You are here

Έκκληση Ελληνικής για χρήση ψηφιακών καναλιών

16/10/2020 18:18

Έκκληση προς τους πελάτες της να συνεχίσουν να αξιοποιούν τα ψηφιακά κανάλια της τράπεζας, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο τις προσπάθειες της Πολιτείας για περιορισμό της πανδημίας του κορωνοϊού απηύθυνε ο Διευθυντής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων  της Ελληνικής Τράπεζας, Γιώργος Σκλάβος.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της τράπεζας, με στόχο την προστασία των πελατών, αλλά και των μελών του προσωπικού της, η Ελληνική ήταν η πρώτη τράπεζα στην Κύπρο που μερίμνησε ώστε η εγγραφή στα ψηφιακά της κανάλια να μην απαιτεί καμία φυσική επαφή και να μπορεί να γίνει κατορθωτή μέσα από τη συμπλήρωση μιας απλής ηλεκτρονικής φόρμας. Παράλληλα, δίνει στους πελάτες της τη δυνατότητα να αποκτήσουν χρεωστική κάρτα με ένα τηλεφώνημα στο Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών. Αφού αιτηθούν την έκδοση της κάρτας, οι πελάτες λαμβάνουν την κάρτα δωρεάν στο σπίτι τους και το PIN τους με SMS στο κινητό τους τηλέφωνο.
 
Στις δηλώσεις του, ο κ. Σκλάβος προέτρεψε τους πελάτες της Τράπεζας να συνεχίσουν να αξιοποιούν τα εναλλακτικά κανάλια για τις συναλλαγές τους και συγκεκριμένα το Mobile App, το Online Banking, τις ATM καθώς και τις κάρτες ανέπαφων συναλλαγών και συνέστησε στους πελάτες όπως επισκέπτονται τα καταστήματα της τράπεζας μόνο εάν αυτό κριθεί απολύτως απαραίτητο. «Μέσα από τα εναλλακτικά και ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας, οι πελάτες μας μπορούν να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους πιο εύκολα, γρήγορα και οικονομικά, προστατεύοντας τόσο τη δική τους υγεία, όσο και των συνανθρώπων τους», πρόσθεσε.