28/09/2010 10:50
Τις διαμαρτυρίες των βουλευτών για τα πάγια τέλη σταθερής τηλεφωνίας που επιβαρύνουν τους λογαριασμούς άκουσε σήμερα η διεύθυνση της Cyta, χωρίς ωστόσο να διαφαίνεται στον ορίζοντα η πιθανότητα κατάργησής τους, αφού αποτελούν σημαντικό έσοδο για τον ημικρατικό οργανισμό.
Ενώπιον της κοινοβουλευτικής Επ. Εμπορίου που συζήτησε τις χρεώσεις με τις οποίες επιβαρύνονται οι καταναλωτές για κρατικές ή ημικρατικές υπηρεσίες, εκπρόσωπος του ρυθμιστή τηλεπικοινωνιών δήλωσε ότι το πάγιο στη σταθερή τηλεφωνία δεν μπορεί να καταργηθεί.
Όπως εξήγησε, η κατάργηση του παγίου σταθερής τηλεφωνίας δεν είναι εφικτή, «εφόσον η Cyta παρέχει υπηρεσίες χάλκινων γραμμών, δηλαδή υπάρχει το κόστος συντήρησης των γραμμών σταθερής τηλεφωνίας».
Εκ μέρους της Cyta, ο Γιώργος Κουφάρης ανέφερε ότι τα συνολικά έσοδα από τη σταθερή τηλεφωνία φθάνουν τα €80 εκ., εκ των οποίων τα €55 εκ. προέρχονται από το πάγιο που επιβάλλεται στη σταθερή τηλεφωνία.
Να σημειωθεί ότι η Cyta λαμβάνει άλλα €12 εκ. το χρόνο από τις γραμμές σταθερής τηλεφωνίας που δίνονται σε τρίτους, δηλαδή σε ιδιωτικές υπηρεσίες.
Ε.Π.
Ενώπιον της κοινοβουλευτικής Επ. Εμπορίου που συζήτησε τις χρεώσεις με τις οποίες επιβαρύνονται οι καταναλωτές για κρατικές ή ημικρατικές υπηρεσίες, εκπρόσωπος του ρυθμιστή τηλεπικοινωνιών δήλωσε ότι το πάγιο στη σταθερή τηλεφωνία δεν μπορεί να καταργηθεί.
Όπως εξήγησε, η κατάργηση του παγίου σταθερής τηλεφωνίας δεν είναι εφικτή, «εφόσον η Cyta παρέχει υπηρεσίες χάλκινων γραμμών, δηλαδή υπάρχει το κόστος συντήρησης των γραμμών σταθερής τηλεφωνίας».
Εκ μέρους της Cyta, ο Γιώργος Κουφάρης ανέφερε ότι τα συνολικά έσοδα από τη σταθερή τηλεφωνία φθάνουν τα €80 εκ., εκ των οποίων τα €55 εκ. προέρχονται από το πάγιο που επιβάλλεται στη σταθερή τηλεφωνία.
Να σημειωθεί ότι η Cyta λαμβάνει άλλα €12 εκ. το χρόνο από τις γραμμές σταθερής τηλεφωνίας που δίνονται σε τρίτους, δηλαδή σε ιδιωτικές υπηρεσίες.
Ε.Π.