You are here

Εταιρικό Προφίλ

ATTIK

ATTIKAT S.A.

Attikat S.A.
ΔιεύθυνσηΛ. Μεσογείων (κτίριο Γ1) 109-111
Ταχ. Κωδ.: 11526
Αθήνα
Τηλέφωνο0030 210 6971100
Φαξ0030 210 6971118
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο[email protected]
Ηλεκτρονική Διεύθυνσηwww.attikat.gr
ISINGRS205003007
Διοικητικό Συμβούλιο
Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος/Chairman & MDΠαναγιώτης Πανούσης
Αντιπρόεδρος/Vice ChairmanΓεράσιμος Λάλλης
Μέλος/DirectorΣωτήριος Πανούσης
Μέλος/DirectorΗρακλής Λάλλης
Μέλος/DirectorΣταυρόπουλος Παναγιώτης
Μέλος/DirectorCocco Massimo
Secretary
'Ονομα
Διεύθυνση
Tel
Φαξ
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Url
Ελεγκτής
'ΟνομαBDO Πρότυπος Ελληνική Ελεγκτική ΑΕ
ΔιεύθυνσηΠατησίων 81 & Χέυδεν 8-10
104 34 Αθήνα
Τηλέφωνο: 0030 210 8894300
Φαξ: 0030 210 8212876

Ηλεκτρονική Διεύθυνση: www.bdo.com.gr
Σύμβουλοι Χρηματιστές
'Ονομα
Διεύθυνση
Νομικός
'Ονομα
Διεύθυνση
Ιστορικό

Η ΑΤΤΙ-ΚΑΤ Α.Τ.Ε. (ΑΤΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΛΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗ - ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΤΤΙ - ΚΑΤ Α.Τ.Ε.) ιδρύθηκε το 1980 (ΦΕΚ 719/1.4.80) με έδρα την Αθήνα, οδός Νικηταρά 2 - 4. Με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της 30/11/1993 η έδρα της Εταιρείας μεταφέρθηκε στο Ν. Ψυχικό, Μαντζάρου 1. Από το 2000 (απόφαση Τακτικής Γενικής Συνέλευσης 30/6/2000) μεταφέρθηκε στην Αθήνα, Λεωφ. Μεσογείων 109-111. Είναι Ανώνυμη Εταιρεία εγγεγραμμένη στο Μητρώο Ανωνύμων Εταιρειών με αριθμό 13870/06/Β/86/13 και λειτουργεί υπό την Ελληνική Νομοθεσία (Ν.2190/20) και τους σχετικούς κανονισμούς του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών και της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς.

Η διάρκεια της Εταιρείας έχει ορισθεί για 50 έτη, ήτοι μέχρι την 1.4.2030 με δυνατότητα παρατάσεως κατόπιν απόφασης της Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων.


Τα σημαντικότερα σημεία στην εξέλιξη της Εταιρίας έχουν ως ακολούθως:

Στο διάστημα 1980 - 1985, η Εταιρία ανέπτυξε έντονη δραστηριότητα στην κατασκευή των μεγάλων έργων υποδομής της περιόδου αυτής, όπως των βιομηχανικών περιοχών της ΕΤΒΑ, των αποχετευτικών έργων των πόλεων Λάρισας, Βόλου, Ιωαννίνων, Ρεθύμνου και άλλων μεγάλων έργων οδοποιίας.

Στο διάστημα 1986 - 1993, η ΑΤΤΙ-ΚΑΤ Α.Τ.Ε αναπτύχθηκε δυναμικά με την κατασκευή έργων οδοποιίας, όπως ο Αυτοκινητόδρομος Κορίνθου - Τρίπολης, ο Αυτοκινητόδρομος Θεσσαλονίκης - Κατερίνης, τα εγγειοβελτιωτικά έργα (Κατερίνης, Κιλκίς, Κολυμπάρι Χανίων Κρήτης) καθώς και υλοποίηση έργων στον ΟΣΕ, στη ΔΕΗ κλπ. Παράλληλα επέκτεινε τη δραστηριότητά της στον τομέα των ιδιωτικών και οικοδομικών έργων, με την κατασκευή - εκτός των άλλων - και ενός Ξενοδοχείου - Bungalows, δυναμικότητας 281 κλινών στο Γαλησσά της Σύρου.

