You are here

Αισιόδοξη για το μέλλον η Unilever

29/10/2003 11:47
Οι δυο προειδοποιήσεις για την κερδοφορία της μέσα σε διάστημα δυο μηνών, με την τελευταία μόλις προ ολίγων εβδομάδων, είχαν καταστήσει τους επενδυτές επιφυλακτικούς αναφορικά με τα αποτελέσματα της Unilever.

Εντούτοις, ο ολλανδοβρετανικός κολοσσός στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων κατόρθωσε να ανακοινώσει αύξηση κερδών κατά 11% στο γ΄ τρίμηνο του 2003, παρά τη στασιμότητα των πωλήσεών της, χάρη στο «Μονοπάτι της Ανάπτυξης», ένα ριζικό πρόγραμμα αναδιάρθρωσης που εφαρμόζει. Σύμφωνα με αυτό η εταιρεία, που εμπορεύεται μεταξύ άλλων τα προϊόντα Dove και Knorr, πρόκειται να εγκαταλείψει μια σειρά από λιγότερο δημοφιλή προϊόντα και να παραμείνει με 400 κερδοφόρα προϊόντα.

Τα πρώτα δείγματα επιτυχίας του προγράμματος έγιναν ορατά στα αποτελέσματα του γ΄ τριμήνου όπου η Unilever εμφανίζει καθαρά κέρδη 1,25 δισ. ευρώ, ενώ παράλληλα, η εταιρεία επανέλαβε το στόχο της για μονοψήφιο ρυθμό αύξησης των κερδών ανά μετοχή για το 2003.