You are here

Τηλεπικοινωνίες: Σκληρή μάχη για διείσδυση σε εταιρείες

20/05/2019 07:21

Σκληρή μάχη δίνουν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών για την προσέλκυση επιχειρηματικών πελατών, εμπλουτίζοντας τις επιλογές και τα διαθέσιμα πακέτα υπηρεσιών που απευθύνονται στη συγκεκριμένη ομάδα πελατών.

Οι προσφερόμενες επιλογές περιλαμβάνουν υπηρεσίες τόσο σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, όσο και υπηρεσίες διαδικτύου, ενώ παρέχεται η δυνατότητα συνδυασμού ή ξεχωριστής χρήσης των υπηρεσιών.

Οι κινήσεις των εταιρειών τηλεπικοινωνίας έχουν στο στόχαστρο χιλιάδες επιχειρήσεις στην Κύπρο, τόσο μεγάλες όσο και τις δεκάδες χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας.

Σύμφωνα με στοιχεία της Στατιστικής υπηρεσίας, το 2018 οι επιχειρήσεις πέραν των 10 ατόμων στην Κύπρο έφταναν τις 3.589, εκ των οποίων οι 3.388 διατηρούσαν σταθερή ευρωζωνική σύνδεση στο διαδίκτυο και μόλις το 10% χρησιμοποιούσαν τις ψηλότερες διαθέσιμες ταχύτητες της αγοράς.

Άνοιγμα Cyta στην αγορά επιχειρηματικών πελατών

Σήμερα, η Cyta προσφέρει επιλογές τόσο για νεοσύστατες επιχειρήσεις όσο και εξειδικευμένα πακέτα υπηρεσιών για μικρές επιχειρήσεις και άλλες κατηγορίες επιχειρηματιών πελατών.

Με υπηρεσίες που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, το σχέδιο Business Start, η Cyta απευθύνεται σε νέες ή επεκτεινόμενες επιχειρήσεις για λύσεις τηλεφωνίας και internet, προσφέροντας δωρεάν εγκατάσταση με το εν λόγω σχέδιο, καθώς και 25% μηνιαία συνδρομή για 12 μήνες.

Στο σχέδιο περιλαμβάνονται τρεις επιλογές υπηρεσιών τηλεφωνίας που συνδυάζονται με την υπηρεσία διαδικτύου. Αυτές είναι α) η υπηρεσία Telephony Small Business που απευθύνεται σε μικρές επιχειρήσεις και λειτουργεί σύμφωνα με τον οργανισμό ως μικρό ιδιωτικό τηλεφωνικό κέντρο, β) η υπηρεσία Business Telephony που περιλαμβάνει δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου και γ) η υπηρεσία Business Telephony for PBX για σύνδεση του ιδιωτικού τηλεφωνικού κέντρου (PBX) μιας επιχείρησης στο ιδιωτικό τηλεφωνικό δίκτυο της Cyta, έναντι της χρήσης των παραδοσιακών γραμμών.

Με τις τρεις επιλογές η Cyta παρέχει επιπλέον προνόμια όπως η δωρεάν σύνδεση στην υπηρεσία fax-on-mail και οι απεριόριστες ενδοεταιρικές κλήσεις για κινητά με πρόγραμμα RED.

Πέραν των εν λόγω προγραμμάτων, προσφέρονται εξειδικευμένες λύσεις κινητής τηλεφωνίας για επιχειρηματίες, που περιλαμβάνουν εκπτώσεις σε συσκευές κινητών, χαμηλότερα πάγια, οικονομικότερες κλήσεις μεταξύ συνεργατών, περισσότερο mobile internet και χαμηλότερα τέλη κλήσεων κατά τη διάρκεια ταξιδιών ή εκπτώσεις σε διεθνείς κλήσεις.

Με τα προγράμματα RED Business η Cyta προσφέρει εκπτώσεις στο τέλος σύνδεσης αναλόγως του αριθμού νέων μαζικών συνδέσεων στις οποίες θα προβεί μια επιχείρηση και δυνατότητα απεριόριστων ενδοεταιρικών κλήσεων με €2/μήνα για κάθε κινητό.

Η μηνιαία συνδρομή σε προγράμματα RED για επιχειρηματίες πελάτες κυμαίνεται για 24μηνα συμβόλαια από €15 μέχρι €139 (για το πρόγραμμα BLACK), με επιπρόσθετη επιλογή συσκευής. Στα 12μηνα συμβόλαια δεν είναι διαθέσιμο το πρόγραμμα BLACK, ούτε προσφέρεται συσκευή και η μηνιαία συνδρομή κυμαίνεται από €11 μέχρι €32.

