You are here

Νέες υπηρεσίες μέσω του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών της Ελληνικής Τράπεζας

26/02/2021 15:24

Εξυπηρέτηση με ένα απλό τηλεφώνημα, εύκολα και γρήγορα αποφεύγοντας την επίσκεψη σε κάποιο από τα καταστήματα της Τράπεζας

30 νέες συναλλαγές θα μπορούν να πραγματοποιήσουν με ένα απλό τηλεφώνημα στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας, διεκπεραιώνοντας τις τραπεζικές τους  πράξεις πιο εύκολα από ποτέ.

Από τις αρχές Φεβρουαρίου οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας θα μπορούν να εξυπηρετηθούν τηλεφωνικώς για συναλλαγές στις οποίες μέχρι σήμερα ήταν απαραίτητο να επισκεφθούν ένα από τα καταστήματα της Τράπεζας, γλιτώνοντας κόπο και χρόνο και αποφεύγοντας τις αχρείαστες μετακινήσεις και επαφές. Η αυτόματη ταυτοποίηση, η έκδοση χρωστικής κάρτας και η τροποποίηση των στοιχείων του πελάτη είναι μόνο μερικά από όσα μπορεί πλέον να κάνει τηλεφωνικώς.

Πιο αναλυτικά, οι πελάτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να προχωρήσουν σε αυτόματη ταυτοποίηση των στοιχείων τους, με μια απλή διαδικασία, καταχωρώντας τον αριθμό της ταυτότητας ή τον αριθμό συνδρομητή τους και ακολούθως τον κωδικό της κάρτας τους, για να μπορέσουν να εξυπηρετηθούν[DM1] [MP2]  εύκολα, χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες και αναγνωριστικές ερωτήσεις.

Επιπλέον, μπορούν να αιτηθούν τηλεφωνικώς χρεωστική κάρτα, για την οποία θα λάβουν τους κωδικούς τους με SMS και την ίδια την κάρτα τους θα την λάβουν ταχυδρομικώς, αποφεύγοντας οποιαδήποτε φυσική επαφή. Επίσης, μπορούν πλέον να αλλάξουν ή να προσθέσουν προσωπικά στοιχεία όπως για παράδειγμα αριθμό τηλεφώνου ή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Παράλληλα, μπορούν να προβούν στην ανανέωση γραμματίων και στην αλλαγή υφιστάμενων τραπεζικών εντολών για πληρωμές σε τρίτους ή μεταφορές χρημάτων, εντός και εκτός Ελληνικής Τράπεζας. Επιπλέον, με ένα τηλεφώνημα στο ΚΕΠ μπορούν να τύχουν καθοδήγησης για πρόσβαση στο Web Banking και να ενεργοποιήσουν τους κωδικούς τους χωρίς να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα, αλλά και να τροποποιήσουν τους λογαριασμούς στους οποίους έχουν πρόσβαση, εφόσον πληρούνται τα κριτήρια. 

Τέλος, με ένα απλό τηλεφώνημα ο πελάτης μπορεί ανά πάσα στιγμή να ενημερώσει το ΚΕΠ για οποιαδήποτε πιθανή απάτη, αν δέχθηκε κάποιο ύποπτο τηλεφώνημα ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή αν υπάρχουν συναλλαγές στον λογαριασμό του τις οποίες ο ίδιος αμφισβητεί, λαμβάνοντας καθοδήγηση για όλες τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν.

Στόχος της ελληνικής Τράπεζας είναι η απλοποίηση των διαδικασιών και η ταχύτερη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του πελάτη με κάθε τρόπο. Πατήστε στο σύνδεσμό για να δείτε πως μπορείτε να εξυπηρετηθείτε εύκολα και γρήγορα, κάνοντας Connect με την Ελληνική Τράπεζα https://www.hellenicbank.com/portalserver/hb-en-portal/el/personal-banking/ways-to-bank/help-me-with/connect

Οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν καλώντας στο ΚΕΠ στο τηλέφωνο 8000 9999 (από το εξωτερικό:+357 22 500500) Δευτέρα έως Παρασκευή 07:45 - 18:00 και Σάββατο 09:00 - 14:00 (εκτός τραπεζικών αργιών).


 [DM1]Να εξυπηρετούνται εύκολα..? κάτι που να δείχνει ότι αυτό θα ισχύει και για όλες τις επόμενες φορές που θα καλέσουν, αν το αντιλήφθηκα σωστά

 [MP2]Για  λόγους ασφαλείας δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα , κάθε φορά που θα καλεί ό πελάτης θα πρέπει να καταχωρεί τα στοιχεία του / όπως μου εξήγησε η Χαριτίνη κάποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει το κινητό του πελάτη και να καλέσει …