You are here

Στον πάτο η αξιοπιστία στις τηλεπικοινωνίες

03/12/2018 07:24

Επιδείνωση καταγράφει η αξιοπιστία των εταιρειών τηλεπικοινωνιών, όπως διαφαίνεται από νέα έρευνα αξιοπιστίας της StockWatch σε 600 νοικοκυριά.

Η μέση βαθμολογία των τεσσάρων εταιρειών τηλεπικοινωνιών υποχώρησε στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2013 που πραγματοποιείται η έρευνα. Διαμορφώθηκε τον Νοέμβριο του 2018 στο 5,89 από τα 10 έναντι 6,14 τον Νοέμβριο του 2017.

Η νέα έρευνα αξιοπιστίας εταιρειών τηλεπικοινωνιών της StockWatch σε 600 νοικοκυριά αναδεικνύει πως αξιολογούνται 4 εταιρείες που δραστηριοποιούνται στoν ευρύτερο τομέα τηλεπικοινωνιών.

Με βάση την έρευνα η Cyta θεωρείται η πιο αξιόπιστη εταιρεία τηλεπικοινωνιών αφού υπερτερεί των τριών ιδιωτικών εταιρειών σε όλες τις ερωτήσεις και κατηγορίες.

Σύμφωνα με την έρευνα, η Cyta λαμβάνει βαθμολογία 7,75 από τα 10 όσον αφορά την αξιοπιστία της ανάμεσα στους καταναλωτές έναντι 7,90 τον Νοέμβριο του 2017.

Η βαθμολογία προκύπτει από δύο διαφορετικές ερωτήσεις, πόσο αξιόπιστη θεωρείται η κάθε εταιρεία και κατά πόσο θα συστηνόταν από τους ερωτηθέντες. Για το πόσο αξιόπιστη είναι λαμβάνει 7,8 και κατά πόσο θα συστηνόταν 7,7.

MTN

Όσον αφορά την MTN έλαβε μέση βαθμολογία 5,30 από τους καταναλωτές, 5,7 στην ερώτηση για την αξιοπιστία της και 4,9 για σύσταση της. Στην έρευνα του Νοεμβρίου του 2017 η MTN έλαβε βαθμολογία 5,50 από τα δέκα.

Cablenet

Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι η Cablenet λαμβάνει μέση βαθμολογία 5,65 έναντι 5,85 στην περσινή έρευνα.


Λαμβάνει μέσο όρο βαθμολογίας 5,9 για την αξιοπιστία της και 5,4 στο ερώτημα εάν θα τη σύστηναν οι επιχειρήσεις.

Primetel

Η Primetel λαμβάνει μέση βαθμολογία 4,85, 5,1 για την αξιοπιστία της και 4,6 στη σύσταση της από τους καταναλωτές έναντι 5,30 στην προηγούμενη έρευνα.

Ταυτότητα έρευνας

Το μέγεθος του δείγματος για τα νοικοκυριά ήταν 600 άτομα. Η κάλυψη ήταν παγκύπρια, αστικές και αγροτικές περιοχές, άντρες και γυναίκες 18 χρονών και άνω.

Η μεθοδολογία ήταν τυχαία πολυσταδιακή στρωματοποιημένη δειγματοληψία.
 

Η μέθοδος συλλογής στοιχείων ήταν με τηλεφωνικές συνεντεύξεις από το τηλεφωνικό κέντρο της RAI Consultants. Η συλλογή των στοιχείων έγινε μεταξύ 6-15 Νοεμβρίου 2018.

Της Γεωργίας Χαννή