Κίνητρα μέσω εκπτώσεων δίνει η ΜΤΝ

Τα εξειδικευμένα πακέτα κινητής τηλεφωνίας για επιχειρηματίες πελάτες ΜΤΝ Business της ΜΤΝ, διακρίνονται σε Small, Medium, Unlimited 1, Unlimited 3 και Unlimited 6 και είναι διαθέσιμα τόσο για νέους όσο και για υφιστάμενους συνδρομητές.

Για όλα τα πακέτα ισχύει τέλος σύνδεσης €6,10 για συνδέσεις με νέο αριθμό με την προϋπόθεση ελάχιστης διάρκειας συμβολαίου τους 24 μήνες.

Με κάθε σύνδεση με πλάνο MTN Βusiness παραχωρείται έκπτωση στο μηνιαίο πάγιο ή έκπτωση σε συσκευή.

Οι εκπτώσεις εφαρμόζονται στα πλάνα MTN 4G Business Smart Small, Medium, Large, Unlimited και Unlimited Plus, για τα οποία το μηνιαίο πάγιο κυμαίνεται από €13 μέχρι €61 χωρίς έκπτωση και από €10,33 μέχρι €48,83 με την έκπτωση. Η έκπτωση στη συσκευή για συνδέσεις με μεταφορά αριθμού ή νέο αριθμό, κυμαίνεται από €64 μέχρι €292 αναλόγως του πακέτου που επιλέγεται.

Σύμφωνα με την εταιρεία, τις υπηρεσίες της MTN Business χρησιμοποιούν περισσότερες από 6.500 πολυεθνικές και εγχώριες επιχειρήσεις στην Κύπρο.

Unlimited για όλους από την PrimeTel

Σε ότι αφορά τη σταθερή τηλεφωνία, η PrimeTel παρέχει αναλογικές και ψηφιακές γραμμές για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, είτε σε συνδυασμό με εταιρική σύνδεση Internet, είτε σαν αυτόνομο προϊόν, με τη μεταφορά των υφιστάμενων αριθμών να πραγματοποιείται χωρίς περιορισμούς και χωρίς επιπλέον κόστος ή πάγιο.

Στην κινητή τηλεφωνία για επιχειρήσεις, η PrimeTel προωθεί τα πακέτα Unlimited που είναι διαθέσιμα για όλους της τους πελάτες.

Στα εν λόγω πακέτα, το πάγιο χωρίς τις εκπτώσεις κυμαίνεται από €15 - €130 το μήνα και με τις εκπτώσεις, κυμαίνεται από €8,90-€49,90 το μήνα.

Σε περίπτωση χρήσης της δωροεπιταγής που προσφέρει η εταιρεία για χρήση σε καταστήματα PrimeTel, Public, Telephone, η μείωση στο πάγιο είναι μικρότερη.

Η αξία της δωροεπιταγής ανέρχεται από €100 μέχρι €500 αναλόγως του πακέτου που επιλέγουν οι συνδρομητές.

Παράλληλα, προσφέρονται υπηρεσίες όπως η δυνατότητα πρόσθεσης όλων των κινητών μιας εταιρείας σε ένα Closed User Group για κλήσεις μεταξύ συνδρομητών, σε προνομιακή τιμή ενώ, σύμφωνα με τους όρους της εταιρείας, η προσφορά με επιδότηση συσκευής ή δωροκουπόνι και επιπλέον ΜΒ internet κινητής τηλεφωνίας, απευθύνεται αποκλειστικά σε νέους συνδρομητές που μεταφέρουν ενεργό αριθμό συμβολαίου κινητής στην PrimeTel με 24μηνη δέσμευση και σε υφιστάμενους που θα ανανεώσουν πρόγραμμα Unlimited με 24μηνη δέσμευση εφόσον λήξει η αρχική διάρκεια του συμβολαίου τους και δεν επωφελούνται από άλλη προσφορά

Λύσεις κατά περίπτωση από την Cablenet

Αν και η Cablenet δεν παρέχει ήδη διαμορφωμένα πακέτα για επιχειρήσεις, διαθέτει λύσεις για επιχειρηματικούς πελάτες αναλόγως των αναγκών της κάθε επιχείρησης και ανεξάρτητα από το μέγεθός της, οι οποίες διαμορφώνονται κατά περίπτωση.

Συγκεκριμένα, παρέχονται υπηρεσίες κέντρου δεδομένων, σταθερής τηλεφωνίας, διαδικτύου και τοπικής και διεθνούς εταιρικής με τις λύσεις να προτείνονται σε κάθε περίπτωση μετά από αξιολόγηση των αναγκών και απαιτήσεων της εκάστοτε επιχείρησης.

Στην ίδια βάση διαμορφώνουν λύσεις για επιχειρηματικούς πελάτες και οι υπόλοιπες εταιρείες, παρέχοντας ξεχωριστές ή επιπρόσθετες υπηρεσίες, πέραν των πακέτων τους.

Της Μαρίας Χαμπή