You are here

Company Profile

LYK

INFORM P. LYKOS S.A.

Informa P. Lykos S.A.
Address5ο χλμ Λεωφ. Βάρης Κορωπίου
Ταχ. Θυρίδα 140,
Ταχ. Κωδ.: 19400
Κορωπί
Αθήνα

Telephone0030 210 6697500
Fax0030 210 6697602
Email[email protected]
URLwww.lykos.gr
ISINGRS208303008
Board
Πρόεδρος/ChairmanPanagiotis Lykos
Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος/VC & MDPanayiotis I. Spyropoulos
Μέλος/DirectorElias Karantzalis
Μέλος/DirectorGeorge Triantafyllides
Μέλος/DirectorEvaggelos E. Lekakis
Μέλος/DirectorIoannis Menagias
Secretary
Name
Address
Tel
Fax
Email
Url
Auditor
NameGrant Thornton (Ελλάδος)
AddressΒασιλέως Κωνσταντίνου 44
116 35 Αθήνα
Broker
Name
Address
Legal
Name
Address
Ιστορικό

Το Lykos Group παρουσιάζει πολύπλευρη επιχειρηματική δραστηριότητα, που ξεκινά από την ίδρυση της μητρικής εταιρίας Inform Π. Λύκος Α.Ε. και κορυφώνεται με τη δημιουργία ενός δυναμικού ομίλου εταιριών.

1897: Ο Παν. Λύκος (παππούς του σημερινού Προέδρου του ΔΣ) ξεκινάει την οικογενειακή δραστηριότητα , φέρνοντας και εγκαθιστώντας πρώτος στην Ελλάδα, ποδοκίνητες και χειροκίνητες μηχανές παραγωγής φακέλων και απλού εκτυπωτικού υλικού.

1932: Ο Νίκος Λύκος (πατέρας του σημερινού Προέδρου του ΔΣ) πρώτος εισάγει τον ηλεκτρισμό στην λειτουργία των τότε εκτυπωτικών μηχανημάτων

1966: Η εταιρεία ανταποκρινόμενη στις διαφαινόμενες ανάγκες μηχανογράφησης συγκεκριμένων Φορέων του Δημοσίου, αρχίζει την παραγωγή μηχανογραφικού χαρτιού. Έκτοτε ουσιαστικά η εταιρεία οδήγησε τις εξελίξεις στον χώρο του Μηχανογραφικού χαρτιού στην Ελληνική Αγορά

1981: Η οικογενειακή δραστηριότητα μετατρέπεται σε ΑΕ με την επωνυμία ΤΥΠΟΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ Π. ΛΥΚΟΣ Α.Ε. Αποφασίζεται ένα δυναμικό επενδυτικό πλάνο μετεγκατάστασης και αναβάθμισης του μηχανολογικού και κτιριακού εξοπλισμού

1982: Η συνολική δραστηριότητα μεταφέρεται στις νέες εγκαταστάσεις στο Κορωπί. Το μέγεθος και η σημασία της επένδυσης επαληθεύεται από την ποιότητα των κτιριακών εγκαταστάσεων, στην πρώτη φάση 10.000 τμ αλλά από τον εντυπωσιακό εκσυγχρονισμός του μηχανολογικού εξοπλισμού

1985: Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, εγκαθίσταται σύστημα PURUP , που ήταν ένα πρωτοποριακό σε παγκόσμιο επίπεδο σύστημα Δικτύου υπολογιστών και εξειδικευμένων μηχανημάτων και προγραμμάτων λογισμικού στο Τμήμα Εκτύπωσης

1988: Εγκατάσταση πρωτοποριακών για την εποχή Συστημάτων Ηλεκτρονικής Εκτύπωσης, εκτυπωτής CMC φύλλων

1994: Μετονομασία της εταιρείας σε INFORM Π. ΛΥΚΟΣ Α.Ε. με ταυτόχρονη (και τυπική) διεύρυνση του σκοπού της εταιρείας, σε Βιομηχανία Παραγωγής, Επεξεργασίας και Ανάπτυξης Συστημάτων Έντυπης Πληροφορικής

