You are here

ΚΣΚ: Να ενημερώνονται οι καταναλωτές για το κόστος

19/01/2021 12:47

Ενημέρωση των καταναλωτών που θα προχωρήσουν σε αναστολή δόσεων για το επιπρόσθετο κόστος που θα έχουν απαιτεί ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών, που την ίδια στιγμή καταγγέλλει δυσμενή μεταχείριση των καταναλωτών.

Αναφερόμενος στο σχετικό διάταγμα με το οποίο δίδεται η δυνατότητα, υπό ορισμένες προϋποθέσεις, σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και σε φυσικά πρόσωπα, να ζητήσουν αναστολή των δόσεων τους για τους επόμενους έξι μήνες, ο Σύνδεσμος αναφέρετε σε προηγούμενες ανακοινώσεις του με τις οποίες κάλεσε τους καταναλωτές να ζητούν να πληροφορηθούν από τις τράπεζές τους το ύψος της επιπρόσθετης επιβάρυνσης που θα έχουν σε περίπτωση που θα αιτηθούν αναστολή των δόσεών τους.

«Δυστυχώς, οι τράπεζες, παρ’ όλα τα γραπτά και προφορικά αιτήματα των καταναλωτών για να πληροφορηθούν το επιπρόσθετο κόστος που θα είχαν, οι τράπεζες αρνήθηκαν να απαντήσουν, παρά και τις σχετικές παροτρύνσεις της Κεντρικής Τράπεζας της Κύπρου», αναφέρει.

Επειδή, προσθέτει, εκτιμά ότι το επιπρόσθετο κόστος που θα έχουν από την αναστολή των δόσεων τους είναι μεγάλο, προτρέπει τους καταναλωτές να ζητήσουν και να απαιτήσουν από τις τράπεζες να πληροφορηθούν:

• Το ακριβές επιπρόσθετο κόστος που θα έχουν από την αναστολή δόσεων

• Το ακριβές επιπρόσθετο χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί για την πλήρη εξόφληση της δανειακής τους σύμβασης.

Τέλος, ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών, εκφράζει τη λύπη του για τη στάση του Υπουργείου Οικονομικών, το οποίο, ενώ γνώριζε το πρόβλημα που δημιουργείται από την άρνηση των τραπεζών να πληροφορήσουν ορθά και με διαφάνεια τους καταναλωτές βασικές πληροφορίες που τους αφορούν άμεσα, εξακολουθεί να το αγνοεί.