You are here

Εταιρικό Προφίλ

ATLA

ATLANTIC SUPER MARKET S.A.

Atlantic Supermarket S.A.
ΔιεύθυνσηΛεωφόρος Βουλιαγμένης 516
Ταχ. Κωδ.: 17456
Άλιμος

Τηλέφωνο0030 210 9971500
Φαξ0030 210 9934390
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο[email protected]
Ηλεκτρονική Διεύθυνσηwww.atlantic.gr
ISINGRS415503002
Διοικητικό Συμβούλιο
Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος/Chairman & MDΠαναγιώτης Αποστόλου
Αντιπρόεδρος/Vice ChairmanΕμμανουήλ Αποστόλου( του Παναγιώτη)]
Μέλος/DirectorΚωνσταντίνος Ρούκος
Μέλος/DirectorΑθανάσιος Παπαδιάς
Secretary
'Ονομα
Διεύθυνση
Tel
Φαξ
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Url
Ελεγκτής
'ΟνομαBaker Tilly Hellas S.A.
ΔιεύθυνσηΛεωφ. Μεσογείων 396
153 41 Αγ. Παρασκευή
Τηλέφωνο: 2103623374
Σύμβουλοι Χρηματιστές
'Ονομα
Διεύθυνση
Νομικός
'Ονομα
Διεύθυνση
Ιστορικό

1980: ΈΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ

Η ΑΤΛΑΝΤΙΚ ιδρύθηκε το 1980 από τον κ.Παναγιώτη Αποστόλου. Το 1985 η ΑΤΛΑΝΤΙΚ είχε 5 καταστήματα με τζίρο 16,7 εκ.€.

1985: ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Η μεγάλη ανάπτυξη της εταιρίας αρχίζει το 1985 όταν το διοικητικό επιτελείο συμπληρώνεται από τα μέλη της οικογένειας Περικλή, Ελπίδα και Μανώλη Αποστόλου.

Η νέα διοίκηση της εταιρίας έθεσε σε εφαρμογή ένα σχέδιο εξάπλωσης στην επαρχία. Οι επενδύσεις στα Ιωάννινα και στην Καλαμάτα απεδείχθησαν ιδιαίτερα πετυχημένες. Την ίδια εποχή η εταιρία ασχολήθηκε με την εφαρμογή συστημάτων logistics και να κάνει τα καταστήματά της όσο το δυνατόν καλύτερα εμφανισιακά ώστε να προσελκύσει καταναλωτές.

Η ανάπτυξη των καταστημάτων υπήρξε βαθμιαία. Το 1990 βρίσκει την ΑΤΛΑΝΤΙΚ με 10 καταστήματα. Εκείνη την εποχή ο αριθμός των καταστημάτων διπλασιάζεται με την απορρόφηση μιας μικρής αλυσίδας στον Πειραιά.

Αυτή η επένδυση εξέπληξε τους ανταγωνιστές, αλλά η αγορά που γνώριζε τις δυνατότητες της ΑΤΛΑΝΤΙΚ υποστήριξε αυτή την προσπάθεια.

1992-1996: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΞΑΓΟΡΕΣ

Η περίοδος 92-96 ήταν σημαντικότατη για την εταιρία αφού επενδύθηκαν 44εκ.€ σε νέα καταστήματα, ανακαινίσεις παλαιών, όσο και την εσωτερική αναδιοργάνωση της εταιρίας. Εκείνη την εποχή εξαγοράσθηκαν τα πολύ γνωστά καταστήματα ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ στην Φιλαδέλφεια. Αργότερα ακολούθησε η εξαγορά της εταιρείας ΚΥΨΕΛΗ ΑΕΒΕ στη Βόρειο Πελοπόννησο με 11 καταστήματα..
Την ίδια εποχή 10 επιπλέον καταστήματα δημιουργήθηκαν με νέο πρόσωπο και εικόνα για τον καταναλωτή.

Το 1994 εξαγοράζεται η εταιρεία ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ με 13 καταστήματα. Αυτή η επένδυση φέρνει σε επαφή την ΑΤΛΑΝΤΙΚ με τη χονδρική πώληση. Δύο μήνες αργότερα εξαγοράζεται η εταιρία ΦΑΡΜΑ ΤΕΤΡΑΣ ΑΕΒΕ με 25 καταστήματα. Στο τέλος του 1994 η ΑΤΛΑΝΤΙΚ είχε 85 καταστήματα.

