You are here

Ξεχωρίζει η Cyta

27/11/2020 07:30

Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην κρατική εταιρεία τηλεπικοινωνιών φαίνεται να είναι και ένα από τα ισχυρότερα assets της, όπως αποδεικνύεται από άλλη μια έρευνα αξιοπιστίας της StockWatch, που φέρει τη Cyta στο ψηλότερο σημείο από τότε που ξεκίνησε η έρευνα και αρκετά πιο μπροστά από τους ιδιώτες ανταγωνιστές της.

Η έρευνα δείχνει πως οι στάσεις του καταναλωτικού κοινού έναντι των εταιρειών τηλεπικοινωνιών διαφέρουν, παρουσιάζοντας μικρή επιδείνωση σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα.

Η μέση βαθμολογία των τεσσάρων εταιρειών τηλεπικοινωνιών διαμορφώθηκε τον Νοέμβριο του 2020 στο 6,01 από τα 10 έναντι 6,14 τον Νοέμβριο του 2019 και 5,89 τον Νοέμβριο του 2018.

Η νέα έρευνα αξιοπιστίας εταιρειών τηλεπικοινωνιών της StockWatch σε 600 νοικοκυριά αναδεικνύει πως αξιολογούνται 4 εταιρείες που δραστηριοποιούνται στoν ευρύτερο τομέα τηλεπικοινωνιών.

Με βάση την έρευνα η Cyta θεωρείται η πιο αξιόπιστη εταιρεία τηλεπικοινωνιών αφού υπερτερεί των τριών ιδιωτικών εταιρειών σε όλες τις ερωτήσεις και κατηγορίες.

Σύμφωνα με την έρευνα, η Cyta λαμβάνει βαθμολογία 8,10 από τα 10 όσον αφορά την αξιοπιστία της ανάμεσα στους καταναλωτές. Είναι η ψηλότερη βαθμολογία που λαμβάνει από τον Μάρτιο του 2013 και μια από τις πιο ψηλές βαθμολογίες από όλους τους οργανισμούς ή θεσμούς που αξιολογούνται από το StockWatch Trust Index.

Η βαθμολογία προκύπτει από δύο διαφορετικές ερωτήσεις, πόσο αξιόπιστη θεωρείται η κάθε εταιρεία και κατά πόσο θα συστηνόταν από τους ερωτηθέντες. Για το πόσο αξιόπιστη είναι λαμβάνει 8,2 και κατά πόσο θα συστηνόταν 8.

Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι η Cablenet λαμβάνει μέση βαθμολογία 5,80 έναντι 5,95 στην περσινή έρευνα.

Λαμβάνει μέσο όρο βαθμολογίας 6,1 για την αξιοπιστία της και 5,5 στο ερώτημα εάν θα τη σύστηναν οι επιχειρήσεις.

Όσον αφορά την MTN έλαβε μέση βαθμολογία 5,50 από τους καταναλωτές, 6 στην ερώτηση για την αξιοπιστία της και 5 για σύσταση της. Στην έρευνα του Νοεμβρίου του 2019 η Epic  έλαβε βαθμολογία 5,45 από τα δέκα.

Η Primetel λαμβάνει μέση βαθμολογία 4,65, 5,2 για την αξιοπιστία της και 4,1 στη σύσταση της από τους καταναλωτές έναντι 5,15 στην προηγούμενη έρευνα

Ταυτότητα έρευνας

Το μέγεθος του δείγματος για τα νοικοκυριά ήταν 600 άτομα. Η κάλυψη ήταν παγκύπρια, αστικές και αγροτικές περιοχές, άντρες και γυναίκες 18 χρονών και άνω.

Η μεθοδολογία ήταν τυχαία πολυσταδιακή στρωματοποιημένη δειγματοληψία.

Η μέθοδος συλλογής στοιχείων ήταν με τηλεφωνικές συνεντεύξεις από το τηλεφωνικό κέντρο της RAI Consultants. Η συλλογή των στοιχείων έγινε μεταξύ 16-20 Νοεμβρίου 2020. 

Της Γεωργίας Χαννή