You are here

Συνεργασία πολιτών-Δημόσιων Υπηρεσιών μέσω FixCyprus

09/12/2022 17:45

Πέραν των 5 χιλιάδων πολιτών έχουν εγκαταστήσει την εφαρμογή FixCyprus στις συσκευές τους και μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί 1843 αναφορές, σύμφωνα με ανακοίνωση, την οποία μεταδίδει το ΓΤΠ.

Η εφαρμογή FixCyprus αποτελεί ένα πετυχημένο παράδειγμα συνεργασίας των πολιτών και των Δημόσιων Υπηρεσιών, με στόχο τη βελτίωση των υποδομών του οδικού δικτύου και την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, σε εκατοντάδες περιπτώσεις οι αρμόδιες αρχές επιδιόρθωσαν βλάβες σε πεζοδρόμια, πινακίδες τροχαίας και οδόστρωμα.

Με την εφαρμογή FixCyprus, ο πολίτης συμβάλει στην ενημέρωση του Τμήματος Δημοσίων Έργων για προβλήματα στο οδικό δίκτυο (όπως βλάβες και φθορές), τα οποία τυγχάνουν ανάλογου χειρισμού για επιδιόρθωση και επίλυση από τις κρατικές Υπηρεσίες, τις τοπικές διοικήσεις, αλλά και από Υπηρεσίες όπως η Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου, τα Συμβούλια Υδατοπρομήθειας και Αποχετεύσεων και οι Πάροχοι Τηλεπικοινωνιών.

Σύντομα, θα πραγματοποιηθεί αναβάθμιση των λειτουργιών της εφαρμογής, ώστε να υπάρχει δυνατότητα ανάδρασης μέσω ενημέρωσης των πολιτών που καταχωρούν προβληματικά σημεία του οδικού δικτύου, όσον αφορά το στάδιο επίλυσης του προβλήματος που καταχώρησαν και το αρμόδιο Τμήμα ή Υπηρεσία που ανέλαβε την αποκατάσταση του.

Το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων ευχαριστεί όσους χρησιμοποίησαν την εφαρμογή και προτρέπει όλους να τη χρησιμοποιούν, ως ένα εργαλείο άμεσης και σύγχρονης επικοινωνίας με τις αρμόδιες Υπηρεσίες, για ένα θέμα που ενδιαφέρει όλους και έχει ως κύριο στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.

Σε δήλωση του Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, Γιάννης Καρούσος, κάλεσε τους πολίτες «να συνεχίσουν να αξιοποιούν αυτή την εφαρμογή για να βοηθήσουν εμάς, αλλά και τις τοπικές αρχές να αναγνωρίσουμε προβλήματα και να τα επιδιορθώσουμε».