Στο διάστημα 1994 - 1998, η ΑΤΤΙ-ΚΑΤ Α.Τ.Ε συνέχισε τη δυναμική της πορεία με την κατασκευή μεγάλων έργων. Το 1994 πραγματοποιήθηκε η εισαγωγή των μετοχών της στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών και τέθηκαν οι βάσεις για μια μόνιμη και σταθερή ανοδική πορεία. Το 1995 η ΑΤΤΙ-ΚΑΤ Α.Τ.Ε απέκτησε εργοληπτικό πτυχίο Η΄ τάξης (ανώτατη τάξη), γεγονός που επιβράβευσε έμμεσα τη μέχρι τότε ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία και παρουσία της στον κατασκευαστικό τομέα. Το 1997 η Εταιρία προεπιλέχθηκε και ανέλαβε σημαντικά έργα, για τα οποία είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον, όπως η Παράκαμψη Λάρισας, τμήματα της Εγνατίας Οδού, τμήματα του Αεροδρομίου των Σπάτων, του νέου Αυτοκινητόδρομου Αθηνών - Θεσσαλονίκης και η κατασκευή σήραγγας, χωματουργικών και λοιπών έργων στη νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Αθηνών – Θεσσαλονίκης, περιοχή Πλαταμώνα - Λεπτοκαρυάς. Σε όλη τη διάρκεια της πενταετίας 1994 - 1998 η Εταιρία ανέπτυξε συνεργασία με μεγάλες ξένες τεχνικές εταιρίες, δημιουργώντας ομίλους που διεκδίκησαν ή διεκδικούν όλα τα μεγάλα έργα της χώρας όπως τη ζεύξη Ακτίου - Πρέβεζας, την εκτροπή του Αχελώου, το Μετρό της Θεσσαλονίκης, το Αεροδρόμιο των Σπάτων, τον Αυτοκινητόδρομο Σταυρού - Ελευσίνας κλπ. Επίσης, την ίδια περίοδο η Εταιρία προχώρησε στην εκτέλεση αυτοχρηματοδοτούμενων έργων, όπως των κτιρίων, γραφείων και καταστημάτων του Ιδρύματος ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ (Νοσοκομείο Ερυθρού Σταυρού), του κτιρίου της Τραπέζης Μακεδονίας - Θράκης στο Βόλο, ενώ παράλληλα συνέχισε την κατασκευή άλλων σημαντικών έργων, όπως του νέου Αυτοκινητόδρομου Αθηνών - Κορίνθου τμήμα Μέγαρα - Κακιά Σκάλα και τμήμα Κινέττα - Άγιοι Θεόδωροι, του Περιφερειακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης. Τέλος, η ΑΤΤΙ-ΚΑΤ Α.Τ.Ε έθεσε στο διάστημα αυτό τις βάσεις για διεύρυνση των εργασιών της στο εξωτερικό (κυρίως στο χώρο των Βαλκανίων, των Παρευξείνιων χωρών, στην Κύπρο, Μέση Ανατολή) λαμβάνοντας μέρος σε διαγωνισμούς κατασκευής αυτοκινητόδρομων στη Βουλγαρία.

