Εταιρικό Προφίλ
SAR
GR. SARANTIS S.A.
Gr. Sarantis S.A. | |
---|---|
Διεύθυνση | Λεωφ. Αμαρουσίου – Χαλανδρίου 26 Ταχ. Κωδ.: 151 25 Μαρούσι |
Τηλέφωνο | 0030 210 6173000 |
Φαξ | 0030 210 6197124 |
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο | [email protected] |
Ηλεκτρονική Διεύθυνση | www.sarantis.gr |
ISIN | GRS204003008 |
Διοικητικό Συμβούλιο | |
---|---|
Πρόεδρος/Chairman | Γρηγόρης Σαράντης (του Πανταζή) |
Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος/VC & MD | Κυριάκος Σαράντης (του Πανταζή) |
Μέλος/Director | Κωνσταντίνος Ροζακέας |
Μέλος/Director | Κωνσταντίνος Σταματίου ( του Φωκίωνος) |
Μέλος/Director | Αικατερίνη Σαράντη Πανταζή |
Μέλος/Director | Αντώνιος Αγιοστρατίτης |
Μέλος/Director | Δημήτριος (Κωνσταντίνου) Ευσταθίου |
Μέλος/Director | Χρήστος Ι. Οικονόμου |
Μέλος/Director | Νικόλαος Π. Νομικός |
Secretary | |
---|---|
'Ονομα | Ελένη Παππά |
Διεύθυνση | Λεωφ. Αμαρουσίου – Χαλανδρίου 26 Ταχ. Κωδ.: 151 25 Μαρούσι |
Tel | 0030 210 6173000 |
Φαξ | 0030 210 6197124 |
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο | |
Url |
Ελεγκτής | |
---|---|
'Ονομα | Baker Tilly Hellas S.A. |
Διεύθυνση | Λεωφ. Μεσογείων 396 153 41 Αγ. Παρασκευή Τηλέφωνο: 2103623374 |
Το 1930, ιδρύεται στην Κωνσταντινούπολη από τον Γρηγόρη Σαράντη η εταιρία που έμελλε να διαμορφώσει το τοπίο των επιχειρήσεων καλλωπισμού στην Ελλάδα. Με αντικείμενο την αντιπροσώπευση και διάθεση καλλυντικών πολυτελείας, η εταιρία, που μέχρι σήμερα φέρει το όνομά του ιδρυτή της, αποτελεί σημείο αναφοράς για τον επιχειρηματικό κόσμο στον κλάδο των καλλυντικών προϊόντων.
Το 1956, η πολιτική κατάσταση επιτάσσει τη μεταφορά της έδρας της εταιρίας στην Αθήνα. Το γεγονός αυτό γίνεται η απαρχή της μεγάλης ανάπτυξης της επιχείρησης, η οποία έχει ήδη αποκτήσει βαθειά γνώση του αντικειμένου στο οποίο δραστηριοποιείται.
10 χρόνια μετά, το 1965, με τη δημιουργία νέων εργοστασιακών εγκαταστάσεων στο Μαρούσι, η εταιρία Σαράντης εγκαινίαζει μία αυτόνομη παραγωγική δραστηριότητα, με πρώτα προϊόντα τα καλλυντικά Prosar και Clochard. Τα δύο αυτά brands εξακολουθούν ακόμα και σήμερα να αποτελούν διαχρονικές αξίες στο χώρο της κοσμετολογίας, έχοντας διαγράψει μία επιτυχημένη πορεία στην περιποίηση γενεών!
Η δεκαετία του 1980 βρίσκει τον Όμιλο Σαράντη να αναπτύσσει μία σαφή στρατηγική ανάπτυξης και επέκτασης των δραστηριοτήτων του. Συνάπτονται νέες συνεργασίες με ηγετικές εταιρίες καλλυντικών της Ευρώπης και της Αμερικής (Estee Lauder, Clinique κ.α.), ενώ οι συνεχώς αυξανόμενες καταναλωτικές επιθυμίες καλύπτονται με νέα, πρωτοποριακά προϊόντα.
Η δεκαετία του 1990 είναι από τις πλέον δυναμικές για τον Όμιλο Σαράντη. Η στρατηγική της διαρκούς επέκτασης αποδίδει καρπούς και η οικονομική συγκυρία ευνοεί την ανάπτυξη των κλάδων στους οποίους δραστηριοποιείται ο Όμιλος. Νέα, ιδιοπαραγώμενα προϊόντα τοποθετούνται στα «ράφια» ενός όλο και περισσότερο ευρέως δικτύου διανομής.