1997-1999: ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Ολοκληρώνεται το επενδυτικό πρόγραμμα της ΑΤΛΑΝΤΙΚ το οποίο περιλάμβανε τη δημιουργία νέων καταστημάτων, ανακαίνιση παλαιών, επενδύσεις πληροφορικής και ανάπτυξης τεχνογνωσίας.

Από 31/7/97 λειτουργεί μία ενιαία εταιρία η οποία έχει συγχωνεύσει όλες τις θυγατρικές. Αυτή η εταιρία διαθέτει ισχυρή κεντρική διοίκηση και οργάνωση με εσωτερικά τμήματα και τομείς που την κάνουν να μην υστερεί ανταγωνιστικά από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου.

2000: ΧΡΟΝΙΑ ΟΡΟΣΗΜΟ

Το 2000 η ΑΤΛΑΝΤΙΚ διαθέτει 118 καταστήματα με συνολικό τζίρο 235 εκ.€ χωρίς Φ.Π.Α., χώρους πώλησης 130.000m² , αποθηκευτικούς χώρους 83,953m² και 471 ταμεία.

Από το Δεκέμβριο του 2000 η ΑΤΛΑΝΤΙΚ είναι δημόσια εταιρία αφού οι μετοχές της διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών.

2001: ΑΝΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ

Η ΑΤΛΑΝΤΙΚ κατά τη διάρκεια του έτους ολοκλήρωσε με γρήγορους ρυθμούς τα επενδυτικά της προγράμματα και εδραίωσε πλέον μια από της πρώτες θέσεις στο χώρο του λιανεμπορίου.

Τα σημαντικότερα γεγονότα που ενίσχυσαν την πορεία της εταιρίας είναι:

Α.Η απόσχιση του εμπορικού κλάδου της εταιρίας ΓΑΛΗΝΟΣ - ΜΠΑΛΗΣ Α.Ε με διακριτικό τίτλο ΠΑΛΜΟΣ

Β. Η απορρόφηση της εταιρίας ΓΑΛΗΝΟΣ - ΛΑΟΥΤΑΡΗΣ Α.Ε.

Επιπλέον συνεχίστηκε το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρίας με τη δημιουργία 4 νέων καταστημάτων και την ανακαίνιση υφισταμένων καταστημάτων.

Έτσι η ΑΤΛΑΝΤΙΚ ενίσχυσε σημαντικά τη θέση της και αύξησε τα καταστήματα της σε περιοχές που δεν είχε παρουσία.

Επίσης μεγάλο βάρος δόθηκε στην ανάπτυξη του τμήματος πληροφορικής και logistics .

Αποτέλεσμα όλων αυτών των ενεργειών είναι να αυξηθούν τα καταστήματα της ΑΤΛΑΝΤΙΚ στα 163 ανεβάζοντας τη στη δεύτερη θέση στην κατάταξη των αλυσίδων από πλευράς σημείων πώλησης ,ο τζίρος της δε έφτασε το 2001 τα 384εκ.€ χωρίς Φ.Π.Α.

2002- 2003: Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ

Η ΑΤΛΑΝΤΙΚ συνεχίζει την ανοδική της πορεία βάζοντας υψηλότερους στόχους και διευρύνει τις προοπτικές της ξεκινώντας ένα νέο κύκλο ανάπτυξης τζίρων και κατάκτησης μεριδίων αγοράς.Ως αποτέλεσμα αυτού ανακοινώθηκε η συγχώνευση με απορρόφηση της εταιρίας ΑΡΙΣΤΑ Α.Ε. με 18 καταστήματα στη Βόρεια Ελλάδα και ισχυρό δίκτυο χονδρικής πώλησης.

Επίσης συνεχίζεται η ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων εγκαινιάζοντας μέσα στη χρονιά με 4 νέα καταστήματα και ανακαινίζοντας τα ήδη υπάρχοντα με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών .

Τέλος στόχος της ΑΤΛΑΝΤΙΚ για το 2002 ήταν η ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων της σε 188 , η αύξηση του τζίρου σε 454 εκ.€ χωρίς Φ.Π.Α. και η εδραίωση της σε υψηλότερη θέση μέσα στην πρώτη πεντάδα των εταιριών στο χώρο του λιανεμπορίου. Τελικά ο ενοποιημένος τζίρος της εταιρίας για το 2002 ξεπέρασε τα 501,88εκ.€.

Το 2003, η εταιρία ανέπτυξε δυναμικά δύο πολύ σημαντικούς τομείς, σε συνδυασμό με την συνεχή προσπάθεια εσωτερικής αναδιοργάνωσής της:την επέκταση της χονδρικής και του franchising μέσω της ΑΡΙΣΤΑ. Η δραστηριότητα του franchising ξεκίνησε από την Βόρεια Ελλάδα και σταδιακά επεκτείνεται και στην Νότια Ελλάδα.

Επιπλέον, 4 νέα καταστήματα εγκαινιάστηκαν, 2 λιανικής στην περιοχή της Πελοποννήσου (Αίγιο, Κρέστενα) και 2 Cash & Carry στην Μακεδονία(Θεσσαλονίκη/Σίνδος/Κομοτηνή).

Ο ενοποιημένος τζίρος της εταιρίας για το 2003 ξεπέρασε τα 537 εκ.€ , πετυχαίνοντας οργανική ανάπτυξη κατά 7%. Η ΑΤΛΑΝΤΙΚ εξακολουθεί να επιδιώκει την συνεχή της ανάπτυξη. Δεν είναι τυχαίο ότι μέσα σε μόλις μία δεκαετία η εταιρία πέτυχε 1393% ανάπτυξη τζίρου, από 36 εκ.€ το 1993 σε 537 εκ.€ το 2003!

Οι δυναμικές κινήσεις της αλυσίδας τα τελευταία έτη και η θετική πορεία αυτών, δίνουν ώθηση για νέα βήματα ανόδου στο μέλλον.

2004: ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Στο 2004 η ΑΤΛΑΝΤΙΚ επέτυχε οργανική ανάπτυξη τζίρου κατά 6,7% κατορθώνοντας να ξεπεράσει τα 570 εκ.€
Επιπλέον ενισχύθηκε η ανάπτυξη του δικτύου Franchising σε όλη την Ελλάδα με την επωνυμία ΑΡΙΣΤΑ , αυξάνοντας σημαντικά τα μέλη του δικτύου.

Δεν είναι τυχαίο ότι η ΑΤΛΑΝΤΙΚ στην 11ετία 1993-2004 έχει πετύχει ανάπτυξη τζίρου κατά 1483 %.

2005 - 2006: ΕΠΕΚΤΑΣΗ FRANCHISING

Για την διετία 2005-2006 η ΑΤΛΑΝΤΙΚ έχει προγραμματίσει τη λειτουργία 8 νέων καταστημάτων , την περαιτέρω ενίσχυση των υποδομών υποστήριξης του δικτύου Franchising , την συνέχιση της εκπαιδεύσης των εργαζομένων καθώς και την συνέχιση των ανακαινίσεων των υφισταμένων καταστημάτων με σαφή προσανατολισμό στην δημιουργία τμημάτων με φρέσκα προϊόντα.

History

1980: FOUNDATION YEAR

Mr Panayiotis Apostolou founded ATLANTIC in 1980. In 1985 ATLANTIC had 5 stores with a turnover of 16,7 million euro.

1985: DEVELOPMENT MILESTONE

The company's serious development started in 1985 when family members Periklis, Elpida and Manolis Apostolou joined the management.

The new administration decided to expand into the provinces. The investments in Ioannina and Kalamata turned out to be particularly successful. At the same time work started on the implementation of logistics systems and the customer appeal of the stores.The development of the stores was gradual.In 1990 ATLANTIC owned 10 stores. Then, the number stores was doubled following the absorption of a small chain in Piraeus.

This investment astonished the competitors, but suppliers who were already aware of ATLANTIC'S capabilities, supported this more.

