You are here

Κλείνουν 15 καταστήματα της Τρ. Κύπρου

18/01/2019 15:41

Η Τράπεζα Κύπρου προχωρά σε κλείσιμο 15 καταστημάτων όπως ενημέρωσε το προσωπικό με εγκύκλιό του ο Διευθυντής Διεύθυνσης Λιανικής Τραπεζικής και ΜμΕ, Χάρης Πουαγκαρέ.

Όπως σημειώνεται, από το κλείσιμο των καταστημάτων θα υπάρξουν μετακινήσεις προσωπικού ενώ στο παρόν στάδιο δεν τίθεται θέμα μείωσης αριθμού υπαλλήλων.

«Φέτος, θα συνεχίσουμε την πορεία μας για συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, τον εξορθολογισμό των εργασιών μας αλλά και της συνέχισης της ηγετικής κουλτούρας που έχει η Τράπεζα Κύπρου από την ημέρα που δημιουργήθηκε, ως Ταμιευτήριο Λευκωσίας το τελευταίο έτος του 19ου αιώνα. Έχουμε ήδη προχωρήσει σε πολλές αλλαγές», σημειώνει.

«Με σκοπό την συνέχιση αυτής της πορείας, προχωρούμε με την αναδιοργάνωση του δικτύου μας με την σύμπτυξη των εργασιών μεταξύ καταστημάτων. Συνολικά, από τη σύμπτυξη, επηρεάζονται 15 καταστήματα. Η κίνηση αυτή αντικατοπτρίζει την πορεία εξορθολογισμού του Δικτύου, ενίσχυσης των καταστημάτων που βολεύουν τους πελάτες αλλά και μείωσης των πιο βαρετών στοιχείων της δικής μας καθημερινότητας», σημειώνει.

Ταυτόχρονα, μειώνεται το λειτουργικό βάρος και κόστος, αλλά και το ρίσκο ασφάλειας. Αυτά τα ανελαστικά κόστη θα αποτελούν σύντομα μικρότερο βαρίδι για την Τράπεζα με αντίστοιχο όφελος στο κόστος που καταβάλλει ο πελάτης.

«Είναι αναμενόμενο να υπάρξουν μετακινήσεις. Οι συνάδελφοι που επηρεάζονται θα μετακινηθούν σε άλλα καταστήματα και άλλους ρόλους, αναλόγως των δεδομένων του καθενός αλλά και τις ανάγκες της Τράπεζας. Σε αυτό το στάδιο, δεν θα υπάρξει μείωση στον αριθμό προσωπικού. Να είστε σίγουροι πως θα ενημερωθείτε σύντομα και επαρκώς ποια είναι τα καταστήματα που θα κλείσουν και πως επηρεάζονται οι συνάδελφοι  οι οποίοι θα μετακινηθούν στο πλαίσιο μιας ευρύτερης αναδιοργάνωσης των Περιφερειακών Διευθύνσεων», σημειώνει.

Σύμφωνα με τον κ. Πουαγκαρέ, η εξυπηρέτηση των πελατών, η βελτιστοποίηση των συνθηκών εργασίας σε όλα τα επίπεδα, αλλά και η πρωτοπορία μας στην τεχνολογία και την καινοτομία αποτελούν βασικούς πυλώνες της ταυτότητάς μας.

Σημειώνει ότι η εξυπηρέτηση των πελατών μας διεκπεραιώνεται όλο και περισσότερο μέσα από τα ψηφιακά κανάλια. Ήδη, το 75% των συνολικών μας συναλλαγών γίνεται εκτός «πάγκου», ενώ στους ιδιώτες το ποσοστό αυτό φτάνει στα 83%. 9 στις 10 αναλήψεις γίνονται από τις ΑΤΜ, ενώ οι αιτήσεις για δάνεια μέσα από την 1bank αυξάνονται καθημερινά. Επιπλέον, το 92% των χρηματικών μεταφορών γίνεται ψηφιακά.

«Αυτά τα στοιχεία καταδεικνύουν μεγάλη πρόοδο τα τελευταία χρόνια. Αυτό σημαίνει πως εξυπηρετούμε τους πελάτες ταχύτερα, απλά, φθηνά και εύκολα, αλλά και χωρίς πολλές από τις βαρετές διαδικασίες τις οποίες εμείς αναγκαζόμαστε να εκτελούμε καθημερινά, με προσωπικό που αισθάνεται εγκλωβισμένο σε άχαρους και χρονοβόρους ρόλους. Το κατάστημα, φυσικά, θα συνεχίσει να είναι η αιχμή του δόρατος για την πώληση προϊόντων και για την εξυπηρέτηση του πελάτη, στο παρόν και στο μέλλον».

«Σήμερα, σε όλες τις χώρες, οι τράπεζες επιχειρούν να μειώσουν το κόστος και τον αριθμό των καταστημάτων με σκοπό να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους καλύτερα. Αυτή δεν είναι επιλογή των τραπεζών, αλλά επιβολή εκ μέρους των πελατών, οι οποίοι απαιτούν την ταχύτητα, την άνεση, το χαμηλότερο κόστος και την αμεσότητα του ψηφιακού καναλιού. Η Τράπεζα Κύπρου ακολουθεί τον ίδιο δρόμο με τις μεγαλύτερες τράπεζες παγκοσμίως, συνδυάζοντας την προηγμένη τεχνολογία με το άρτιο Προσωπικό της για να προσφέρει την ποιοτικότερη, ταχύτερη, απλούστερη και πιο ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών μας», τονίζει. 

«Η Τράπεζα μας θα συνεχίσει να είναι η μεγαλύτερη και η σημαντικότερη Τράπεζα στην Κύπρο, άσχετα με τον συνολικό αριθμό καταστημάτων, αφού θα κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε δάνεια, καταθέσεις, κίνηση πιστωτικών καρτών κλπ. Θα παραμείνει επίσης πρώτη τόσο στην εμπιστοσύνη των πελατών όσο και στην ποιότητα εξυπηρέτησης που προσφέρει», επισημαίνει.

Της Γεωργίας Χαννή