1994: Τον Ιούλιο η εταιρεία εισάγεται στην Κύρια Αγορά του ΧΑΑ και έκτοτε η μετοχή της διαπραγματεύεται με τον κωδικό ΛΥΚ

1994: Η INFORM Π. ΛΥΚΟΣ πιστοποιείται από τον Οργανισμό BVQI για ISO 9001 Quality Management System. Ισως είναι η πρώτη εταιρεία του Κλάδου Παγκόσμια που με πρωτοβουλία της κέρδισε την απαιτητική πιστοποίηση, σαν μια ακόμη απόδειξη των αναβαθμισμένων προδιαγραφών Management που εφαρμόζει από τις αρχές της δεκαετίας του ‘90

1996: Εγκατάσταση γραμμής εμφακελλωτικών προηγμένης Τεχνολογίας (KERN B) με ημερήσια δυναμικότητα 125.000 εμφακελλώσεων την ημέρα

Με απόφαση της Γ.Σ. οι μετοχές της INFORM από ανώνυμες μετατρέπονται σε ονομαστικές

1997: Αποφασίζεται και πραγματοποιείται με επιτυχία αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου της Εταιρείας

1998: Τον Νοέμβριο του ’98 η INFORM εισέρχεται στο μετοχικό κεφάλαιο της ΕΒΕ ΑΕ αποσπώντας πλειοψηφικό πακέτο 67% και γίνεται ο βασικός στρατηγικός Μέτοχος με συγκεκριμένους στόχους αναβάθμισης των παραγωγικών και εμπορικών δυνατοτήτων της ΕΒΕ

1998: Η πρώτη Ελληνική Εταιρεία του ευρύτερου Κλάδου που πιστοποιείται κατά ISO 14001 Environmental Management System

1999: INFORM εξαγοράζει το 51% της ΚΟΣΚΙΝΙΔΗΣ ΑΕΒΕ και διαμορφώνει νέο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας

1999: Δημιουργείται η IPS AE, που εντάσσεται στον στρατηγικό σχεδιασμό του Ομίλου και παρουσιάζει στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης με δύο διακριτούς στόχους

Εκκαθάριση και Διαχείριση Ηλεκτρονικών Συναλλαγών με Κάρτες
Παραγωγή και προσωποποίηση Καρτών

1999: Αποφασίστηκε και πραγματοποιήθηκε με έκδοση νέων μετοχών σημαντική αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου της Εταιρείας

2000: Πιστοποίηση OHSAS 18001 Organisational Health & Safety System σαν μια ακόμη απόδειξη των υψηλότάτων προδιαγραφών που η INFORM Π. ΛΥΚΟΣ εφαρμόζει στο εργασιακό περιβάλλον

2000: H IPS ολοκληρώνει την πιστοποίησή της από την VISA International και την EUROPAY σαν Κέντρο Διαχείρισης Καρτών

2001: Ιδρύεται η INFORM LYKOS ROMANIA LTD, σαν εταιρεία συμμετοχών και προγραμματίζει την διείσδυση στην Ρουμανική αγορά που πραγματοποιείται τον Ιούλιο του 2001 με την εξαγορά δύο εταιρειών που κατέχουν ήδη σημαντικό μερίδιο της Ρουμανικής Αγοράς Εκτυπώσεων

2001: Ξεκινάει τις πολύ απαιτητικές διαδικασίες για την πιστοποίηση της (αναμένεται το 2002) κατά BS 7799 Security Standards

2001: Υπογραφή σύμβασης στρατηγικής συνεργασίας με την CheckFree Corporation, USA, που είναι ο μεγαλύτερος παροχέας υπηρεσιών e-billing στον κόσμο. Η σύμβαση καλύπτει την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Παρουσίασης και Πληρωμής Λογαριασμών για τις αγορές της Ελλάδας, της Τουρκίας, της Κύπρου και των Βαλκανίων