1992-1996: DEVELOPMENT AND TAKEOVERS

The period 1992 to 1996 was very significant for the company given that 44 million euro were invested in new stores, in refurbishment of old ones and in inhouse restructuring. At that time, the well-known NIKOLAIDIS retail company with stores in Athehs was taken over.Later on, the takeover of KYPSELI S.A followed in North Peloponnese with 11 stores.At the same time, 10 more attractive stores were created with new appearance and image.

In 1994, CHRISTOPOULOS S.A with 13 stores was taken over. This investment was also ATLANTIC'S entry into the wholesales business. Two months later the company FARMA TETRAS S.A with 25 stores was also taken over.
At the end of 1994, ATLANTIC had 85 stores.

1997-1999: INVESTMENT PLAN FOR GROWTH

ATLANTIC'S investment programme included the establishment of new stores, the refurbishment of existing ones, as well as investments in information technology and know - how.

Since July 31st 1997 a consolidated company is in operation, a company that has adsorbed all its subsidiaries. This company has a strong centralized administration with internal departments and sections that make it competitively comparable with the largest enterprises in the industry.

2000: A MILESTONE YEAR

In the year 2000 ATLANTIC has 118 stores with a total turnover of 235 million euro with selling space of 130,000m2, with warelousing areas of 83,953 m2 and 471 check-outs.

Since December 2000, ATLANTIC is a public company as its shares are being traded in the Athens Stock Exchange.

2001: PROGRESSIVE COURSE

During this year, ATLANTIC S.A. promptly completed its investment programmes and established its prominent position as aleading company in Greek retailing. The most significant facts strengthened the company's course were:

The absorption of the commercial operations of GALINOS-BALIS S.A., trading as PALMOS,
The absorption of the company GALINOS-LAOUTARIS S.A
In addition, four new stores were established and existing ones were refurbished.

In this way, ATLANTIC S.A. significantly strengthened its position and increased its presence in areas where it was previously completely absent. The development of the Information Technology and Logistics Department was also among the company's fist priorities.

All there activities resulted in the increase in the number of stores to 163, thus enabling the company to occupy the second place in the market regarding points of sales and raise turnover to 384 million euro.

2002-2003: FURTHER DEVELOPMENT ACHIEVED

ATLANTIC continued on its ascending course by aiming higher and broadened its perspectives by embarking on a constant effort for turnover and market share increase. The result of this ascending course was the merger by absorption of ARISTA S.A. with 18 stores in Northern Greece and a strong wholesale network.

The development of the stores network continues with the establishment, within the year, of four new stores and the refurbishment of existing ones for the provision of better customer service. The final target of ATLANTIC S.A. for the year 2002 was the increase of its stores' network to 188, the increase of turnover to 454 million €, and its higher ranking within the top five retail companies. Finally, all the targets were achieved and the group's consolidated turnover for the year 2002 exceeded 501,88 million €.

In 2003, together with advances in re-organizational issues, the company made headway in two very important sectors: the expansion of the wholesale and franchising business through ARISTA. Franchising was an activity that started in Northern Greece and now is also expanding in the South.
Furthermore, four new stores were established, two retail stores in the region of Peloponnese (Egio, Krestena) and two Cash & Carry stores in the region of Macedonia (Salonica,/Sindos, Komotini).

The group's consolidated turnover for the year 2003 reached 537,6 million €, whereas its organic growth was approximately 7%. ATLANTIC S.A. is committed to constantly pursuing growth. It is not fortuitous that the company has achieved a 1393% turnover increase within one decade, from 36 million € in 1993, to 537,6 million € in 2003!

The dynamic movements during the last ten years and its positive course are enabling the company to take new steps of development and growth for the future.

2004: ORGANIC GROWTH

In 2004, ATLANTIC S.A. achieved an organic turnover growth of 6,7% surpassing thus 570 million €.

Furthermore, the franchising network was significantly expanded throughout Greece under the name of ARISTA, increasing its network members.

It is not a matter of chance that ATLANTIC S.A. has achieved an overall turnover increase by 1483% during the last eleven year period.

2005 - 2006: FRANCHISING EXPANSION

For the years 2005 - 2006 ATLANTIC S.A. is planning to establish 8 new stores, continue supporting the franchising network, maintain high levels of training ahd keep renovating its stores by focusing on the establishment of fresh produst sections.