Το 1999 η Εταιρία εγκατέστησε Σύστημα Διοίκησης Ποιότητας κατά το Διεθνές Πρότυπο ISO 9002:1994 και απέκτησε το πρώτο της Πιστοποιητικό Ποιότητας ISO 9002 από τον διαπιστευμένο Φορέα LLOYD'S REGISTER. Το 2004 Σύστημα Ποιότητας αναθεωρήθηκε με το νέο Πρότυπο ISO 9001:2000 και η Εταιρεία επαναπιστοποιήθηκε από το Γερμανικό Φορέα TUV CERT / TUV RHEINLAND GROUP. Η πιστοποίηση ισχύει μέχρι τον Ιούνιο του 2007.

Τον Απρίλιο του 1999 η Εταιρεία απέκτησε το 70% της Σ. ΣΙΓΑΛΑΣ Α.Τ.Ε. έναντι 2.660.441.536 δρχ, ήτοι 7.807.605 ευρώ περίπου. Η εξαγορά χρηματοδοτήθηκε με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της ΑΤΤΙ-ΚΑΤ Α.Τ.Ε.

Την 24.01.2002 του 2002 εξαγόρασε το 100% της Εταιρίας ΗΧΟΠΛΑΣΤ Α.Ε. με έδρα την Αθήνα έναντι 2.877.000 ευρώ. Το σύνολο του τιμήματος εξαγοράς προήλθε από τα διαθέσιμα της Εταιρείας.

Με την απόφαση Κ2-11158/23.8.2002 του Υπουργείου Ανάπτυξης εγκρίθηκε η συγχώνευση δι' απορροφήσεως των εταιρειών ΑΤΕΜΚΕ Α.Τ.Ε., Σ. ΣΙΓΑΛΑΣ. Α.Τ.Ε., ΗΧΟΠΛΑΣΤ Α.Ε. και ΗΛΜΕΚ Α.Ε από την ΑΤΤΙ-ΚΑΤ ΑΤΕ, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.2166/1993 και του Κ.Ν. 2190/1920.

Με την υπ' αριθμ. 1862-31/1/2003 απόφαση του Υφυπουργού ΠΕΧΩΔΕ κατατάχθηκε στην 7η τάξη Μ.Ε.ΕΠ. και έλαβε το σχετικό πτυχίο την 3/2/2003.

Το 2005 η ΑΤΤΙ-ΚΑΤ ανέλαβε τα εξής έργα:
"ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ: Τμήμα Παναγιά - Γρεβενά, από Α/Κ Παναγιάς έως Χ.Θ. 6+300 (4.1.1s)", συνολικού ύψους 142.236.587 Eυρώ.

"ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ: Τμήμα Παναγιά - Γρεβενά, από Χ.Θ. 6+300 έως Χ.Θ. 16+300 (4.1.1s - 4.1.2s)", συνολικού ύψους 122.112.053 Eυρώ.

"ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ: Τμήματα Α) από Α/Κ Χρυσούπολης έως διασταύρωση με Εθνική Οδό δυτικά του ποταμού Νέστου και σήραγγα Νέστου Β) από ανατολικό στόμιο σήραγγας Νέστου έως Α/Κ Βανιάνου (14.1.2-14.2.1) )", συνολικού ύψους 60.102.259 Eυρώ.

«ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΣΚΑΛΑΣ, συνολικού ύψους 33.406.248,78 Eυρώ.

Μέσα στην χρήση του 2006 ανέλαβε τα εξής έργα:
Κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου με τα συνοδά του έργα στο τμήμα: "ΣΚΑΡΦΕΙΑ (ΓΕΦΥΡΑ ΟΣΕ) - ΑΡΧΗ Α.Κ. ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ (Χ.Θ. 1+200 έως Χ.Θ. 18+000) ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΠΑΘΕ", συνολικού ύψους 78.452.210,18 Eυρώ.

"Κάθετος Άξονας Εγνατίας Οδού Δερβένι - Σέρρες - Προμαχώνας: Τμήμα Στρυμονικό - Α/Κ Λευκώνα - Α/Κ Χριστού (60.2.2)", συνολικού ύψους 95.598.507,00 Eυρώ.