Από τους πρωτοπόρους στον εγχώριο επιχειρηματικό κόσμο, ο Όμιλος Σαράντη εισάγεται στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών το 1994, αποκτώντας τα εχέγγυα για μία διαρκώς ανοδική πορεία.
Σημαντικό σημάδι της ανθοφορίας του Ομίλου αποτελεί η επέκτασή του στην αγορά των Βαλκανίων το 1995, προσδίδοντας στη δραστηριότητά του πολυεθνικό χαρακτήρα. Είναι από τις πρώτες Ελληνικές εταιρίες που διεισδύουν στην αγορά αυτή, κάτι που συνιστά ένα ποιοτικό άλμα, ειδικά για τα δεδομένα της περιόδου εκείνης. Σήμερα, ο Όμιλος έχει παρουσία, πέρα από την Ελλάδα, σε οκτώ χώρες στην Α. Ευρώπη, με ισάριθμες θυγατρικές: Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Σκόπια ,Τσεχία, Ουκρανία και Τουρκία.
Το 1997, ο Όμιλος Σαράντη επεκτείνει το φάσμα των δραστηριοτήτων του, ξεκινώντας την παραγωγή προϊόντων οικιακής χρήσης.
Η διετία 1997-1999 εγκαινιάζει την κτηριακή «αναδιάρθρωση» του Ομίλου. Οι αποθηκευτικοί χώροι και το κέντρο διανομής μεταφέρονται το 1997 σε νέες, υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις στα Οινόφυτα Βοιωτίας, σε μία ιδιόκτητη έκταση 98 στρεμμάτων και 27.000 τ.μ. κτιριακής κάλυψης. Τον Αύγουστο του 1999 μεταφέρονται στον ίδιο χώρο και οι παραγωγικές εγκαταστάσεις του Ομίλου.
Το 2002 συνάπτεται joint venture με την Estee Lauder , κίνηση που ενισχύει τη δραστηριότητα του Ομίλου στο χώρο των καλλυντικών επιλεκτικής διανομής. Αυτή η στρατηγικής σημασίας απόφαση ενισχύει περαιτέρω την παρουσία του Ομίλου τόσο στην Ελλάδα, όσο και στις αγορές της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας.
Το 2004 ολοκληρώνεται το πλάνο συγχωνεύσεων των θυγατρικών εταιριών του Ομίλου στην Ελλάδα, σχηματίζοντας μία δυναμική, ισχυρή εταιρία με μακρά παράδοση και σίγουρα ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον!
To 2005 χαρακτηρίζεται από μια σειρά από ενέργειες που εξυπηρετούν τα στρατηγικά σχέδια του Ομίλου για επέκταση των δραστηριοτήτων του στην Ανατολική Ευρώπη και περαιτέρω ενίσχυση του portfolio των ιδιοπαραγώμενων προϊόντων του στις βασικές κατηγορίες δραστηριοποίησης του. Πιο συγκεκριμένα, το Μάιο του 2005 ιδρύθηκαν οι 2 νέες θυγατρικές του Ομίλου, 'Sarantis Ukraine' και 'Sarantis Turkiye' στην Ουκρανία και Τουρκία αντιστοίχως, ενώ εντατικοποιήθηκαν οι ενέργειες για τη σύσταση θυγατρικών εταιρειών στη Ρωσία και στην Ουγγαρία εντός του 2006. Επιπρόσθετα, κατά τη διάρκεια του 2005 πραγματοποιήθηκαν επιτυχώς τα επαναλανσάρισματα του STR8 και του Carroten, ενώ παράλληλα συνάφθηκαν νέες συνεργασίες για τη διάθεση νέων καλλυντικών όπως Prada, miss sixty, Jo Μalone, κα.
Το 2006 ο Όμιλος συμπληρώνει 50 'Σπουδαία' χρόνια στην Ελληνική αγορά προσφέροντας 'Σπουδαία Προϊόντα' για τις καθημερινές ανάγκες 400 εκ. καταναλωτών στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής και Νοτιανατολικής Ευρώπης. Παράλληλα, το 2006 συστήνονται οι 2 θυγατρικές του Ομίλου σε Ρωσία και Ουγγαρία.
