδιορισμός των ποσοστών επένδυσης του Μέλους (Lifestyle) σε επενδυτικά ταμεία προσαρμοσμένος στο δικό του προφίλ ρίσκου και απόδοσης καθώς επίσης και των υπολειπόμενων ετών μέχρι την ηλικία αφυπηρέτησης του.

Της Γεωργίας Χαννή