2001: Ετήσια Γενική Συνέλευση αποφασίζει την εφαρμογή για το προσωπικό της εταιρείας προγράμματος STOCK OPTIONS

2002: Σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση αποφασίζεται ο διορισμός τεσσάρων Μελών (σε σύνολο επτά) του ΔΣ της εταιρείας που δεν είναι εκτελεστικά μέλη της Διοίκησης. Έτσι η INFORM Π. ΛΥΚΟΣ είναι από τις πρώτες εισηγμένες εταιρείες που εφαρμόζουν αυτόβουλα ένα από τα βασικότερα θέματα της Εταιρικής Διακυβέρνησης

2002: Επέκταση της συνεργασίας IPS με την SETEC, εταιρεία που ανήκει στην Κεντρική Τράπεζα της Φιλανδίας και πρωτοπορεί στην ανάπτυξη και παροχή λύσεων και εφαρμογών έξυπνων καρτών. Κύριοι τομείς στρατηγικής συνεργασίας οι Κάρτες ID, οι εφαρμογές EMV στις τραπεζικές κάρτες και οι ειδικές εφαρμογές έξυπνων Καρτών στα πλαίσια της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης

2002: Ιδρύεται η LYKOS PAPERLESS Solutions AE (LPS AE), σαν spin-off της μητρικής με πρωταρχικό αντικείμενό της την παροχή υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Παρουσίαση και Πληρωμής Λογαριασμών (EBPP) με την στρατηγικής σημασίας συμμετοχή στο κεφάλαιο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος

2002: Πραγματοποιείται εξαγορά πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της FINTRUST AE, πρωτοπόρου Ελληνικής Εταιρείας Εισπρακτικών Υπηρεσιών (Collection Agency) και διαμορφώνεται νέο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας

2004: Η INFORM ΛΥΚΟΣ μετέχει με 75% στη κοινοπραξία εταιρειών η οποία αναλαμβάνει το έργο της εκτύπωσης, προσωποποίησης και εμφακέλλωσης των εισητηρίων των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας 2004.

2004: Η INFORM ανακοινώνει τη πώληση της εταιρείας ΣΤ. ΚΟΣΚΙΝΙΔΗΣ Α.Ε. στον παλαιό κύριο μέτοχο της εταιρείας κύριο Στυλιανό Κοσκινίδη.

2005: Η Inform Π. Λύκος Α.Ε. ανακοινώνει την πώληση του 43% της εταιρείας FINTRUST Α.Ε. στην Mellon Collection Services Α.Ε., μετά την υπογραφή της σχετικής συμφωνίας. Η Inform Λύκος παραμένει μέτοχος στην εταιρεία με 18%.

Η Inform Processing Services A.E., το κέντρο προσωποποίησης καρτών της Inform Λύκος, πιστοποιήθηκε πρόσφατα από τη MasterCard για την ασφάλεια των δεδομένων (logical security).

2006: Το Μάρτιο η Inform Λύκος ανέλαβε ένα νέο έργο Έρευνας και Ανάπτυξης με τη χρηματοδότηση της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ).Το έργο έχει τίτλο "Σύστημα Συνδυασμού ηλεκτρονικών εισιτηρίων, πελατειακής πίστης και φυσικής πρόσβασης για μεταφορές".

Το Μάιο η Inform Λύκος προχώρησε σε συμφωνία με την ALPHA BANK, για την παροχή υπηρεσιών Συνολικής Ηλεκτρονικής Διαχείρισης των Εντύπων Λειτουργίας της Τραπέζης.

Τον ίδιο μήνα η Inform Λύκος υπέγραψε δύο νέες συμβάσεις συνολικού ύψους 3 εκατομμυρίων ευρώ με τον Όμιλο εταιρειών της Eurobank EFG. Οι δύο συμβάσεις αφορούν έργα Συνολικής Διαχείρισης Εντύπων (Total Forms Management) και έχουν διετή χρονική διάρκεια.