"Κατασκευή αυτοκινητοδρόμου με τα συνοδά του έργα στο τμήμα: Νέα κοίτη Σπερχειού - τέλος Α.Κ. Ροδίτσας του άξονα ΠΑΘΕ", συνολικού ύψους 56.196.975,44 Eυρώ.

Το 2007 ανέλαβε τα έργα:
“Κατασκευή αυτοκινητοδρόμου με τα συνοδά του έργα στο τμήμα: Αρχή Α.Κ. Αγίας Μαρίνας Στυλίδας - αρχή Α.Κ. Ραχών του άξονα ΠΑΘΕ ”, συνολικού ύψους 122.935.595,76 Eυρώ.

«Επείγοντα αντιπλημμυρικά έργα προστασίας περιοχών Αττικής οι οποίες επηρεάζονται από την πυρόπληκτη Πάρνηθα», της εργολαβίας «Επείγον έργο καθαρισμού κοίτης Σαρανταποτάμου – Επείγουσες επεμβάσεις στα ρέματα Αγίας Τριάδας – Εσχατιάς – Αχαρνών» (Π1/07) προϋπολογισμού 4.500.000,00 €.

“Νέα Εργολαβία για την ολοκλήρωση κατασκευής Οικοδομικών - Η/Μ εργασιών του Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης”, συνολικού ύψους 15.519.994,28 €.

“Νέα Εργολαβία για την ολοκλήρωση κατασκευής Οικοδομικών και Η/Μ εργασιών του Γενικού Νοσοκομείου Κέρκυρας”, συνολικού ύψους 17.003.386,40 €.

History

The company was established in 1980 (Government Gazette 719/1.4.80) in Athens, 2 – 4 Nikitara street. Upon decision of the General Shareholders Meeting on 11/30/1993 the company headquarters were transferred to N. Psychiko, 1 Mantzarou street. Since 2000 (decision of the General Shareholders Meeting of 06/30/2000) the company is relocated in Athens, 109-111 Mesogeion Avenue. ATTI-KAT is registered to the Corporate Registry (no 13870/06/Β/86/13) and operates under Greek legislation (Law 2190/20) and the respective regulations of the Athens Stock Exchange and Capital Markets Committee.

The company duration has been settled for a 50-year period, until 04/01/2030 having renewal potentiality upon decision of the Shareholders Meeting.

The milestones during the company’s development are the following:

During 1980 – 1985, the company developed great business activity by undertaking large scale infrastructure projects including projects in the industrial areas of ETBA, Larissa, Bolos, Ioannina, Rethinno drain projects as well as other major road construction projects.

During 1986-1993, ATTI-KAT SA noted dynamic expansion by undertaking road construction projects including the Corinth-Tripolis hihgway, Thessaloniki-Katerini highway, land reclamation works (in Katerini, Kilkis, Chania, Crete) and other projects of the Greek Railway Organization, the Public Power Corporation etc. At the same time, the company expanded its business activity in the construction of private and public projects including the construction of Hotel-Bungalows in the area of Galissa in Syros with 281 bed capacity.

During 1994-1998, ATTI-KAT SA continued its dynamic course by undertaking a variety of large scale projects. In 1994, the company became listed on the stock exchange setting up the basis for stable positive development. In 1995, the company acquired degrees and credentials of level G’ and above (highest class) that enabled the company to be rewarded for its success in the construction sector. In 1997 the company undertook several projects such as the Larissa by-pass, parts of the Egnatia Odos, parts of the Spata airport, of the new Athens-Thessaloniki highway, and the tunnel and other projects in the area of Platamonas-Leptokaryas. During the five year period from 1994 to 1998 the company collaborated with renowned foreign construction firms and established Groups that have undertaken the most important projects in Greece including projects such as the Aktio-Prebeza bridging, the diversion of Acleloos river, the Thessaloniki metro, Spata airport, Stauvos-Elefsina freeway etc. Furthermore, in the same period the company proceeded with self-financed projects including buildings, offices and stores of the ERRIKOS DYNAN Foundation (Red Cross hospital), the building of Macedonia-Thrace Bank in Bolos, while at the same time the company continued with other important projects including the Athens-Corint highway and specifically the Megara-Kakia Skala and Kinetta-Agioi Theodoroi parts , the Alexadroupolis General Hospital etc. Lastly, ATTI-KAT SA set the appropriate basis in order to expand its business abroad (mainly in Balkans, Cyprus, Middle East) by participating in auctions for the construction of freeways in Bulgaria.

