You are here

Ενιαία ευρωπαϊκή τουριστική διαδικτυακή πύλη

03/04/2006 12:51
Σαν ενιαίο τουριστικό προορισμό παρουσιάζει την Ευρώπη η νέα ευρωπαϊκή τουριστική διαδικτυακή πύλη – visiteurope.com. Η παρουσίαση της ιστοσελίδας έγινε στη Βιέννη στις 21 Μαρτίου 2006, κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου των Υπουργών Τουρισμού της Ευρώπης. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Τουρισμού, κ. Arthur Oberascher, τόνισε τη σημασία της αξιοποίησης των τεχνολογιών πληροφορικής και διαδικτύου για προώθηση της Ευρώπης σαν τουριστικό προορισμό. Υπογράμμισε επίσης τη σημασία αξιοποίησης του διαδικτύου στην Αμερική όπου η χρήση του σαν εργαλείο μάρκετινγκ είναι αρκετά πιο διαδεδομένη από τα παραδοσιακά μέσα.

Αναφορικά με την προώθηση και τη λειτουργία της visiteurope.com, θα στηριχθεί οικονομικά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τουρισμού, με στόχο την παρουσίαση ολόκληρης της Ευρώπης στους 425 εκατομμύρια επισκέπτες που την επισκέπτονται κάθε χρόνο.

Η νέα ευρωπαϊκή τουριστική διαδικτυακή πύλη visiteurope.com, προσφέρει τα ακόλουθα:

1) Εντελώς καινούργια εικόνα για τον προορισμό Ευρώπη μέσω μιας ενιαίας διαδικτυακής πλατφόρμας.

2) Διαπολιτισμική πρόσβαση: Μέσω της εξειδικευμένης διαδικτυακής Πύλης σε όλες τις σχετικές γλώσσες – συγκεκριμένα αυτές που είναι σημαντικές για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του Ευρωπαϊκού τουριστικού προϊόντος.

3) Εργαλεία υποστήριξης επισκεπτών για την εύκολη οργάνωση των διακοπών τους, προσαρμοσμένο στις προσωπικές ανάγκες, ενδιαφέροντα και προτιμήσεις τους.

Τα πιο πάνω θα προσφέρουν στις συμμετέχοντες χώρες πλεονεκτήματα όπως:

1) Δυνατότητα προώθησης και προβολής περιφερειακών, διασυνοριακών και πανευρωπαϊκών προϊόντων και προσφορών.

2) Παρακολούθηση και έλεγχο της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των ενεργειών μάρκετινγκ.

3) Δυνατότητα άμεσης προσαρμογής των ενεργειών μάρκετινγκ βάση των αναγκών της αγοράς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Κύπρος είναι παρούσα στην προσπάθεια αυτή μέσω της ενεργής συμμετοχής του ΚΟΤ. Το πραγματικό επίτευγμα της visiteurope.com, είναι η επίτευξη για πρώτη φορά ενιαίας προβολής όλων των ευρωπαϊκών χωρών μέσω μιας κοινής διαδικτυακής πλατφόρμας.

Οι δυνατότητες που προσφέρονται από την ενιαία αυτή πλατφόρμα ως προς την αξιοποίηση των μοντέρνων μεθόδων μάρκετινγκ για προώθηση του τουριστικού προϊόντος όλων των Ευρωπαϊκών χωρών είναι απεριόριστες.

Σ.Ι.