Τον Ιούλιο η INFORM ΛΥΚΟΣ προχώρησε σε συμφωνία με την METRO στην αγορά της Ρουμανίας. Η συμφωνία αφορά την διάθεση προϊόντων της INFORM LYKOS S.A., θυγατρικής εταιρείας της INFORM Π. ΛΥΚΟΣ Α.Ε. στη Ρουμανία, μέσα από τα καταστήματα της METRO Cash & Carry Romania.

Τον Σεπτέμβριο η Inform Λύκος ανέλαβε το έργο της Εκτύπωσης, Προσωποποίησης και Εμφακέλωσης των Εισιτηρίων για τους Πανασιατικούς Αγώνες που θα πραγματοποιηθούν στην Ντόχα του Κατάρ, μεταξύ 1-15 Δεκεμβρίου 2006.

Τον Οκτώβριο η Inform Λύκος προχώρησε σε στρατηγική συμφωνία εξαγοράς πακέτου μετοχών που αντιπροσωπεύουν το 30% στην εταιρεία @rrowUp, με έδρα την Γκεντ, Βέλγιο. Η εξαγορά πραγματοποιήθηκε μέσω της LPS Α.Ε., θυγατρικής εταιρείας της Inform Λύκος.

Τον ίδιο μήνα η INFORM LYKOS S.A., θυγατρική της INFORM Π. ΛΥΚΟΣ Α.Ε. στη Ρουμανία υπέγραψε σημαντικές νέες συμβάσεις. Συγκεκριμένα η εταιρεία ανέλαβε την έκδοση των λογαριασμών της EON-GAZ Romania, την έκδοση λογαριασμών της κρατικής εταιρείας Electrica Transilvania Sud που δραστηριοποιείται στο χώρο παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος και τέλος, ανέλαβε τη συνολική διαχείριση (Forms Management) των λειτουργικών εντύπων της BRD-SGS, θυγατρικής της γαλλικής τράπεζας Societe Generale στη Ρουμανία.

History
Lykos Group business activity started when mother company, Inform P. Lykos SA, was created and completed with the creation of a dynamic Group of companies.

1897: Pan. Lykos (grandfather of the current President of the Board) begins the family’s business activity by introducing in Greece hand and foot assisted printing machines of envelope production and common printing material.

1932: Nikolaos Lykos (father of the current president) is the first to introduce electricity in printing machinery.

1966: The company answering the rising needs for business forms in certain areas of the public sector begins the production of said forms. It is the starting point of a leading course in the progress of business forms activities in Greece.

1981: The family’s activity is converted to SA under the name TIPOMICHANOGRAPHIKI P. Lykos SA. A dynamic plan of investment is agreed upon, in order to relocate and upgrade the mechanical equipment and the business premises.

1982: The sum of the company’s activities are relocated in the new premises in Koropi. The size and importance of this investment is obvious in the high quality of the buildings, 10000 sq. km at the beginning, as well as in the impressive modernization of mechanic equipment.

1985: For the first time in Greece a PURUP system is introduced, an internationally revolutionary system of computer networks, specialized machines and software in the printing section.

1988: Introduction of innovative systems of electronic printing and CMC sheets printing.

1994: Renaming of the company as Inform P.Lykos SA, simultaneously broadening the purpose of the company in an industry of Producing, Elaborating and Developing printed computing systems.

1994 The company enters the Athens Stock exchange main market in June and its stock is dealt under the code LYK ever since.

1994: Inform Lykos is certified ISO 9001 Quality Management System by the BVQI organization. It is the first company internationally perhaps that has earned this esteemed certification through its own demand. It is a further proof of its upgraded management standards that are being applied since the beginning of the Nineties.

1996: A line of enveloping of advanced technology (KERN B) is introduced, averaging 125000 envelopes a day.

In 1996 the anonymous stocks are turned into named ones following the decision of the General Meeting.

1997: Share Capital is decided to be raised as it is successfully done.

