You are here

Υφ. Τουρισμού: Ζητά €17 εκατ. για σκοπούς διαφήμισης

03/03/2023 17:18

Το Υφυπουργείο Τουρισμού, με αίτημα που κατέθεσε στη Βουλή ζητά την αποδέσμευση κονδυλίου ύψους περίπου €17 εκατ. με σκοπό τη διείσδυση σε τουριστικές αγορές που έχουν ολόχρονο πρόγραμμα πτήσεων.

Σύμφωνα με σημείωμα του Υφυπουργείου Τουρισμού, οι οργανωτές ταξιδιών και οι αεροπορικές εταιρείες στοχεύουν στο άνοιγμα νέων αγορών, στην αύξηση της συνδεσιμότητας, των αφίξεων και των εσόδων από τον τουρισμό όπως και του μεριδίου της τουριστικής κίνησης κατά τους μήνες μη αιχμής (Νοεμβρίου-Απριλίου), καθώς και στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της Κύπρου  στο εξωτερικό σε θέματα προβολής ως τουριστικού προορισμού.

Το ποσό των €17 εκατ. θα καλύψει υφιστάμενα καθώς και νέα συμβόλαια ως ακολούθως:

1.Υφιστάμενα συμβόλαια σε οργανωτές ταξιδιών και σε αεροπορικές εταιρείες - €6,6 εκατ. Τα χρήματα αυτά θα κατανεμηθούν στους ακόλουθους οργανωτές ταξιδιών: DER TOURISTIK (FISCHER) - €57.879, WAYOUT - €124.026, NORDIC LEISURE TRAVEL GROUP - €728.410, SCHAUINSLAND REISEN - €260.119, LOVE HOLIDAYS - € 58.054, TUI GERMANY - €673.920, FTI - €390.405, JET2 – €500.822, TUI NORDIC - €175.458, TUI BELGIUM - €80.000, MOSER REISEN - €80.000, NEKERA - €150.000, NORDIC LEISURE TRAVEL GROUP - €100.000, TUI NORDIC - €100.000, OASIS TOURS - €100.000, ECCO HOLIDAYS - €100.000, ONEX TOUR - €50.000, NOWA ITAKA SP - €50.000 και TUI POLAND - €150.000. Υφιστάμενα συμβόλαια με αεροπορικές εταιρείες: WIZZAIR - € 1.377.970, TUS - € 116.247, NORWEGIAN - €54.465, EASY JET - €228.723 και RYANAIR - €917.210.

2. Νέα συμβόλαια που θα υπογραφούν εντός του χρόνου με αεροπορικές εταιρείες - €2,1 εκατ.: RYANAIR - €1.200.000, CYPRUS AIRWAYS - €195.000 και WIZZAIR - €690.000.

3. Συμπληρωματικές συμφωνίες - €2,3 εκατ. Αφορούν την επέκταση των υφιστάμενων συμβολαίων που θα λήξουν εντός του έτους με τους οργανωτές ταξιδιών και με αεροπορικές εταιρείες.

4. Διαφημίσεις στο διαδίκτυο - €6 εκατ. Οι διαφημιστικές ενέργειες προβολής της Κύπρου θα γίνει μέσω των διαδικτυακών πλατφόρμων Google και Meta (πρώην Facebook) που καταγράφουν την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Σύμφωνα με το Υφυπουργείο Τουρισμού, η περίοδος έναρξης της διαφημιστικής εκστρατείας είναι πλέον ολόχρονη και αρχίζει από τον μήνα Φεβρουάριο κάθε έτους.

Σημειώνεται, ότι το 2022 η Κύπρος διαφημίστηκε σε 29 χώρες με απόδοση πέραν των τριών δισεκατομμυρίων διαδικτυακών επισκέψεων και σύμφωνα με την ανάλυση τουριστικών δεικτών η επισκεψιμότητα στην Κύπρο ανήλθε στα 3,2 εκατομμύρια τουριστών σε σύγκριση με 1,9 εκατομμύρια το έτος 2021.

Επισυνάπτεται το αίτημα.

Η.Ε.