You are here

Cablenet: Στόχος το 15% κινητής στα επόμενα χρόνια

17/05/2019 06:05

Μερίδια αγοράς κινητής τηλεφωνίας γύρω στο 12%-15% προσδοκά να κατακτήσει στα επόμενα λίγα χρόνια η Cablenet, η οποία κέρδισε με προσφορά €7 εκ. άδεια για λειτουργία νέου δικτύου κινητής τηλεφωνίας.

Ο εμπορικός διευθυντής της Cablenet Περικλής Θεοδωρίδης, δήλωσε στη StockWatch ότι η εν λόγω κίνηση αποτελούσε την ευκαιρία για την εταιρεία να μπορέσει να προσφέρει τα δικά της πακέτα χωρίς τους περιορισμούς μιας εμπορικής συμφωνίας.

Σημείωσε ότι η Cablenet ήταν ήδη νοητός πάροχος υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας μέσω του δικτύου της Cyta ωστόσο, εκτιμά ότι έχοντας τη δική της άδεια η εταιρεία θα μπορέσει να παρέχει περισσότερα και να λειτουργήσει πιο ανταγωνιστικά.

Αλλάζουν τα δεδομένα στην εταιρεία και στην αγορά

Με βάση τα όσα ανέφερε ο κ. Θεοδωρίδης, η παροχή άδειας λειτουργίας σε ένα νέο πάροχο υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας αναμένεται να έχει επίδραση τόσο στην ίδια την εταιρεία που πέτυχε στο σχετικό διαγωνισμό, όσο και στην αγορά ευρύτερα.

Όπως ανέφερε, η εξέλιξη αναμένεται να φέρει σίγουρα αλλαγές στην εταιρεία καθώς απαιτείται να μεγαλώσει τόσο σε δυναμικό, όσο και από πλευράς επενδύσεων για τις οποίες όπως είπε, η Cablenet θα κινηθεί εντός των χρονοδιαγραμμάτων που καθορίζονται από το τμήμα ηλεκτρονικών επικοινωνιών.

Σε ότι αφορά την επίδραση που θα έχει η παρουσία ενός 4ου παίκτη στην αγορά κινητής τηλεφωνίας, ο κ. Θεοδωρίδης είπε ότι σκοπός της Cablenet είναι να προσφέρει πρωτοποριακές υπηρεσίες και να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό.

Σήμερα η Cyta έχει μερίδιο 54% στην κινητή, η MTN 35% και η Primetel 10%.

Σχολιάζοντας το κατά πόσο εξακολουθεί να υπάρχει πρόσφορο έδαφος για νέο παίκτη στην αγορά κινητής, ο κ. Θεοδωρίδης τοποθετήθηκε θετικά, φτάνει όπως είπε, «να βγούμε με τα σωστά προϊόντα που θα είναι και ανταγωνιστικά, προσφέροντας περισσότερα σε πιο ανταγωνιστικές τιμές».

«Ίσως κάποιος να πει ότι τέσσερις παίκτες είναι πολλοί για την αγορά της Κύπρου αλλά υπάρχει χώρος για όλους. Δεν διεκδικούμε το 100% της αγοράς, θεωρούμε όμως ότι έχουμε χώρο εφόσον ήδη πρωταγωνιστούμε. Είμαστε ο 2ος μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών ευρυζωνικότητας και κατέχουμε 21-22% της αγοράς στη σταθερή τηλεφωνία που αντιστοιχεί σε μερικές δεκάδες χιλιάδες πελάτες» είπε, εκτιμώντας ότι η εταιρεία μπορεί να στοχεύσει αρχικά σε αυτή τη βάση πελατών για να την επιλέξουν και στην κινητή τηλεφωνία.

Ο επόμενος στόχος

Η εταιρεία φαίνεται ότι σκοπεύει να κινηθεί δυναμικά στο πεδίο κινητής τηλεφωνίας, θέτοντας ως στόχο την κατάκτηση σημαντικού μεριδίου αγοράς σε σχετικά σύντομο διάστημα και ποντάροντας σε αναβαθμισμένες υπηρεσίες και ανταγωνιστικά πακέτα υπηρεσιών, που θα ενισχύσουν τις πιέσεις στον ανταγωνισμό.

«Παρακολουθούμε τις τάσεις στο εξωτερικό για να είμαστε μπροστά σε ότι αφορά την εμπειρία του χρήστη, αναβαθμίζουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και έτσι πιέζουμε και τον ανταγωνισμό να ανεβάσει και αυτός την ποιότητα και να βελτιώσει τις τιμές», ανέφερε ο κ. Θεοδωρίδης.

«Υπολογίζουμε», είπε, «μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια να καταφέρουμε να κατέχουμε το 12-15% της αγοράς, θεωρούμε ότι είναι ένας λογικός, εφικτός στόχος».

Σημείωσε ότι η διείσδυση στον τομέα κινητής τηλεφωνίας φτάνει σήμερα στο 140%, κάτι που μεταφράζεται σε πέραν του ενός εκατομμυρίου συνδέσεις.

Ο στόχος της εταιρείας, αφορά γύρω στις 100 χιλ. συνδέσεις για αρχή, σε βάθος 2-3 ετών.

Αναφερόμενος σε επενδύσεις στις οποίες έχει ήδη προχωρήσει η εταιρεία, ο κ. Θεοδωρίδης επεσήμανε τον εμπλουτισμό του τηλεοπτικού περιεχομένου της Cablenet με ποδοσφαιρικό περιεχόμενο καλώντας τους πολίτες να εκμεταλλευτούν την τρέχουσα προσφορά και να μην περιμένουν την τελευταία στιγμή για να επιδείξουν ενδιαφέρον για την εν λόγω υπηρεσία, έτσι ώστε η εξυπηρέτησή τους να γίνει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Της Μαρίας Χαμπή