Το 2007 και το 2008 συνεχίζεται η δυναμική ανάπτυξη του Ομίλου σε όλους τους τομείς και σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησής του. Χαρακτηριστικό της αναπτυξιακής εξέλιξης του Ομίλου αποτελούν οι εξαγορές της ρουμανικής εταιρείας καλλυντικών ELMIPLANT και της ουγγρικής εταιρείας προιόντων συσκευασίας τροφίμων TRADE 90 που πραγματοποιήθηκαν το 2007 και το 2008 αντίστοιχα.
History
In 1930, Gregory Sarantis establishes in Constantinople the company that was to shape in the future the cosmetics business landscape in Greece. The company's object is the representation and commercial distribution of luxury cosmetics. To this day, under the name of its founder, the company constitutes a reference point for the business world in the cosmetics product sector.
In 1956, the political situation makes it imperative to transfer the seat of the company to Athens. This event becomes the starting point of meteoric growth for the company, which has already acquired profound knowledge in the field where it activates.
10 years later, in 1965, the establishment of new industrial facilities at Marousssi launches Sarantis on a new era of independent productive activity. Prosar and Clochard cosmetics are its first products. These two brands are lasting values in the cosmetology field to this day, continuing their successful course in providing cosmetic care for generations of consumers!
The 1980s constitute for the Sarantis Group a period of development of clear strategies for growth and expansion of activities. New collaborations are effected with leading European and American cosmetics companies (Estee Lauder, Clinique, etc), while increasing and evolving consumer demands are covered by new, innovative products.
The 1990s is a period of dynamic growth for the Sarantis Group. The strategy of steady growth starts bearing fruit and the economic contingency favors the sectors in which the Group activates. New company-developed products are placed on the shelves by a growing distribution network.
A pioneer in the domestic business world, the Sarantis Group is listed on the Athens Stock Exchange in 1994, thereby ensuring the guarantees for a steadily rising course.
1995 marks a time when the Group flourishes through its expansion to the Balkan market, lending an international character to its activity. Sarantis is one of the first Greek companies to enter this market, thereby effecting a qualitative leap, especially by the standards of that time. Today the Group, apart from Greece, is present in eight Eastern European countries through an equal number of subsidiaries: Poland, Romania, Bulgaria, Serbia, Skopje, Czech Republic, Ukraine and Turkey.
In 1997, the Sarantis Group extends the range of its activities, commencing the production of household products.
The two-year period 1997-1999 is marked by rationalization and restructuring of the Group's building facilities. In 1997, the storage areas and distribution centre are transferred to new state-of-the-art building facilities (37,000 sq. m.) at Oinofyta, Viotias, on privately owned land of 98,000 sq. m. In August 1999, the production facilities of the Group are also transferred to the same location.
In 2002 a joint venture is signed with Estee Lauder as a move to strengthen the Group's activities in the selective distribution cosmetics sector. This strategically important decision boosts the Group's presence both in Greece as well as in the Romanian and Bulgarian markets.
In 2004 the merger plan for the Group's subsidiaries in Greece is completed, resulting in a dynamic and powerful company with a long tradition and indeed a very promising future!
In 2005 the Group realized strategic moves which serve its objective for expansion in Eastern Europe as well as enhancement of its own products portfolio. Specifically, in May 2005 Sarantis Ukraine and Sarantis Turkey, the Group's new subsidiaries in Ukraine and Turkiye respectively, were established. Moreover, all the necessary actions and research so that the start up of the Group's subsidiaries in Russia and Hungary take place during 2006 were intensified. Finally, during 2005 STR8 & Carroten relaunches were successfully implemented, while new co operations for the distribution of Jo Malone, Prada, Miss Sixty, etc took place.
2006 is a milestone for the Group's history since it celebrates 50 Great Years on the Greek market. Sarantis offers Great Brands for everyday needs of 400 mio consumers in Eastern and South-Eastern European Markets. At the same time, the Group establishes subsidiaries in Russia and Hungary.
2007-2008 A strong activity growth continues in 2007 and 2008 across the Group's business activities and countries of operation. The acquisition of the Romanian cosmetics company ELMIPLANT in 2007 and the acquisition of the Hungarian food packaging products company are indicative examples of the Group's active course of development.