In 1999 the company set up the Management Quality System according to ISO International Standard 9002:1994 and acquired its first Quality Certificate from the acredited organization LLOYD’S REGISTER. In 2004 the Quality System was revised by the new Standard ISO 9001:2000 and the company was certified by the German organization TUV CERT / TUV RHEINLAND GROUP until June, 2007.

In April, 1999 the company acquired 70% of S. SIGALAS S.A. for DRS 2,660,441,536 that is €7,807,605 approximately. The acquisition was financed by share capital increase of ATTI-KAT S.A.

On the 24th of January, 2002 the company acquired 100% of ECHOPLAST S.A.with headquarters in Athens, for euro 2,877,000. The total amount for that purchase came from the company’s cash in hand

ATTI-KAT SA proceeded in merger through absorption with ATEMKE SA, S. SIGALAS S.A., ELMEK S.A., and ECHOPLAST S.A., according to the provisions of law N. 2166/1993 and K.N.2190/1920 by decision K2-11158/23.8.2002 of the Ministry of Development.

According to 1862-31/1/2003 decision of the Environment and Public Works deputy Minister the company was ranked 7th class M.E.EP. and on 3rd of February, 2003 it acquired the relevant degree.

The fiscal year 2005 the company undertook the following projects: EGNATIA ODOS: Panayia - Grevena part, from Panayia two-level underpass to klm 6+300 (4.1.1s), amounting to Euro 142,236,587

EGNATIA ODOS: Panayia - Grevena part, from klm. 6+300 to klm. 16+300 (4.1.1s - 4.1.2s), amounting to Euro 122,112,053

EGNATIA ODOS: Part a) Hrissoupoli two-level underpass to National Highway intersection east of the Nestos river and Nestos tunnel b) east entrance of the Nestos tunnel to the Vanianos two-level underpass (14.1.2-14.2.1), total amounting to euro 60,102,259
Completion and Delivery of the Road Project carried out in the area of Kakia Skala, of total budget euro 33,406,248.78

In 2006 the company undertook the following projects: Construction of the speedway with additional projects: Skarfia (National Railway bridge) – beginning of Thermopyles two – level underpass from klm. 1+200 to klm.18+000of the Patras-Thessaloniki hub, of total budget euro 78,452,210.18.

Vertical hub of Egnatia odos – Serres – Promaxonas on the part: Strimoniko – two-level underpass Leykona - two level underpass Xristou (60.2.2), of total budget euro 95,598,507,00.

Construction of speedway with additional projects on the part: Sperchios – end of two–level underpass Roditsas of the Patras-Thessaloniki hub, amounting to euro 56,196,975.44.

In 2007 the company undertook the following projects: Construction of speedway with additional projects: beginning of two-level underpass Agias Marinas Stylidas –beginning of two-level underpass Raxon of the Patras-Thessaloniki hub part, of total budget 122,935,595.76.

Urgent dike projects to protect areas of Attica affected by the Parnitha forest fire, of contract work “Urgent cleaning project of the Sarantapotamos bank– Urgent works on the Agias Triadas flumes – Esxatias – Axarnon” (P1/07) of total budget euro 4,500,000.

New contract work for the completion of construction projects in the General Hospital of Katerini, total amounting to euro 15,519,994.28.

New contract work for the completion of construction projects in the General Hospital of Corfu, total amounting to euro 17,003,386.40.