1998: In November Inform becomes a partner in EVE S.A. holding a 67% share and becomes the strategic shareholder aiming at upgrading its production and commercial possibilities.

1998: It becomes the first company in the field to be certified ISO 14001 Environmental Management System.

1999: Inform buys off 51% of Koskinidis S.A. and develops a new strategic plan of the company’s growth.

1999: The IPS SA is founded, part of the Group’s strategic planning and presents a strategic development plan that aims at two distinct marks:

• clearance and handling of electronic card transactions
• production and personalization of cards

1999: The issuing of new stocks has increased the Share Capital of the company.

2000: OHSAS 18001 Organizational Health and Safety System certification was awarded to Inform as further proof of the extremely high standards set by Inform Lykos in its business premises.

2000: IPS completes its certification by VISA International and Europay as a Cards handling Center.

2001: Inform Lykos Romania LTD is founded, as a participating company. Its penetration in the Romanian market is decided upon and is materialized in June 2001, when it buys off two companies that already hold a significant share of the Romanian printing market.

2001: The company begins the highly demanding processes in order to obtain a BS 7799 Security Standards certification (awaited in 2002)

2001: A strategic alliance with Checkfree Corporation USA, the biggest e-billing services provider in the world, is achieved. This contract caters for Electronic Bill Presentation and Payment in the markets of Greece, Turkey, Cyprus, and the Balkans.

2002: The yearly General Meeting decides upon appointing four members of its board (in a total of seven) that are not executive management members. Thus Inform Lykos is one of the first companies that participate in the STOCK OPTIONS, which unconstrainly applies one of the most fundamental points of Company management.

2002: IPS becomes partners with SETEC, a company that is owned by the Central Finnish Bank and is a pioneer in providing solutions and applications of smart cards. The main fields of strategic partnership are ID cards, EMV applications in bankcards and the special applications of smart cards in electronic management.

2002: Lykos Paperless Solutions SA (LPS SA) is founded as a spin-off of the mother company, aiming at providing electronic bill presentation and payment (EBPP) with the strategic contribution in assets by the National Bank of Greece.

2002: The company buys off a large part that forms the majority of shares of FINTRUST SA, a pioneer Collection Agency and a new plan of development for the company is designed.

2004: Inform Lykos participates with 75% in the Consortium assigned for the Printing, Personalisation and Fulfillment Services of the tickets of the Olympic and Paralympic Games ATHENS 2004.

2004: Inform P. Lykos S.A. is announcing the sale of the company ST.KOSKINIDIS S.A to the old main shareholder of the company Mr. Stylianos Koskinidis.

2006: In March Inform Lykos undertook a new research and development project financed by the General Secretariat for Research and Technology (GSRT). The project’s subject is “Platform combining loyalty, e-ticketing and physical access in transportation”.

In May Inform Lykos was assigned the project of Total Forms Management by Alpha Bank.

During the same month, Inform Lykos signed two new contracts for 3 million euros with Eurobank EFG Group. Both contracts refer to Total Forms Management services and will last two years.

In July Inform Lykos and METRO proceed with a business agreement covering the Romanian market. The agreement concerns the distribution of products of INFORM LYKOS S.A., affiliated company of INFORM P.LYKOS S.A in Romania, through the stores of METRO Cash & Carry Romania.

In September Inform Lykos assumed the project of Printing, Personalization and Fulfillment of the Tickets for the Asian Games that will be held in Doha, Qatar, from 1st to 15th of December 2006.

In October Inform Lykos proceeded to a strategic agreement with the Belgian based company @rrowUp, to acquire a 30% stake to its share capital. The acquisition will be carried on through LPS SA, Inform Lykos subsidiary.

During the same month, Inform Lykos S.A., subsidiary of Inform Lykos in Romania, signed significant contracts. Particularly, Inform Lykos undertook the statement printing and fulfillment of EON-GAZ Romania, the printing of the statements of Electrica Transilvania Sud, which is active in the field of electricity distribution and finally, the Total Forms Management of BRD-SGS, subsidiary of Societe Generale in Romania.