You are here

H RCB Bank διεισδύει στην εκκαθάριση καρτών

26/03/2019 07:01

Επεκτείνει την παρουσία της στην εγχώρια αγορά η RCB Bank με υπηρεσίες αποδοχής καρτών και ψηφιακών πληρωμών, ενισχύοντας τον ανταγωνισμό.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ενίσχυση της παρουσίας της στην επιχειρηματική τραπεζική, η RCB προχώρησε στη δημιουργία ενός αυτόνομου κέντρου επεξεργασίας καρτών με εσωτερικές πλατφόρμες και απευθείας συνδέσεις με τα διεθνή συστήματα πληρωμών.

Η RCB Bank ανακοίνωσε ότι ενισχύει το χαρτοφυλάκιο των ψηφιακών προϊόντων της μέσω λύσεων για πληρωμές με κάρτες, επεκτείνοντας την εξυπηρέτηση του πελατολογίου της σε κάποιες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου.

Σε συνέντευξη του στη StockWatch ο επικεφαλής του Τμήματος Υπηρεσιών Αποδοχής Καρτών & Ψηφιακών Πληρωμών, Χάρης Ξενοφώντος, αναφέρεται στην απόφαση της τράπεζας να γίνει αποδέκτρια τράπεζα στην Κύπρο, επισημαίνοντας ότι η απόφαση εστιάζεται πρωτίστως στο ρόλο της ως επιχειρηματικού εταίρου για πελάτες που επιδιώκουν ποιοτικές λύσεις πληρωμών για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.

Ο κ. Ξενοφώντος στη συνέντευξή του αναφέρεται στα οφέλη που θα προκύψουν για τις επιχειρήσεις που δέχονται κάρτες ή ψηφιακές πληρωμές επισημαίνοντας ότι η υπηρεσία μπορεί να προσφερθεί και αυτόνομα.

«Πλέον υπάρχουν επιλογές στην αγορά», αναφέρει ο κ. Ξενοφώντος. «Αυτό έχει ήδη ως αποτέλεσμα τη μείωση των υφιστάμενων τιμών. Ο ανταγωνισμός βοηθά επίσης τους εμπόρους να λαμβάνουν καλύτερη ποιότητα στις υπηρεσίες, καινοτόμες λύσεις και σε αρκετές περιπτώσεις καλύτερους όρους συνεργασίας, που στο τέλος της ημέρας βοηθά τις επιχειρήσεις τους να αναπτύσσονται και να βελτιώνονται», τονίζει.

Με τις νέες τις υπηρεσίες η RCB επιχειρεί να εστιάσει στην ενιαία τραπεζική.

«Έχοντας πραγματοποιήσει μια τέτοια μεγάλη επένδυση για τη δημιουργία ενός αυτόνομου κέντρου επεξεργασίας καρτών με εσωτερικές πλατφόρμες, απευθείας συνδέσεις με τα διεθνή συστήματα πληρωμών και αξιοποιώντας εμπειρογνώμονες από την Κύπρο, είναι αυτό που μας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές και αυτό φαίνεται», αναφέρει ο διευθυντής της RCB.

Ο κ. Ξενοφώντος σημειώνει ότι η νέα υπηρεσία δεν χρειάζεται αποκλειστικότητα αν και η χρήση περισσότερων υπηρεσιών της RCB συνεπάγεται καλύτερη τιμολόγηση.  «Παρόλο που προωθούμε την ιδέα του one stop shop που δίνει μεγαλύτερη αξία στον έμπορο, η αποκλειστικότητα δεν επιβάλλεται. Μπορούμε να προσφέρουμε την υπηρεσία ως αυτόνομη όταν χρειάζεται και να εμβάσουμε τις πληρωμές σε άλλη τράπεζα επιλογής του εμπόρου, ο οποίος, ωστόσο θα θεωρείται και πελάτης της RCB».

«Χρησιμοποιώντας περισσότερες από τις υπηρεσίες μας, ο έμπορος μπορεί ασφαλώς να επωφεληθεί συνολικά από πακέτα τιμολόγησης που σχετίζονται επίσης με τραπεζικές συναλλαγές ή άλλες επιχειρηματικές ανάγκες, έμβασμα την ίδια ημέρα, ακόμη και αν είναι αργία ή Σαββατοκύριακο, αυτοματοποιημένη συμφιλίωση συναλλαγών, ενιαία πλατφόρμα πρόσβασης μέσω του Internet banking και άλλα χαρακτηριστικά που βοηθούν στην προώθηση απόδοσης κόστους στις λογιστικές διαδικασίες των εμπόρων».

Το 2018 ο τομέας αποδοχών πληρωμών με κάρτες της RCB παρουσίασε έντονη άνοδο με τα μηνιαία ποσοστά ανάπτυξης να ξεπερνούν το 20%.

Της Γεωργίας Χαννή